Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Har lige fået nyhedsbrev og så link til denne gruppe. Synes det er spændende at læse om jeres virksomheder og idéer.

Så må jeg også hellere præsentere mig selv.

Jeg er DJ, musikproducer og sanger. Er vild med musik og alt omkring det:-)

Til daglig arbejder jeg i en tidsbegrænset stilling (6-12 måneder) på Global Copenhagen, som er et spillested  for verdensmusik. Min funktion er en blanding af bar-ansvarlig, administrativt og koncert afvikler.

Jeg spiller som DJ på små hyggelige barer i København. Min musik stil er blød og lækker R&B, Jazz, Afro House og Lounge o.a. Som regel spiller jeg tidligt, kl ca 21 til 02. Men måske i fremtiden, prøver jeg også livet som club DJ af.

Mit ønske er også at komme ud og spille til eksklusive events, private receptioner..

For mig er kunsten som DJ at skabe stemninger og se smilet brede sig på folks ansigter:-)

Jeg producerer også lidt musik og synes det kunne være sjovt at begynde at lave musik til reklamer. På min hjemmeside har jeg et eksempel på noget reklamemusik jeg har lavet til en video, som en opgave på et kompositionskursus.

Men se mere om hvem jeg er her: www.majabay.com

Glæder mig til at få brugt Amino mere aktivt.

Maja:-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:43

Hej

Jeg er også forholdsvis ny her på Amino, og har indtil nu mest "været med på en kigger", men med dit indlæg og alle I andres svar blev I pludselig levende for mig. Sikke en god ide sådan  med en kort præsentationsrunde ;-)

Jeg er indehaver af Livsstilsrådgivningen og arbejder bredt med sundhedsrådgivning; fra personlig rådgivning, workshops, sundhedsevents til foredrag.

Min hjemmeside er fortsat under udarbejdelse, og jeg har fortsat et fuldtidsjob ved siden af, men håber inden for kort tid at kunne springe ud som fuldtidsiværksætter.

Rigtig god weekend til alle

Fra Århus
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:39

Jeg er også ny herinde, og suger til mig af gode råd mm.

Jeg er 30 år, gift og mor til 2 drenge på 1 og 4 år. Bor i Århus og er uddannet skrædder.

Jeg har lige startet mit eget lille "hjetebarn".  Børnetilbehør. Omdrejningspunktet er en hagesmæk jeg har designet, genial og ikke set i Europa... endnu. hehe. BASBUM.

Desværre er det hele sat lidt på standby i øjeblikket. Mangler kapital og måske en partner?

Min drøm er at være selvstændig på fuld tid, men er nød til at have job for at få mad på bordet, så det går ALT for langsomt det her..  gør mig alle de forberedelser jeg kan med systue og messer. Jeg glæder mig til den dag jeg bare kan give den GAS.. jubii.

Sabine :-D

Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26

Hej, jeg arbejder freelance i en gren af underholdningsbranchen i Danmark. Jeg kører som repræsentant i hele landet og har sporadisk kontakt til resten af Norden. Det er desværre ikke altid, at anstrengelserne - og udgifterne - står mål med indtjeningen, så jeg er begyndt at se mig om efter et supplement, da jeg arbejder meget koncentreret halvdelen af året (feb-apr + aug-okt) og har ledig tid resten af året. Det kan være, der dukker en god idé op i dette forum, men er det mest ment som et sted, hvor man skriver indlæg, hvis man har gode råd til (kommende) iværksættere, eller er det også et sted, hvor man kan få kontakt med hinanden, altså en slags "jobbørs" for samarbejde?

Bedste hilsener & god søndag

Anette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Jeg synes også det er rigtig skønt med et kvindehjørne.. og ikke mindst inspirerende :-)

Nu har jeg været medlem i ca. en månedstid og har først opdaget hjørnet nu! Og hvor er det skønt, at det kun er os kvinder der kan komme ind og læse i kvindehjørnet.

Jeg er uddannet multimediedesigner og 25 år gammel, jeg skal til at starte en webshop op, hvor jeg kan sælge illustrationer jeg selv designer, trykt på t-shirts, men det er mest bare et hygge-projekt.

Når jeg engang er blevet tilfreds med webshoppens design, skal jeg også have et reklamefirma op at køre, hvor jeg sælger hjemmesidedesigns (med og uden CMS), webshops, brochurer, logo m.m.

Mvh RJM

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:48

Hej Sabine. Det lyder som et rigtig spændende projekt du har gang i. Jeg kan desværre hverken tilbyde dig kapital eller partnerskab, men jeg vil lige fortælle dig om en mulighed for at afsætte dine varer.

Jeg er sammen med en veninde ved at åbne et "online shoppingcenter" for børnetøj og unikke ting til børn, og der ville dine hagesmække passe rigtig godt ind. Det er gratis at få en shop på ZUIZUI så det er helt risikofrit at prøve det af. Det kunne være en god mulighed for at komme i gang, uden at skulle bruge en masse penge på at få lavet webshop og alle de omkostninger det fører med sig. Tjek det ud....og god vind med projektet :-)

Mange hilsner

Maria

Fra Århus
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:01

Maria:

Hej Sabine. Det lyder som et rigtig spændende projekt du har gang i. Jeg kan desværre hverken tilbyde dig kapital eller partnerskab, men jeg vil lige fortælle dig om en mulighed for at afsætte dine varer.

Jeg er sammen med en veninde ved at åbne et "online shoppingcenter" for børnetøj og unikke ting til børn, og der ville dine hagesmække passe rigtig godt ind. Det er gratis at få en shop på ZUIZUI så det er helt risikofrit at prøve det af. Det kunne være en god mulighed for at komme i gang, uden at skulle bruge en masse penge på at få lavet webshop og alle de omkostninger det fører med sig. Tjek det ud....og god vind med projektet :-)

Mange hilsner

Maria

Jeg synes det lyder som en fantastisk ide Maria :-) Jeg er har fået dit nr af en anden sød amino tøs. Jeg vil gerne høre meget mere om det hele, så jeg ringer.. Hvornår passer det dig? ellers prøver jeg bare evt imorgen :-)

Sabine

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 10:36

Kære Amino - Piger.

Jeg vil da også lige være med. :)

Jeg er lige bleven 24 år, har en hudpleje / Wellness klinik, den har jeg haft i 3 år nu. Det er dejligt med det er hårdt! :) Da det ikke helt giver den vilde overskud end nu er jeg hele tiden på udkik efter noget arbejdet og har også haft nogle jobs ved siden af i løbet af åren. Men det fjerner hurtig fokus fra min egen klinik. så det er svært at få tid og råd til det hele. :) Men som alle andre kæmper jeg mig vej op.

Jeg har været med på amino i snart 2 år tror jeg, Jeg syntes det er fantatisk at kunne finde hjælp til de små og store problemer, og bare det at snakke med nogle i samme båd er dejligt.

Gode råd og ider modtages med kys hånd til evt samarbejdet eller andet. Er med på den væreste ;)

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:45

Du ringer bare. Jeg har møde fra 12.30-16 idag, men ellers er jeg til at få fat i. Hvis ikke jeg tager den så indtal en besked, så ringer jeg tilbage. Du kan også finde en masse information på vores microsite ZUIZUI.dk. Vi åbner for køb og salg den 1. november.

:-) Maria

Fra Odense
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:47

Hej Maria,

Jeg har lige sendt dig en besked, via jeres website. Du må meget gerne kontakte mig på 20842191 :)

Hilsen Sandra

JONILU

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)