Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

Velkommen til og held og lykke med projektet.

Jeg kender ikke noget til inventar - men foreslår at du skriver et indlæg til alle på Amino - så får du helt sikkert nogle gode svar. (De fleste aminoer er jo mænd og derfor udelukket fra vores hyggelige hjørne...)

Mange hilsener

Lucy Lee

www.LeeConsulting.dk

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Fra  1:Slip-for-regnskab.dk Skrevet kl. 16:04

Jeg vil da også være med.

Jeg er nystartet som fuldtids-selvstændig efter mange år som fuldtidsansat. Efter en konkurs og mange tanker om nyt job eller starte som selvstændig, sprang jeg pr. 1/9-2010 ud som 100% selvstændig med mit firma SLIP-FOR-REGNSKAB.DK

Mine primære arbejdsområder er regnskabshjælp, kontorhjælp og oversættelser.

Jeg bogfører, laver fakturering, tilbudsskrivning, kørselsregnskab, projektregnskab og klargøring af årsregnskab til revisor.

Jeg oversætter tekster, websites mm. til/fra dansk, engelsk, tysk, fransk, spansk, italiensk samt fra svensk og norsk til dansk. Til oversættelsesarbejdet har jeg tilknyttet internationale kollegaer. Desuden har jeg lavet hjemmesider for et par kunder.

Jeg henvender mig primært til små virksomheder og iværksættere. Mit firma har nu eksisteret i næsten 4 måneder - og der er fart på. Jeg nyder min nye tilværelse som selvstændig og har stor glæde af forskellige netværk, bl.a. Amino.

Stor julehilsen til alle aktive og innovative aminoer.

Lotte

www.slip-for-regnskab.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:25

Her vil jeg da også gerne være med Big Smile

Jeg hedder Agnete og er 25 år. For snart 4 år siden startede jeg mit firma Alma & Jacob med salg af økologisk baby- og børnetøj via min webshop www.almaogjacob.dk.

I maj 2010 døde min mor af kræft og så måtte livet op til genovervejelse, hvad var det egentligt jeg ville og hvad kunne få mig til at se fremad? Enten skulle firmaet lukkes ellers skulle der ske noget stort! Min bror kom ind i firmaet i august 2010 og sammen åbnede vi vores butik i Graven 25 Århus C. Vi holder fast i at vores vare skal være økologiske og miljøvenlige, og butikken er bestemt blevet taget godt i mod. 

Agnete

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:23

Jeg hedder Trine og er 31 år gammel. Jeg driver internet portalen http://www.sejlnet.dk - den gik online i april 2010. Men inden da har jeg arbejde cirka et års tid med at få programmeret den.

Det er et only community site for sejlere med blandt andet nyheder, blogs, grupper og havneguide. Det meste af min tid går med at skrive artikler og opdatere havneguiden og ikke mindst holde styr på programmører.

Derudover er jeg ved at få lavet min første app til Iphone og Android.

Jeg håber at kunne knytte et fællesskab herinde, og hvem ved måske finde andre, der driver noget lignende indenfor en anden branche.

Det er min drøm at kunne leve af min store interesse - at sejle og alt, hvad der har med fritidssejlads at gøre.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Fra  1:Slip-for-regnskab.dk Skrevet kl. 14:33

Hej Ann, prøv at tjekke www.hotelstaff.dk

Hilsen Lotte - og held og lykke med projektet :)

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 20:46

Rigtig god idé med en præsentationsrunde.

Jeg er 31 år og bor i Kolding med min kæreste og min søn på 1 1/2 år. 

Jeg driver oversættelsesfirmaet kk-text, hvor jeg laver oversættelser fra dansk og engelsk til tysk. Efterhånden har jeg oversat i en del år på hobbyplan, og besluttede mig i sidste år at starte mit eget firma ved siden af mit fuldtidsjob. Jeg drømmer om og arbejder på at kunne leve 100 % af min virksomhed.

Jeg glæder mig til at bruge Amino mere aktivt.

Mange hilsner

Kerstin

Fra Dianalund
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:59

Sikke en dejlig tråd, hvor er det herligt at se så mange modige kvinder.

Jeg er igang med at starte en Ledsagervirksomhed op, med mig selv som eneste ansatte. Min ide er at jeg vil leje mig selv ud til fester, begivenheder, hvad end kunden har behov for - som personlig ledsager for funktionsnedsatte borgere, der f.eks. skal have hjælp til spisning, personlig hygiejne, tranportering i kørestol osv... Jeg er kun nået til at indsende registrering af CVR-nummer og går først i luftet til april, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.. selv om jeg er hamrende nervøs.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:29

Hej alle.

Jeg vil da også gerne præsentere mig selv.

Jeg hedder Ilse, er lærer med "hang til" at lave smykker. Jeg er 55 år og bor i Birkerød.

Jeg har en lille webshop, som jeg har haft i ca. 6 år nu, hvorfra jeg sælger egne smykker. -Jeg har med jævne mellemrum læst flittigt her på Amino, hvor der altid er hjælp at hente.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et lille netværk, er der mon nogen, der byder ind?

Hav en god weekend.

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:09

Jeg er en mere teknisk kreativ ildsjæl. Har arbejdet som skribent et år, og to år som redaktør inde på aniston.dk

Nu er jeg igang med webintegrator, og regner med at bygge multimediedesigner ovenpå, dvs. færdig om 3½ år og har forhåbentlig etableret en virksomhed der, med ydelser indenfor det grafiske og journalistiske :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 22:44

Hej Tøser.

Så fandt jeg også herind. Jeg hedder Kirsten og er 48 år gammel Jeg går desværre langtids sygemeldt fra mit fuldtids job. Men så  havde jeg tid til at finde Amino og denne skønne side. Fandt her ind for et par dage siden og hvor er der mange gode tips og ideer.

Jeg har et lille firma hvor jeg køber træpiller i Polen og min bedre halvdel,som er pensionist, for lov at køre dem ud til kunderne ;o). Så klare jeg indkøb og regnskab. Jeg håber på jeg kan finde noget mer at sælge , så jeg kan leve af det og samtidig spare mig selv og kommunen for alt det sygemelding.

Pøj pøj til jer alle

Kirsten

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)