Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dybt rystet i min grundvold!

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Malermester:
Det mest grinagtige er at jeg fik et brev i sidste uge om at de kun kunne afdrage med kr.500.- pr. mdr...

Du bør overveje at få din advokat til at vurdere alle de oprindelige stiftelser under et. Hvis man stifter 32 selskaber på  kort tid med en fordring på stifter, må man formode at stifter vil være god for ca. 32 gange 80.000 kr. svarende til 2.560.000 kr.

Hvis stifters regnskabstal og budgetter ikke understøtter dette,er der vel tale om at revisor har skrevet under på et luftkastel. Et spørgsmål som bør prøves af Revisornævnet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lundsby:

Nu kan vi vil godt blive enige om at der ikke er noget ulovligt i, at stifte et selskab

Nej intet ulovligt i at stifte et selskab, men måden kan være ulovligt. Af respekt for Martins regler vil jeg undlade at sige hvad jeg kalder denne situation - men forkert rådgivning vil ikke være mit ordvalg.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:14

Jeg har indgivet en klage til revisornævnet og overvejer selvfølgelig sag igennem min advokat. Men det er heller ikke gratis, og lige nu er der ting som er lidt vigtigere.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:24

Malermester:

Jeg har indgivet en klage til revisornævnet og overvejer selvfølgelig sag igennem min advokat. Men det er heller ikke gratis, og lige nu er der ting som er lidt vigtigere.

Hej Malermester.

Det lyder som en rigtig god ide at tage en slapper !

Det er meget mere konstruktivt at samle tingene op og fortsætte end at sidde og dunke den anden part i hovedet.

God priortering ! Yes

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)