Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad du gør, om I vil betale dem de 4.000 kr. tilbage eller stifte et nyt selskab for dem (hvis de ellers tør det og I kan jo heller ikke rigtig stifte det over webreg). Det ændrer da ikke ved at der er tale om Amino brugere og det ændrer heller ikke ved at I har efterladt disse iværksættere (selskabsejere kan vi jo af gode grunde ikke kalde dem) i en situation hvor de ikke bare er bombet tilbage til før selskabsstiftelserne. De står også i en situation hvor de nu vil blive personligt beskattet af de - forhåbentlig - mange penge de har tjent i "selskabernes "leveperiode". |
Skattekonsulenterne:Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad du gør, om I vil betale dem de 4.000 kr. tilbage eller stifte et nyt selskab for dem (hvis de ellers tør det og I kan jo heller ikke rigtig stifte det over webreg).
Det ændrer da ikke ved at der er tale om Amino brugere og det ændrer heller ikke ved at I har efterladt disse iværksættere (selskabsejere kan vi jo af gode grunde ikke kalde dem) i en situation hvor de ikke bare er bombet tilbage til før selskabsstiftelserne. De står også i en situation hvor de nu vil blive personligt beskattet af de - forhåbentlig - mange penge de har tjent i "selskabernes "leveperiode".
Det her er præcis, hvad jeg mener. Nu blev det igen utrolig plat og uden hold i noget som helst.
Så m.h.t. rådgivning uden at kende de faktuelle forhold, så må du jo være mesteren.
Jeg hopper af nu, med mindre du finder på flere løgne!!!!
Jeg kan desværre ikke kommentere mere i sagen på nuværende tidspunkt, men det fatter du nok heller ikke.