|
Hej med jer. Har lige fået nyhedsbrev og så link til denne gruppe. Synes det er spændende at læse om jeres virksomheder og idéer. Så må jeg også hellere præsentere mig selv. Jeg er DJ, musikproducer og sanger. Er vild med musik og alt omkring det:-) Til daglig arbejder jeg i en tidsbegrænset stilling (6-12 måneder) på Global Copenhagen, som er et spillested for verdensmusik. Min funktion er en blanding af bar-ansvarlig, administrativt og koncert afvikler. Jeg spiller som DJ på små hyggelige barer i København. Min musik stil er blød og lækker R&B, Jazz, Afro House og Lounge o.a. Som regel spiller jeg tidligt, kl ca 21 til 02. Men måske i fremtiden, prøver jeg også livet som club DJ af. Mit ønske er også at komme ud og spille til eksklusive events, private receptioner.. For mig er kunsten som DJ at skabe stemninger og se smilet brede sig på folks ansigter:-) Jeg producerer også lidt musik og synes det kunne være sjovt at begynde at lave musik til reklamer. På min hjemmeside har jeg et eksempel på noget reklamemusik jeg har lavet til en video, som en opgave på et kompositionskursus. Men se mere om hvem jeg er her: www.majabay.com Glæder mig til at få brugt Amino mere aktivt.
Maja:-) |
Hej
Jeg er også forholdsvis ny her på Amino, og har indtil nu mest "været med på en kigger", men med dit indlæg og alle I andres svar blev I pludselig levende for mig. Sikke en god ide sådan med en kort præsentationsrunde ;-)
Jeg er indehaver af Livsstilsrådgivningen og arbejder bredt med sundhedsrådgivning; fra personlig rådgivning, workshops, sundhedsevents til foredrag.
Min hjemmeside er fortsat under udarbejdelse, og jeg har fortsat et fuldtidsjob ved siden af, men håber inden for kort tid at kunne springe ud som fuldtidsiværksætter.
Rigtig god weekend til alle
Bliv gratis medlem