Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke forskellige netværk er I tilknyttet?

Jeg har valgt det lokale Erhvervsråd SLER http://www.sler.dk/   - hvilket er rigtig godt!

Og I Slagelse er vi netop ved at opstarte ZONTA http://www.zonta.dk/ som er en forening for erhvervskvinder

Zontas overordnede mål er at styrke kvinders juridiske, politiske, økonomiske, uddannelses-, sundheds- og arbejdsmæssige status.

Zonta's arbejde for at bedre kvinders status
foregår på mange måder, både internationalt og nationalt. Zonta International sætter selv internationale projekter i værk, der skal bedre kvinders vilkår , ligesom man i samarbejde med FN udfører projekter til bedring af kvinders sundhed og uddannelse.

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:13

Amino, Danske Netbutikker, Webkompagni - lokalt ehandelsnetværk i Mariagerfjord kommune, samt et større fysisk netværk af netbutikker...

Jeg bruger ret meget tid og krudt på netværk, da det virker begge veje og, i mine øjne, er en uundværlig del af at være selvstændig. Mit netværk er mine kolleger og sparringspartnere - og selvom det kan være lidt underligt har jeg nogle af mine direkte konkurrenter i mit tætte netværk. Lige de sidstnævnte er guld værd, da vi nemmere kan sammenligne os med hinanden og hjælpe hinanden når dt kniber - men det kræver også tillid Smile

KH Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 08:44

Hej hej piger,

Jeg hedder Rikke og ejer børnetøj-mærket CHAMPS Design.
Vi har eksisteret i ca. 1½ år - og synes det er lige spændende, skønt og udfordrende at være iværksætter hver eneste dag;-) Det er simpelthen sådan en skøn fornemmelse, når man vinder de små sejre, som man selv har skabt efter hårdt slid!

Super med en "tøse-amino"....det bliver rigtigt spændende at være med iBig Smile

/Rikke

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:13

Hej Rikke,

supernuttede ko-sager :)

KH Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:25

Hej Mette,

Tak skal du have. Jeg er godt nok ligeså vild med jeres navnStick out tongue

Noget med KO går man aldrig forkert i byen med:-)

/Rikke

Fra Odense
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:33

Hejsa,

Så har jeg også fundet vej herind.

Mit navn er Sandra jeg er 28 år gammel, mor til 3 cand.merc.jur studerende og nu selvstændig. 

For snart 6 mdr. siden startede jeg langsomt op med at sælge børnemøbler. Det gik over alt forventning- så stærkt at vi ikke kunne følge med, men hen over sommeren er det stilnet af, og vi arbejder nu på en massiv markedsføring, en bedre webshop(som pt. slet ikke fungere som en butik) osv. D.09.08 åbnede jeg en fysisk butik i Odense, hvor jeg til dagligt sidder og skriver speciale Smile Det går nogenlunde, men de kloge siger jo at alt start er svær.

Konceptet er unikke børnemøbler, der er håndlavet. Derudover har jeg diverse tilbehør som også er håndlavet (sengetøj, plaids, sengetæpper). Der er også lidt trælegetøj og div. andre unikke ting.

I næste måned står den på messer - først Köln Kind&Jugen, hvor jeg skal finde inspiration til butikken og så som udstiller på baby og børnemessen på Fyn.

Det er hårdt arbejder og pt. kører det kun rundt - men jeg tror og håber, at det nok skal gå.

Mine produkter kan iø ses på www.jonilu.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Hej Amino-kvinder

Selvom tråden er startet for noget tid siden, vil jeg da også lige hilse på, for det er først nu, jeg opdager den Smile 

Jeg er helt grøn som iværksætter og åbnede først mit lille kommunikationsbureau http://virkestedet.dk/ i mandags, da hjemmesiden gik i luften. Der er rigtig meget at lære, og jeg synes, jeg bruger meget tid på at researche og netværke - det er jo fantastisk, hvad der findes af muligheder, har jeg opdaget! Kun tiden sætter grænser Wink

Jeg er uddannet cand.mag. og har i mange år arbejdet som kommunikationskonsulent. Jeg arbejder stadig halvtid som fastansat, og det er lige nu en perfekt kombination af kolleger (og en vis sikkerhed) på den ene side, og selvstændigheden på den anden. 

