Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springet på TV2- hvad synes I?

Side 5 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jan

Selvfølgelig skal det være underholdende, ellers er der jo ingen der gider at se det, det siger da sig selv.
Og så får ministeriet jo heller ikke noget ud af det. Det er jo ikke for sjov at de deler en præmie ud hvert år, det er for at gøre det mere interessant. Nu er det show så blot blevet til tv og det er sgu godt tænkt.
Mht. Mercedes, tror jeg næppe de vil give en krone for at "dario" køber sådan en

Dbh Martin
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:05
Kære Martin

Jeg tænkte nu heller ikke i product placement baner, da jeg nævnte merceren. Det var blot for at stille spørgsmål ved hvad det havde med programmet at gøre? Det var jo blot for at folk sidder ligesom vi alle gør nu, og siger: "Ham Darioen var da en idiot."
Det vækker følelser ved folk, og så skal folk bare se det næste gang. "Gad vide om de er ligeså dumme?" Kan du følge mig lidt???

Har en smøre mere at fyre af, men har pndt i hånden nu :)

Du kan vel nok høre, at jeg har været en del sammen med hr. Søe???

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 14:13
Tror det med bilen var med for at folk virkeligt kunne have noget at more sig over.
For normalt når en person køber en bil og man er selvstændigt vil nogle danskere altid have ondt i Roven pga. "jantelov"

Men denne gang var det altså hul i hovedet det han gjorde.
Det blev jo sagt som om at nu gik det godt i firmaet så kan jeg købe en stor bil.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:17
Og det er jo netop min pointe.
Det er j irelevant for udsendelsen. Men som en anden sagde: Who am I to judge???

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 14:20

Irrelevant for programmets formål, med mindre de håber at folk ikke laver samme fejl.

Men relevant for underholdningsværdien i programmet.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:46

Nu skal i passe på, ellers ender i som klynke tanter og tudefjæs

Der kan siges meget godt og skidt om Springet, men det er sgu da mere interessant end Huset, Husvild, Drømmeboligen, Hammerslag og hvad alle boligprogrammerne ellers hedder!

mvh Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Lige for at understrege reklameværdien:
http://omtv2.tv2.dk/seertal/

607.000 danskere, der sidder og kigger på din virksomhed og det produkt du udvikler samt prøver at sælge... det kunne folkene bag MobilPit altså have brugt bedre (og blandt andet købt www.mobilpit.dk)
Det burde også være et salgsargument overfor TDC med flere, "hør her, om x måneder, sidder over en halv million danskere og ser det her produkt - det er kanon markedsføring, I behøver næsten ikke gøre andet end at sætte dem frem på hylden og tage dem med i jeres reklameavis - så skal vi nok sige under programmet hvem det er lykkes at få til at forhandle den".
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 18:54
Opdagede det selv tidligere idag :)

Så har da regget domainet og ser ud til at have fået det, smider en forward på til deres rigtige side og så kan de mandag få domainet for 1 stk. mobilpit :)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 23:11
Hvis jeg skal komme med min personlige mening, syntes jeg at programmet er meget godt. Jeg har dog lidt kritik til det ene hold, med det mobiltilbehør halløj. Det er seriøst utroligt - for jeg fik et indtryk af at de overhovedet ingen plan havde - hverken forretnings- eller markedsføringsplan med handlingsplan osv.
Pludselig stod der 2 kontainere med varer ude foran kontoret - og ja hva nu
Jeg blev lidt overrasket over at folk som mindst er 15 år ældre end mig selv, kaster sig ud i sådan omfattende projekt - både økonomisk og arbejdsmæssigt, uden at have nogen form for slagplan og aftaler i hus

På den anden side mener jeg at begge firmaer har potentielle produkter, men begge har lidt for travlt med at komme på markedet, hvilket i sidste ende kan ende galt...
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 00:18

Jeg synes også, at der var en god underholdningsværdig, men jeg kunne ikke lade være med at krumme tærene, når de 3 fra Mobilpit var på skærmen :)

Jeg vil lige tage kalkulen op.
Normalt når man sælger til detailhandlen herhjemme igennem en distributør, hvilket HMI gjorde, så ganger man op med 7-8.
Alt efter hvor godt produktet er, og hvor stor afsætning, der kan ligge i det, så kan det godt være mere. Jeg går udfra, at den er beskyttet, så mon ikke at den kan ganges med lidt mere.
Regnestykket ser nok nogenlunde sådan herud:
Salgspris 69,-
TDC''s indkøbspris 69/2,5 = 27,6 (jeg tror ikke, at den er lavere tværdigmod eftersom de ikke købte dem)
 Distributørens fortjeneste 27,6/2 = 13,8 (også usikker eftersom de ikke købte dem).
HMI pris pr. stk. 13,8kr.
"Normalt" alt efter branche osv., så ganger man produktionsprisen med 2 for at få salgsprisen. Så lander produktionsprisen på 6,9kr. incl. emballage, fragt mv.
Den pris er jeg ret overbevist om, at den sagtens kan produceres til. Når formen først er lavet, så er det minimalt, hvad det koster i plastik. Det kan garanteret gøres billigere end Martins krus :)

Side 5 ud af 15 (141 indlæg)