Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 3 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været på Amino i 2 ½ år og bruger det indimellem meget aktivt. Især har jeg fået skabt fantastisk netværk og ikke mindst købt en del produkter herinde.

Jeg støtter gerne Aminoer... Wink

Jeg lever af at coache ledere/iværksættere... Jeg kan få virksomheder til at tjene penge! www.ztrong.dk
Jeg opstartede Ztrong i april 2008!

De bedste hilsner fra Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:07

LSMagle:

Hej,

Jeg startede webshoppen www.morogbaby.com for snart 3 måneder siden, er dog ikke som en del af jer andre "kun selvstændig" læser jura ved siden af. Synes det er rart at få lidt viden om hvad man rent faktisk gør når man starter en virksomhed op og ikke bare alle regler, love osv for det.

Har en ide om at skulle sælge noget billigt babyudstyr, nu er det jo generelt meget dyrt, men vil forsøge at finde nogle mærker som er gode kvalitetsmæssigt og hvor prisen også er iorden. 

Håber at få en masse glæde af jer andre her på Amino:-)

Lene  

Hej Lene

Pudsigt at du er herinde. Jeg er sammen med en veninde ved at lave en shop portal, hvor vi inviterer alle de små lækre børneshops i Danmark til at sælge deres varer.

Vi giver vores "kommende" købere mulighed for at sende os navnet på en børneshop, de godt kan tænke sig at se på ZUIZUI, og der har jeg fået en mail om at de gerne vil se dig derinde. Det er da meget godt gået hvis du kun har eksisteret i 3 måneder!

Jeg har ikke kontaktet dig, fordi der står at du holder ferie, men hvis du er interesseret i at høre mere vil jeg meget gerne sende dig noget information.

Mange hilsner Maria

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:31

Maria:

Hej Lene

Pudsigt at du er herinde. Jeg er sammen med en veninde ved at lave en shop portal, hvor vi inviterer alle de små lækre børneshops i Danmark til at sælge deres varer.

Vi giver vores "kommende" købere mulighed for at sende os navnet på en børneshop, de godt kan tænke sig at se på ZUIZUI, og der har jeg fået en mail om at de gerne vil se dig derinde. Det er da meget godt gået hvis du kun har eksisteret i 3 måneder!

Jeg har ikke kontaktet dig, fordi der står at du holder ferie, men hvis du er interesseret i at høre mere vil jeg meget gerne sende dig noget information.

Mange hilsner Maria

Hej Maria,

Jeg er også på ferie, er på bryllupsrejse i New York, Men har min computer med, så jeg stadig kan arbejde lidt:-) Kan dog ikke sende vare ud fra webshoppen.

Synes jeres koncept lyder meget godt, du må gerne sende noget mere info om det.

Og fedt at der er nogle der har anbefalet min side, har også kun hørt positive ting om den da den er billigere end mange andre sider:-)  

Hilsen Lene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24

Sikke en dejlig tråd Big Smile

Jeg er nystartet fotograf. www.TinaL.dk

Mit speciale er nyfødte, baby, børn, gravide, familier og boudoir fotografering.

Jeg tager kreative og afslappede fotos.

Fra København N
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:48

Kære kvindelige aminoer...

Hvilket skønt forum. Jeg har netop tilmeldt mig og har brugt timer på at læse det ene indslag efter det andet. Er allerede blevet inspireret og er både glad og lettet over at finde så mange med samme interesse og ikke mindst vidt forskellige erfaringer.

Jeg selv forsøger at tage de næste seriøse skridt i forhold til at komme videre med en ide, som jeg har arbejdet på i et par år. Det er en beklædningsgenstand til kvinder, der har modtaget god respons i fokusgrupper. Så langt så godt. Alt det "andet" med licensaftaler, evt. designbeskyttelse, kontakt til virksomheder med videre, har jeg ingen erfaring med og måske derfor, har det virket meget uoverskueligt. Men NU skal det være.

Anne-Mette.

