Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa' skønne Quinder!

Dejligt at læse om alle jeres virksomheder og idéer rundt om i landet.

Jeg har selv været her på Amino i et par år nu. Har brugt netværket rigtig meget og anbefaler det til alle.

Jeg er iværksætter, som så mange af I andre, og arbejder med indretning ud fra Neo Feng Shui principperne. Hovedsageligt indenfor erhverv. Har altid interesseret mig for indretning og er vist ret god til at fornemme stemninger i rum. Hvordan er det at være her? Hvorfor føler jeg mig ikke godt til pas dér? Det kender I sikkert alle sammen.

Knokler stadig med markedsføring og det at netværke. Har haft en pressemeddelelse ude, været på messe, iværksætterkursus og meget mere. Det er hårdt arbejde, men giver så meget igen.

Ha en rigtig god tirsdag derude:-)

Nanna

Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:17

Hej, Jeg hedder Sanne og har været på Amino et par måneder, dog kun på sidelinjen, så dette er første gang jeg grifler et indlæg.

Jeg sælger garn og strikkeopskrifter efter eget design på rasmilla.dk.

Jeg har været i gang et par år nu og det går bedre og bedre. Håbet og drømmen er at jeg kan tage springet indenfor en kort årrække og leve 100% af mit eget. Pt har jeg et almindeligt lønmodtagerjob også, men har været i stand til at gå ned i tid og kun arbejde 4 dage om ugen.

Glæder mig til at lære alle jer herinde at kende.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:24

Hej alle i skønne iværksætter kvinder.

Jeg hedder som flere andre i tråden Heidi, kører pt som Account Manager for firmaet www.donitez.dk, som jeg 1/12-2010 overtager.

Det betyder en del ændringer både i sortiment og den fremtidige drift. Donitez leverer reklameartikler og sportstøj, jeans, arbejdstøj osv med og uden tryk. En del af sortimentet kan ses på den nuværende side.

Jeg har tidligere haft en anden profil her på Amino, elsker siden og er en flittig læser herinde. Suger til mig af alt den viden jeg kan få fra alle de mange garvede folk herinde.

Derudover interesserer jeg mig meget for miljøet, økologi, fairtrade, magnetterapi, vandrensning og meget andet.

Glæder mig til at lære jer at kende.

Hilsen Heidi Jørgensen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:47

Kære alle

Jeg er også ganske ny, så dette er mit første indlæg. Dejligt at der findes sådan et hjørne for os.

Jeg har været selvstændig i seks år, og jeg ELSKER det. Jeg har fået en partner, så vi nu er to "Strupper" i Strup & Strup Kommunikation, og det er skønt.

Min uddannelse er journalist, men jeg arbejder med kommunikation og forretningsudvikling, da jeg er ret god til at se muligheder og få nye ideer.

Jeg elsker nyhedsbreve, blogs og den slags, og det er heldigvis også noget af det, jeg arbejder med.

Jeg er 33 år og har et par lækre tvillinger på knapt to år.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:36
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:33

Hej Piger!

God idé med sådan et kvindehjørne, jeg synes der mangler lidt forums for selvstændige kvinder. Og sikke mange spændende ting I laver!

Jeg er også helt ny herinde, men har været herinde et par gange og søge info, så tænkte jeg ligeså godt kunne blive medlem.

Jeg selv er indehaver af Tanning Danmark - Professionel Spraytan og har pt. 2 forretninnger i København. Website: www.tanningdanmark.dk

God aften Smile

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:38

Hejsa

Til christina - prøv lige at tjekke fryddig.dk ud - det kunne meget vel være noget for dig.

Du kan bare skrive at Annette fra BY NOER - har anbefalet dem.

God fornøjelse med det hele

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 18:56

Mit navn er Zoë Escher, jeg er 36 år og er opvokset i Helsingør. I dag bor jeg i København hvor jeg til dagligt arbejder indenfor den finansielle sektor. Derudover kan jeg en masse andet, som jeg på sigt håber på kan blive min levevej. Jeg er sushikok og ”forfatter til kogebogen ”Matcha, omakase og sushi – for alle der værdsætter god mad” (www.zoeescher.com) og stifter af gourmetnetværket for yngre kvinder der er lidenskabeligt optaget af gourmetmad (www.sakana.dk)

Hvorfor laver jeg præcist det her?

Jeg er vokset i en hollandsk familie hvor der altid har været fokus på det kreative.
Da vi har familiemedlemmer bosat i forskellige lande har vi altid rejst meget.
Fra jeg helt lille blev jeg taget med rundt i hele Europa, det gjorde at mine smagsløg udviklede sig hurtigere, fordi jeg i en tidlig alder lærte at spise mad fra forskellige lande.

Jeg har i mange år dyrket kampsporten kendo (japansk sværdfægtning) på eliteplan, men blev i 2005 desværre nød til at stoppe pga. en knæskade. Inden da var jeg i 2004 var jeg på et træningsophold i Japan, hvor jeg fik nogle virkelig gode kulinariske oplevelser, der skærpede min interesse for det japanske køkken.

Hvad gør mig specielt egnet til at lave det, jeg laver?

I 2006 rejste jeg til Los Angeles, hvor jeg blev uddannet til sushikok hos California Sushi Academy. Kurset blev ledet af den meget anerkendte japanske instruktør Toshi Sugiura, som også er kendiskok i Hollywood og dommer ved sushikonkurrencer i Japan. Under mit ophold lavede jeg catering hos kendisser i Bel Air, Beverly Hills og Hollywood. Ved den afgørende færdighedstest i sushi blev jeg nummer 2 i klassen.

Min interesse for mad har sidenhen udviklet sig til et lidenskabeligt forhold til gourmetmad.

Hvordan hjælper jeg?

Da jeg arbejdede med gourmetmad i udlandet, der oplevede jeg en meget stor bredde og variation i smagsindtryk. Jeg vil gerne vise danske yngre kvinder, at der er mange muligheder i Danmark. Derfor stiftede jeg gourmetnetværk Sakana, hvor jeg lavet 8 sjældne og unikke gourmet events som du ikke kan få hvis du træder ind fra gaden

Den 9. juli 2010 udkom min kogebog ”Matcha, omakase og sushi – for alle der værdsætter god mad”. Formålet med bogen er at videregive viden, redskaber og de japanske teknikker, der skal til for at lave sushi af høj kvalitet.

Desuden har jeg lavet et sushikursus, som henvender sig til begyndere. Formålet med kurset er at vise, hvordan man koger sushiris, klargør ingredienser og laver forskellige slags lækker sushi.

Venlig hilsen
Zoë Escher
www.sakana.dk
www.zoeescher.com

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Jeg hedder Ann, og er 25 år jeg bor i Ørestaden, og jeg er for tiden i gang med at undersøge mulighederne for at åbne min egen café.

forretnings idéen er gennem tænk, nu skal alt det andet bare på plads.

Hyggeligt der er sådan et hjørne for os tøser.

er der nogle af jer der kender en god inventar hjemme-side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Jeg hedder Ann, og er 25 år jeg bor i Ørestaden, og jeg er for tiden i gang med at undersøge mulighederne for at åbne min egen café.

forretnings idéen er gennem tænk, nu skal alt det andet bare på plads.

Hyggeligt der er sådan et hjørne for os tøser.

er der nogle af jer der kender en god inventar hjemme-side?

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)