|
Hej Jeg har været på Amino i 2 ½ år og bruger det indimellem meget aktivt. Især har jeg fået skabt fantastisk netværk og ikke mindst købt en del produkter herinde. Jeg støtter gerne Aminoer... Jeg lever af at coache ledere/iværksættere... Jeg kan få virksomheder til at tjene penge! www.ztrong.dk De bedste hilsner fra Maibritt |
LSMagle:Hej,
Jeg startede webshoppen www.morogbaby.com for snart 3 måneder siden, er dog ikke som en del af jer andre "kun selvstændig" læser jura ved siden af. Synes det er rart at få lidt viden om hvad man rent faktisk gør når man starter en virksomhed op og ikke bare alle regler, love osv for det.
Har en ide om at skulle sælge noget billigt babyudstyr, nu er det jo generelt meget dyrt, men vil forsøge at finde nogle mærker som er gode kvalitetsmæssigt og hvor prisen også er iorden.
Håber at få en masse glæde af jer andre her på Amino:-)
Lene
Hej Lene
Pudsigt at du er herinde. Jeg er sammen med en veninde ved at lave en shop portal, hvor vi inviterer alle de små lækre børneshops i Danmark til at sælge deres varer.
Vi giver vores "kommende" købere mulighed for at sende os navnet på en børneshop, de godt kan tænke sig at se på ZUIZUI, og der har jeg fået en mail om at de gerne vil se dig derinde. Det er da meget godt gået hvis du kun har eksisteret i 3 måneder!
Jeg har ikke kontaktet dig, fordi der står at du holder ferie, men hvis du er interesseret i at høre mere vil jeg meget gerne sende dig noget information.
Mange hilsner Maria
Bliv gratis medlem