Mht. bare at låse tråden, så fritager det mig ikke for ansvar.
Det er ikke et spørgsmål om bare at låse en tråd og så lade stå til. Du vil næppe bleve klandret juridisk for at låse en tråd nogle timer således at du/Amino lige kan løbe den igennem for at se om der er noget reelt grundlag for at frygte en henvendelse for en advokat. Herunder om et enkelt eller flere indlæg blot kan sløjfes for at undgå et juridisk efterspil.
/Henrik
Problemet er, at jeg flere gange har bedt advokater om vurderinger på indlæg på Amino og jeg har endnu tilgode at få et reelt svar. Der er altid på den ene og på den anden side og der er jo ikke præcedens for og jada jada jada.
Tingene er bare ikke så sorte og hvide desværre. Jeg troede f.eks. at jeg kunne kalde en dømt svinder for svindler, men det endte med en 2 år lang sag, som kun stoppede fordi han løb tør for penge. Men hele tiden fik jeg af advokaterne at vide, at sagen kunne gå begge veje og bare fordi man var dømt for svindel og man aktivt stadigvæk svindlede, ikke nødvendigvis kunne kalde manden for det han var.
Har i ikke nogen email adresser eller telefoner i kan bruge indbyrdes eller er det absolut en nødvendighed at iværksætter-Danmark skal involveres i det her?
14årige drenge opfører sig 1000 gange mere professionelle end folk der har overskredet 50års alderen.. en omvendt verden på Amino!
Jeg troede f.eks. at jeg kunne kalde en dømt svinder for svindler
Ordet "svindler" om en person burde i dag heller ikke være tilladt. Jeg beder dig ikke om at springe over i den anden grøft. For at bruge den aktuelle sag som har foranlediget tråden. Det er korrekt, at der ikke er nogen personer, der er dømt eller såvidt jeg har forstået sigtet for noget. Der er nogle selskabsstiftelser der er kendt ugyldige.Målet må være at tage sigte på det faglige og rense en tråd for det personlige.
Har i ikke nogen email adresser eller telefoner i kan bruge indbyrdes eller er det absolut en nødvendighed at iværksætter-Danmark skal involveres i det her?
14årige drenge opfører sig 1000 gange mere professionelle end folk der har overskredet 50års alderen.. en omvendt verden på Amino!
Hej Iryna
Kunne ikke være mere enig. Har også tilbudt eks. Bent, at han kunne få min version, men desværre.
Problemet er at folk bliver personlige, bare se de sidste 10 indlæg i denne debat. Dertil har Amino åbent 24 timer i døgnet og det kan tage timer at rense tråde når man står op om morgenen.
Problemet er at folk bliver personlige, bare se de sidste 10 indlæg i denne debat. Dertil har Amino åbent 24 timer i døgnet og det kan tage timer at rense tråde når man står op om morgenen.
Dbh Martin
Ved ikke om det er mig, du skrev til, men kan egentlig ikke være mere enig. Ser dog ud til at ikke alle er enige, men det går nok..
Nu er jeg ikke fyldt 50 men ja. Det mener jeg faktisk at iværksætter Danmark skal involveres i, i og med at det her handler om Iværksætter-Danmark, herunder en række iværksættere der troede at de havde fået stiftet et selskab - som jo var hvad de bestilte og betalte for - via nogle udbydere som de havde fundet på - ja - Amino. At Amino's moderatorer så vælger at gå ind og slette debatten er beklageligt men nok også forståeligt henset til den måde hvorpå debatten tilsyneladende udviklede sig. Skal de samme personer så have lov til at xxx (Fjernet af Thorborg) endnu flere iværksættere ? (og ja jeg har set indlæggene).
Derfor - og kun derfor - vælger jeg at gå ind i en debat på et tidspunkt hvor jeg dybest set ikke har tid til, som følge af de mange - lovlige - selskabsstiftelser som jeg laver i disse dage.
Hvad navne angår: Ja jeg nævner Jacob Tøjner ved navns nævnelse og jeg gør det med god samvittighed for hvis der er nogle der har kæmpet iværksætternes sag i denne og andre sager, så er det netop Jacob.
Nu er jeg ikke fyldt 50 men ja. Det mener jeg faktisk at iværksætter Danmark skal involveres i, i og med at det her handler om Iværksætter-Danmark, herunder en række iværksættere der troede at de havde fået stiftet et selskab - som jo var hvad de bestilte og betalte for - via nogle udbydere som de havde fundet på - ja - Amino. At Amino's moderatorer så vælger at gå ind og slette debatten er beklageligt men nok også forståeligt henset til den måde hvorpå debatten tilsyneladende udviklede sig. Skal de samme personer så have lov til at xxx (Fjernet af Thorborg) endnu flere iværksættere ? (og ja jeg har set indlæggene).
Derfor - og kun derfor - vælger jeg at gå ind i en debat på et tidspunkt hvor jeg dybest set ikke har tid til, som følge af de mange - lovlige - selskabsstiftelser som jeg laver i disse dage.
Hvad navne angår: Ja jeg vælger Jacob Tøjner ved navns nævnelse og jeg gør det med god samvittighed for hvis der er nogle der har kæmpet iværksætternes sag i denne og andre sager, så er det netop Jacob.
Det med de 50 beklager jeg - dit billede er lidt mørkt :-)