> Og ja, det var ikke verdens nemmeste opgave jeg havde fået 
Nej, det må man sgu nok sige. Jeg synes du holdt dig usædvanligt meget i skinnet (eller også har de redigeret meget hehe) - jeg havde forestillet mig en mere "naturlig" Thorborg reaktion ... sådan noget med "I må sgu da være gale i låget!" :)
Det sjove er, at man kender typerne. Martin, vi ved vist begge to godt hvem ham opfinderen minder en smule om, ik? hehe. Super visionær
opfinder, med fede ideer, men med lidt for optimistiske forestillinger om forretningsverdnens barske vilkår. Måske også lidt naiv i forhold til finansieringen af et så stort projekt.
De to unge iværksættere virkede meget, meget grønne. Og det er jo også OK, men der var sgu for mange ting de ikke havde tjekket op på - der var lidt for meget ... "den går sgu nok". Det gør det bare IKKE med en 50''årig IT-chef fra kommunen som stopklods! Når de ikke engang har overvejet at der kunne være issues med at koble sig på andres netværk, så er jeg bange for der må være 1 million andre ting de også har glemt. Og var den applikation så virkelig så smart? Det er naturligvis smadder svært at vurdere når man ikke selv ser det, men det så sgu ikke så revolutionerende ud. Deres beskrivelse af hvor frygteligt besværligt det i dag er, at få billeder fra børnehaven hænger i hvert fald slet ikke sammen med mine oplevelser med vores barns institution. Men vi kan naturligvis bare være heldige :)