Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dybt rystet i min grundvold!

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor bliver tråden hele tiden låst op og så låst igen?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:56

Malermester:

Hvorfor bliver tråden hele tiden låst op og så låst igen?

Teknikken har vist drillet. Der er  ikke noget dybere i det. Martin har fået fixet det hurtigt efter han blev gjort opmærksom på det!Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 21:58

superSmile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:23

Henrik Krogh:

Thomas De Oliveira:

Er det ærligtalt ikke ved at være på tide at begynde at snakke iværksætteri - igen? Det irretere mig dybt at man ikke lytter til Martin, når han klart udmelder at det er helt slut med alt den mudderkastning, og skænderier. 

Jeg har ikke læst alle indlæg i denne debat, men dem jeg har læst er ikke gennemtænkt efter Aminos nye mållinjer. Sæt i gang, og tjen nogen penge.. 

Thomas, Hvis du havde ulejliget det med at læse tråden inden du drager din konklusioner ville du have opdaget at en væsentlig del af debatten i dag gik på hvordan vi kunne forbedre Amino. Tråden er tillige placeret i Cafeen, hvor der er vide grænser for hvilke emner der kan tages op.  Thorborg har selv været på banen i dag og der erefter min opfattelse intet der direkte strider imod amino's regelsæt.

Personligt synes jeg at dit, Iryna og Mikkels indlæg skaber mere fnidder end noget andet i tråden. Som i alle andre tråde er der ingen læsetvang, ligesom det er upassende at gøre sig til smagsdommer for hvad bør og ikke bør diskutere - specielt når du ikke har ulejliget dig med at læse tråden igennem forinden.....

/Henrik

Det er muligt, men det indledene indlæg (altså trådstarterens) og de efterkommene svar, giver ikke udtryk for din beskrivelse, og det er det som jeg tager udgangspunkt i. Nemlig alt det mudderkastning, også er det jo fint at der er blevet snakket om hvordan man gør Amino til et bedre sted, det synes jeg er super fantastisk, men udfra de indlæg jeg har læst, har jeg formuleret mit indlæg, som tydeligt giver min mening, på alle de folk som ikke kan diskutere uden at nedgøre, eller kaste med stjerner efter hinanden. 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas De Oliveira:

Det er muligt, men det indledene indlæg (altså trådstarterens) og de efterkommene svar, giver ikke udtryk for din beskrivelse, og det er det som jeg tager udgangspunkt i. Nemlig alt det mudderkastning, også er det jo fint at der er blevet snakket om hvordan man gør Amino til et bedre sted, det synes jeg er super fantastisk, men udfra de indlæg jeg har læst, har jeg formuleret mit indlæg, som tydeligt giver min mening, på alle de folk som ikke kan diskutere uden at nedgøre, eller kaste med stjerner efter hinanden. 

Mvh. Thomas

Hej Thomas

Kunne det tænkes, at du kunne læse og forstå indholdet i denne blog?:

http://ivaerksaetteri.blogspot.com/2010/06/32-apser-sendt-til-tvangsoplsning.html

og så deltage i debatten omkring det som tråden handler om, fremfor at indtage en belærende rolle overfor voksne mennesker? Tro mig når jeg siger, at dette kan risikere at være mere skadeligt for Amino i længden  end du regner med.

MT har sig selv og sine moderatorer, så jeg synes det ville være perfekt om de holder sig til deres "tjans" og udfører dette i forhold til de udstukne retningslinier. Og på sædvanlig vis bringer du angivelse af stjerne op igen. Jeg tror du får minus stjerne for intet totalt intetsigende indlæg som ingen relevans har overhovedet.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:08

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Mvh. Thomas

Hej Thomas

Kunne det tænkes, at du kunne læse og forstå indholdet i denne blog?:

http://ivaerksaetteri.blogspot.com/2010/06/32-apser-sendt-til-tvangsoplsning.html

og så deltage i debatten omkring det som tråden handler om, fremfor at indtage en belærende rolle overfor voksne mennesker? Tro mig når jeg siger, at dette kan risikere at være mere skadeligt for Amino i længden  end du regner med.

