|
Jeg er ny på siden og er meget begejstret for siden og det lille kvindehjørne her :) Bliver nysgerrig på hvem I andre er, så håber I har lyst til at dele. Kan jo starte. Jeg elsker at sy, laver børnetøj og har lavet en hjemmeside med mit tøj. Leder efter nye steder med stof, så byd endelig ind hvis I kender noget godt. VIl gerne holde mine priser nede så gerne i den billige ende. Det er ren hobbyplan og stadig meget nyt. Forestiller mig at tage på markeder næste år, men det kræver jo en del varer, så det er hvad tiden går med pt. Håber en dag at gøre det til mit erhverv, men foreløbig bliver det i det små. |
Fin idé! :)
Jeg har mit lille hjertebarn, Miss Vera, som er tøj og accessories i rockabilly/pinup stilen.
Grundidéen er, at alt kun laves i limited editions, og er håndlavet - i København.
Jeg har valgt at have en webstore, www,missveraclothing.com ( er stadig under udarbejdelse), og udvalgte forhandlere i ind og udland. Derudover tager vi hver år på en lille "sommer tour" til forskellige relevante arrangementer, i Danmark, Sverige og Tyskland.
Jeg er uddannet indenfor design og konstruktion, noget jeg kan mærke er en enddog rigtig god ting at have i bagagen. Der har dog været (og er stadig) en del ting forbundet ved at være selvstændig, som jeg ikke havde forudset, og som der lige skal kæmpes med, så der er tid til alle de mere sjove ting.
Men alt i alt er jeg lykkelig for at jeg sprang ud i det, og kunne ikke forestille mig andet. Det er alt besværet værd!
Jeg startede i 2008, så det er nu 2. regnskab der snart skal foreligge. Hurra for en god bogholder!
Bliv gratis medlem