Dato: 25-12-2006 21:07:11 Forfatter: Ralle Wauw, vi går glip af 2 indlæg/måned.. Vil du ikke nok blive?
Hr. Vicevært: Denne tråd er vist et godt bevis på at det skulle overvejes at skifte til et modereret forum.. Hold da kæft hvor er der meget meningsløst brok og nedsættende kommentarer om andre medlemmer.
Jeg framelder mig også email-notificeringer nu, for hver eneste mail der tikker ind er sgu da til at blive i dårligt humør af. Magen til børnehave skal man lede længe efter.
Brian Frænde: Al kredit til dig for at forsøge at få det på benene...
Dato: 25-12-2006 21:20:45 Forfatter: Brian Rasmusson
Dato: 25-12-2006 21:07:11 Forfatter: Ralle Wauw, vi går glip af 2 indlæg/måned.. Vil du ikke nok blive?
Hr. Vicevært: Denne tråd er vist et godt bevis på at det skulle overvejes at skifte til et modereret forum.. Hold da kæft hvor er der meget meningsløst brok og nedsættende kommentarer om andre medlemmer.
Jeg framelder mig også email-notificeringer nu, for hver eneste mail der tikker ind er sgu da til at blive i dårligt humør af. Magen til børnehave skal man lede længe efter.
Lad nu være med at tude, hvis du ikke kan lide Ralles indlæg (som ja ikke har nogen betydning for noget som helst) så ignorer det da, i stedet for at opstarte et eller andet igen. dette gælder faktisk også for INNOACTIVE,, lad være med at tude, og så hold op med det der, Tommy og Brian Frænde har fundet ud af det igen. Skulle vi andre så ikke bare lige holde mund lidt, og så vente på at de har styr på det hele, hvis det så ikke er tilfredsstillende kan i jo blive væk.
tingene køre jo nu, så lad det gamle ligger, og hold op med at skrive hvor barnlige folk er osv. det er da belastende at folk kan blive ved med at køre i det samme igen og igen.
Sted: CBS, København Dato: 10. marts 2007 Vedr. foredragene er Hans Kjaers foredrag blevet erstattet med en coaching-session leveret af Kenneth Boysen. Så der bliver foredrag af Martin Thorborg, Sebastian Gullak og Kenneth Boysen.
Vi vil gerne have en tilkendegivelse fra de tilmeldte om hvorvidt de ønsker at deltage i spisning eller kun foredragene, senest den 19. januar. Dette gælder specielt dem, som vi ikke har modtaget yderligere informationer om (det betyder dig, såfremt du ikke har oplyst din mailadresse m.m. til os).
Lige en opsummering fra de mange tidligere indlæg: Der er frokost mellem foredragene som er inklusiv i prisen. Selve arrangementet starter stadig klokken 12:00 :)
Mange tak for tilbuddet om at hjælpe med det praktiske. Jeg mener at Kristian har styr på den del, ellers ved han nu hvem han kan tage fat i :)
Generelt vedr. tilmeldinger efter dags dato: Send en mail med navn, firmanavn, adresse og telefonnummer til tastic2007@gmail.com. Vi vender så tilbage med en melding om hvorvidt der er plads eller du er sat på ventelisten. Hvis der falder nogen fra, skal vi nok være hurtige til at tage fat i dem på ventelisten - det vil jo være ærgeligt med ledige pladser.