MT har sig selv og sine moderatorer, så jeg synes det ville være perfekt om de holder sig til deres "tjans" og udfører dette i forhold til de udstukne retningslinier. Og på sædvanlig vis bringer du angivelse af stjerne op igen. Jeg tror du får minus stjerne for intet totalt intetsigende indlæg som ingen relevans har overhovedet.

Hej Jan

Jeg kan love dig for at jeg har læst og forstået indholdet i den artikel, og mere en en gang! og det er ikke den eneste artikel om det ''firma'' jeg har læst. 

Jeg kan af gode grunde ikke kommentere mere om den sag, du er dog velkommen til at sende mig en PB. 

Jeg skriver det gerne igen. I mit første indlæg her i tråden, skriver jeg udfra de mange indlæg med mudderkastning, som jeg simpelthen ikke synes høre hjemme her. Men det er jo min mening, har du en anden er det jo også helt i orden - sådan er vi jo. Ang. at der bliver diskuteret hvordan vi får et bedre Amino, synes jeg jo bare er fantastisk. 

Jeg har lovet mig selv, ikke at bruge tid på at lave sådanne debatter, det ender bare med mudderkastning, så jeg låser derfor tråden, og synes vi skal tage den i en PB, hvis du ønsker mere debat.. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas, du skal ikke låse noget som helst.
Det er dejligt at du bakker op om Amino, men nogen gange skal du bare lære at blande dig uden om.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:29

Martin Thorborg:

Det er dejligt at du bakker op om Amino, men nogen gange skal du bare lære at blande dig uden om.

Dbh Martin

Yes - jer er ude - det er bedre i diskutere, hvordan Amino bliver et bedre sted at være uden mudderkastning m.m. 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas De Oliveira:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Yes - jer er ude - det er bedre i diskutere, hvordan Amino bliver et bedre sted at være uden mudderkastning m.m. 

Jeg gider ikke diskutere denne sag mere. De har fået den "omtale" de skal have og den er - her i sidste ombæring - ikke blevet slettet. Fint nok.

Hvis nogle vil diskutere hvordan Amino bliver et bedre sted at være uden mudderkastning så værsgo. I denne sag kunne jeg bare godt se det som udtryk for at nogle går højere op i Amino end i at skabe bedre vilkår for iværksætterne. Jeg ved godt at det ikke er tilfældet men siger blot at man ikke skal undgå "mudderkastning" for enhver pris. Sandheder skal frem. Tænk på de 32 iværksættere der er kommet i klemme i stedet. Målet - set ud fra et iværksættersynspunkt må da kort og godt være at sikre at andre iværksættere ikke kommer i samme klemme.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:39

BruunMedia:

igang:

Skattekonsulenterne:

Burde man ikke stoppe deres færden på Amino også. Alternativet er jo at Amino kommer til at fremstå som et fristed for svindlere m.v. for at citere en anden bruger (nu kan jeg jo ikke citere ordret da indlægget er blevet slettet). Prøv at tænk over det.

Med det forslag beder du jo lige præcis Amino om at dømme uden rettergang, og det håber jeg da stadig ikke de vil gøre.

Så længe de ikke er dømt for noget, kan jeg ikke se at det er Aminos opgave at begrænse deres ytringsfrihed.

De blokere også for andres adgang fordi deres tone ikke har været iorden.. Man burde på en måde indgå i at Svindel er en dårlig tone og derfor har det ingen steder hjemme på Amino.

Jeg står med et ben i "begge" lejre hvad angår det med at slette indlæg, og ser det ikke som en let løsning at finde en balance, dog syntes jeg det er synd at man gang på gang ser folk der snyder hinanden..

Det er ikke let problem at løse men jeg ærger mig over at der er folk der snyder andre uden nogen konsekvens på Amino.

PS: jeg henviser ikke til nogen specifikke indlæg eller personer, men generelt set.

YesBeerBeer JEPS du rammer det meget godt BruunMedia !!!

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)