Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 32 ud af 35 (349 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man når man har startet noget, får det til at stoppe igen? Fortryder virkelig at jeg spurgte indtil hvordan prisen var havnet på 600 (+/- moms). Jeg frygter lige nu at Martin siger stop for fanden! Og trækker sit tilbud tilbage. Tommy jeg ved din hjælp er i en god tanke, men lad Brian åbne op for din hjælp, jeg ved han vil have hjælp - men det er jo stadig jo hans intiativ og lad ham komme med udmeldelser omkring arrangmentet. Træk vejret og få snakket det igennem.

Jeg vil som sagt prøve med CBS og som lidt bonus om det er muligt at leje en biografsal med plads til 125 menesker - kunne også være nice :-p

Glædelig jul - og husk nu er det Brian''s intiativ. 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:43
Kanon arbejde Tommy.

Men undskyld mig, hvis både Thorborg og Gullak stiller op gratis, hvorfor finder I så ikke en 3. person der vil gøre det lige så? Jeg tror sagtens der kan findes en Amino, som vil stille op mod af få en gave til 1000 kr. Oven i det, får han jo rig mulighed for at brande sig selv og sit evt. firma.

Det kunne være fedt at fuldføre arrangementet med gratis arbejdskraft. Her tænker jeg også på planlægning samt foredragsholderne.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kunne ikke drømme om at trække mit tilbud tilbage, men når det så er sagt, så syntes jeg i alle skulle starte på en frisk og glemme alle de bandeord i har brugt som: Abemås, agurketud, analfabet, asfaltcowboy, bacille, bandit, barnerøver, basilisk, bedrager, billige bavian, bisse, bovlamme bladanblander, brandstifter, brutale bilbølle, bums, burgøjser, bæst, bøddel, bøhtosse, bølle, bøllefrø, børste, cykeltyv, desertør, dovendyr, drukkenbolt, egoist, facist, fedtblære, fedtemikkel, fedthalefår, fladpande, flommefede fjollerik, forbryder, forlismand, forlorne tæppehandler, fortidsuhyre, frysefrederik, fyldebøtte, gangster, gespenst, grimrian, grobrian, haleneger, hallunk, hulepindsvin, hærværksmand, høvl, igle, ignorant, individ, interplanetariske slørhale, jubeltorsk, justitsmorder, kakerlak, kannibal, karnevalssørøver, klaptorsk, kleptoman, klodrian, klodsmajor, knoldvækst, kryb, krybskytte, krudtugle, kvajpande, kvælstofbacille, kæltring, køter, laban, lakaj, landevejsrøver, landkrabbe, landsforræder, laskefede lommetyv, lejesvend, lemmedasker, lomme-Moussolini, luksusdyr, lumskebuks, lurendrejer, lusepuster, luskebuks, lydpottelus, lystmorder, læderjakke, løjser, makrelslugere, marxist, massemorder, menneskefjende, menneskeæder, misdæder, modbydelige mide, mordbrænder, morder, motorbølle, møgdyr, pirat, pladderabe, platfodede moskusokse, plebejer, prøjser, pungdyr, pyroman, racist, rottefjæs, sadist, samfundssnylter, sandalslæber, sandloppe, sandmide, sinke, sjofelist, sjover, sjuft, skadedyr, skallesmækker, skamstøtte, skunk, skurk, skvatdragon, skvatmelon, skægabe, slagsbror, slambert, slapsvans, sleske spytslikker, slubbert, slyngel, smugler, smørtyv, snigmorder, snigskytte, snoabe, snog, snydetamp, snylter, sortbørsgrosserer, spritbilist, spritter, spruttyv, sprællemand, spyflue, starut, stikker, stymper, subjekt, superskurk, sut, svamp, svin, svindler, svirebror, svumpukkel, søndagsrytter, søpindsvinefjæs, sørøver, tale-delirist, tamp, tangloppe, terrorist, torskepande, trafikbisse, trompetsnegl, tyran, tyveknægt, tøffelhelt, tøsedreng, udbytter, undermåler, vagabond, vampyr, vandal, vandrotte, vandal, væggetøjsbefængte varulv, varyl, vatnisse, voldsmand, øgle. Abekat, autokrat, bjergbisse, bladanblander, bondebarbér, brandstifter, brilleabe, brugtvognsforhandler, bøllespire, børnelokker, børstenbinder, charlatan, cykelkædevirtuos, dagdriver, dommedagsprofet, dovendidrik, dovenlars, drivert, drukmås, drønnert, dummepeter, døgenigt, fantast, fjols, fnaddermelon, folkemorder, franskfordærver, fugleunge, fupmager, fusentast, futmælkspirat, fæ, fæhoved, fæpande, galgenfugl, giftblomst, glatnakke, goplepolyp, gorilla, gravskænder, grovsmed, grødhjerne, gullashbaron, gummiunge, gøj, haletudse, himstregims, hundehandler, hundehoved, hvalp, høved, injurieforplanter, jubelidiot, kanalje, kanut, klapugle, klemmelus, knallertbølle, knallertfjæs, knoldesparker, krapyl, kreatur, krikand, kufferttyv, kuli, kumpan, kupmager, kvabodder, kvajhoved, kvaksalver, kæmpeidiot, kødpande, lazaron, menneskeabe, mytoman, nar, nidding, nisse, nummermager, nørd, odder, ogginok, overløber, pantelåner, paphoved, parasit, pivstilk, platfod, plattenslager, platugle, proletar, pukkelryg, pølsetysker, rotte, sandorm, sildeskrog, sjakalmide, skarpretter, skrigeballon, skruebrækker, slamrotte, snudebille, snøbel, sortbørshaj, sortsmudskede sjuft, spegesild, stratenrøver, strømpevrikker, svabergast, svinemikkel, svinepels, taskenspiller, thédrikker, torsk, torskehoved, tudesøren, tølper, tågehorn, udyr, ungdomsforbryder, usselryg, vanedyr, vellystning, vildmand, voldsforbryder, vragsmed, væggelus, ædedolk, æggehoved, ærkefjols, æseløre, ødeland, øgleunge, ågerkarl, åndsamøbe, åndsforsnoskede amøbe. 