Jeg er 41 år, gift og mor til to teenagere og en efternøler. 

Bedste hilsner

Birgit Juel Martinsen

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Skrevet kl. 22:43

Hej,

Jeg er helt ny her på amino, og jeg synes at det er fantastisk med et kvindehjørne.. Jeg synes, at det er rigtig inspirerende at læse om alle jer iværksætter..

Jeg er i gang med en bachelor i international managament med speciale i marketing, jeg er lige flyttet til Glasgow for at tage mit sidste år, et ophold som jeg håber og tror giver mange oplevelser og erfaringer..

Jeg har desværre ikke selv på nuværende tidspunkt startet mit eget, men jeg går med en iværksætter i maven.. Her den anden dag fandt jeg så et produkt jeg godt kunne tænke mig at fremstille og sælge på det danske marked.. Produktet findes dog allerede i USA, men så vidt jeg kan se fra min lille konkurrent analyse er det ikke i Europa.. Jeg vil selvfølgelig tilpasse det til det danske marked, men da jeg ikke har en ingeniør uddannelse eller anden teknisk erfaring ved jeg ikke helt hvordan produktet 100% skal være.. Så jeg føler mig lidt fortabt især da jeg er studerende og ikke har så mange penge at putte i projektet.. Men jeg håber at kunne finde en løsning og se om der er muligheder i produktet..

/Tina

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Skrevet kl. 23:21

Hej,

Jeg er helt ny her på amino, det er en meget inspirende site og ikke mindst denne kvinde afdeling.. 

Jeg er igang med en bachelor i international management med speciale i marketing.. Jeg er lige flyttet til Glasgow, hvor jeg skal færdigøre min uddannelse..

Jeg har desværre ikke selv på nuværende tidspunkt startet mit eget, men jeg går med en iværksætter i maven.. Fornylig kom jeg på en ide som jeg virkelig tror på.. Produktet findes allerede i USA, men i forhold til min lille konkurrent analyse er det ikke i Europa endnu.. Jeg vil gerne forbedre det og tilpasse det til det danske marked, men da jeg ikke har ingeniør uddannelse eller de store tekniske kompetencer, er jeg gået lidt i stå.. Da jeg et studerende har jeg heller ikke så mange penge at gøre godt med.. Men jeg håbet evt. at finde hjælp herinde, jeg har i hvert fald gå-på-mod og troen iorden.. 

/Tina

Fra Årslev
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41

Hej Piger Smile

Spændende med et tøze hjørne... har været medlem af Amino et stykke tid men ikke nået at bruge det ret meget.

Jeg har været iværksætter/selvstændig i 5½ år inden for erhvervsbeklædning, logo broderi og tryk... og det er år for år gået stille og roligt fremad.

Jeg har dog sideløbende inden for det sidste ½ år kastet mig over et nyt projekt inden for Pulserende Magnet Terapi, som fascinere mig totalt Smile Det har virkelig flyttet noget for mit eget vedkommende... nu arbejder man jo lidt mere end 37 timer som selvstændig og det kan gå hårdt ud over søvnen... med gener til følge over længere tid. Jeg har efter 3-4 uger oplevet en helt fantastisk klarhed i hovedet, en bedre koncentration, smerter væk i ryggen, mere energi og kraftigt reduceret allergi (høfeber)... ikke så ringe endda - når der ingen medicin er indblandet Smile Det er absolut noget som styrker en i hverdagen - når der er mange bolde i luften.

Kan varmt anbefales... se mere på min side  www.magnetwellness.dk  og sig til hvis der er nogen som ønsker en dybere snak/præsentation om denne fantastiske behandlingsform.

Til alle jer nystartede iværksættere...  just go for it... visualiser dit mål klart i hovedet - så skal du nok nå det Smile

Kh  Anette Kjerbye

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)