Plat og svindel skal der slåes hårdt ned på. Pyt med at man så måske i første omgang får slået for hårdt. Det må fortsat være vigtigere og tage hensyn til offer (de 32) eller i det tilfælde "banditten" SELSKABSFABRIKANTEN. Når Erhverv & Selskabsstyrelsen dømmer ude, må det da have en "hvis" betydning. Jeg fatter ikke hvad man er bange for på Amino.
|
Jamen så får du da forklaringen endnu engang Ib.
Martin Thorborg:Problemet med de debatter der har været omkring de personer du hentyder til, er at de er fulde af ondskab og injurier. Hvis folk kunne debattere sagligt og ordentligt omkring den slags, så ville vi måske have en chance for også at lægger ryg til. Men på 2 dage endte vi med at blive truet med advokater af 3 forskellige personer og folk var helt oppe på de høje nagler.
Problemet er, at vi på Amino er juridisk ansvarlige for det der bliver skrevet, når vi bliver gjort opmærksom på at det eksisterer og i denne sag fik vi vel 10 henvendelser.
Med andre ord, så skulle jeg tage ansvaret for at folk blev kaldt svindlere og forbrydere og det aner jeg af gode grunde ikke om de er. Der er jo stor forskel på at begå fejl og så svindle, forskellen kan for mig være en tur i retten og mange tusinde kr. i erstatning.
Havde det været den eneste sag på Amino, så kunne vi måske overkomme turen i retten og alt det andet, men der dukker nye ting op hver dag og vi har bare ikke de ressourcer og heller ikke lysten til at dømme folk uden rettergang, for det er faktisk det du beder om Bent.
Men for alle dem der mener at vi skal facilitere en gabestok for alle dem der træder andre over tæerner, så mener jeg at de selv bør lave deres eget debatforum. Den slags fås gratis og jeg vil ønske held og lykke med det.
Dbh Martin