Jeg vil fandeme ikke have andre tager credit for det jeg har gået og lavet, og det initerivit jeg har taget mann !.. Og jeg er da utrolig glad for alt den hjælp jeg har fået, men jeg føler bare det er en lille smule barnligt, at JEG skal høre for, at Dimitri tog så meget på vej, at han blev nødt til at forlade projektet !. Det gør altså ikke at jeg ikke har styr på de ting JEG laver !.. Jeg har virkelig gjordt det jeg kunne for dette projekt, og har lagt ekstremt meget arbejde i at undersøge ubrugelige lokaler (på grund af pris og udstyr) i løbet af den sidste uge !.. At du måske har nogen du sidder inde med som er GLIMRENDE, er da ikke min fejl, at ingen har oplyst mig om disse forinden ?! .. Hvis du vil være venlig at kontakte mig over MSN eller andet, så føler jeg at jeg er i min fulde ret, til at være med til at få dette projekt til at gå.. det var jo trods alt mig der fik det op på benene.. |
Haha underholdning i topklasse 
Der er inegn tvivl om at alle de involverede parter gør et stort stykke arbejde, men i giver jer bare selv en langt større arbejdsbyrde når i, i et åbent forum lufter hver eneste lille tanke og ide.
Brug istedet en uge eller 2 på at få et arrangement planlagt og fremvis det derefter på amino, så kan der komme et par forslag og ideer der kan tages til overvejelse. Tag evt. fat i grosen.com, jeg mener han stablede et rigtig flot arrangement på benene i Esbjerg, han har sikkert nogle erfaringer som han kan dele med jer.
I må have nogle gode juledage.

Der er inegn tvivl om at alle de involverede parter gør et stort stykke arbejde, men i giver jer bare selv en langt større arbejdsbyrde når i, i et åbent forum lufter hver eneste lille tanke og ide.
Brug istedet en uge eller 2 på at få et arrangement planlagt og fremvis det derefter på amino, så kan der komme et par forslag og ideer der kan tages til overvejelse. Tag evt. fat i grosen.com, jeg mener han stablede et rigtig flot arrangement på benene i Esbjerg, han har sikkert nogle erfaringer som han kan dele med jer.
I må have nogle gode juledage.
Bliv gratis medlem