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:31

Hej,

jeg hedder Mette og har en netbutik med økologiske sager til børn - mest basisvarer som undertøj, nattøj, stofbleer og alle de der lidt mindre sexede ting :)

Men jeg elsker mine "kedelige" varer og synes det er fantastisk vigtigt at vores vigtigste guldklumper får den bedste start - uden at det behøver ruinere mor og far...

Jeg har været med her på Amino stort set siden jeg startede butikken for 3½ år siden, men bruger det i perioder - det er jo en værre tidssluger, selvom der er guldkorn spredt med rund hånd på alle debatforaer herinde...

Nårh, ja...min butik hedder Ko og Ko og jeg holder til i Valsgaard ved Hobro, hvor jeg har lager og "lagerbutik" med åbent efter aftale.

KH og med ønsket om en god, omend våd, dag - Mette, Ko og Ko :)

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:32

Anne-Mette:

Kære kvindelige aminoer...

Hvilket skønt forum. Jeg har netop tilmeldt mig og har brugt timer på at læse det ene indslag efter det andet. Er allerede blevet inspireret og er både glad og lettet over at finde så mange med samme interesse og ikke mindst vidt forskellige erfaringer.

Jeg selv forsøger at tage de næste seriøse skridt i forhold til at komme videre med en ide, som jeg har arbejdet på i et par år. Det er en beklædningsgenstand til kvinder, der har modtaget god respons i fokusgrupper. Så langt så godt. Alt det "andet" med licensaftaler, evt. designbeskyttelse, kontakt til virksomheder med videre, har jeg ingen erfaring med og måske derfor, har det virket meget uoverskueligt. Men NU skal det være.

Anne-Mette.

Se bare at komme i gang - det er hårdt med fantastisk fedt at være iværksætter! :) KH Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:29

31 år, 9-17 job i forsikingsbrancen. Gror pt. barn nr. 3.

Er kun udøvende iværksætter på weekend-plan, gennem mandens aktiviteter. Men det gør at jeg lever midt i spændingsfeltet mellem det "etablerede" arbejdsliv og iværksætter-tilværelsen.

Silotænkning, pensionsordninger, bureaukrati, mellemledere, bonus-ordninger osv. kontra iværksætter-liv ... som ja, vel ikke kræver megen introduktion herinde.

En interessant mix.

Mere? ...  tjo, jeg er den der cocktail af at være håbløst distræt, forskeragtigt fordybende, til tider genial... og super struktureret og eksekverende. 

//Kristine, udøvende jonglør i hverdagens cirkus.

Fra Greve/København
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:53

Dejligt med en masse ambitiøse kvinder.

Er selv lige kommet på Amino og kigger lidt rundt.

Jeg driver et revisionsfirma i Greve/København - R3 Registreret Revisionsvirksomhed.

Netværk er jo altafgørende for succes, så glæder mig til at anvende Amino mere i fremtiden :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 16:09

Jamen hvor skønt, havde slet ikke set denne tråd...

Jeg er forholdsvis nye på Amino, er kommet på her hen over sommeren. Selvstændig har jeg været i 2,5 år efter hånden, dog kun siden juni i år på fuld tid. Jeg er grafiker og laver som et par andre af jer både tryksager og hjemmesider. Mit firma hedder fru Pedersens. Indtil juni i år har jeg ved siden af at være selvstændig undervist i de "grafiske" programmer og i adobe's web-programmer. Selv om jeg synes at det var skønt at undervise havde døgnet for få timer, og brændte trods alt mest for fru Pedersens.

Har også et lille side-projekt der går ud på at prøve at importerer creme og sælge det i netbutikken CareNette. Men som tingene er rent økonomisk i DK i øjeblikket, og når vi samtidig kigger på hvor lidt lyst det tegner til at Danskerne har til at prøve noget nyt, er der store chancer for at det er på lånt tid.

Synes det var et super godt initiativ at få kigget lidt på hvad de andre kvinder herinde på Amino beskæftiger sig med.

God vind til alle Smile
Kristine Pedersen

Side 3 ud af 9 (84 indlæg)