Og så har jeg sikkert glemt et par.. ;-)

Kom så ind i kampen og fokuser på at lave et godt arrangement og mindre på at tage ære for det ene og det andet...

Dbh Martin

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:20
haha, jeg håber du har copy&pastet et eller andet sted fra :D
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hovsa. Beklager at der ikke er blevet skrevet herinde - men undertegnede og Brian har fundet en arbejdsfordeling udenom Amino, der fungere for begge og er de bedste venner :) Brian er smuttet til julefrokost, men der kommer nok lidt mere information om det videre forløb senere.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:32
Jamen, så blev det jo alligevel jul :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:37
Dato: 25-12-2006 19:19:53
Forfatter: STEENBECK
haha, jeg håber du har copy&pastet et eller andet sted fra :D

Kender du virkelig ikke Kaptajn Haddocks udvidede skældsordsliste. Nu skal jeg jo ikke skal være den, der løfter pegefingeren, selvom der egentlig også står, at "al tekst er © Tintinologisk Tidsskrift og må ikke være genstand for nogen som helst form for kopiering", så er det jo jul (nu har jeg jo også selv kopieret deres tekst!)..

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:23
Vedrørende seriøsiteten i dette forum ?

Martin Thorborg har helt ret når han påstår, at ingen kan bruge alle de negative vendinger, som enhver idiot kan, til noget konstruktivt (og heller ikke hvem der kan de mest "smarte" ord . Min tid er for kostbar til sådanne nyttesløse diskussioner og jeg vil derfor udmeldes !

Med venlig hilsen : Jesper Boesen Nielsen

INNOACTIVE

Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:07
Wauw, vi går glip af 2 indlæg/måned.. Vil du ikke nok blive?
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:15
Ralle - den slags kommentar hører ikke hjemme i denne tråd. Tråden var netop blevet mere seriøs, og den slags dér ødelægger bare den gode stemning (der helst skulle være der) og ødelægger det for andre debattører, der ikke skriver ligeså meget, som alle andre. Prøv og vær lidt mere imødekommende og forstående i stedet for det her.

DISCLAIMER: Dette er ikke en opfordring til diskussion for at ødelægge en i forvejen meget ødelagt tråd, men blot et udtryk for hvor useriøse og ubetydlige indlæg kan være.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 32 ud af 35 (349 indlæg)