Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Næstvedfotografen Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har lige fundet jeres gruppe. Og har skimmet den igennem :)

Jeg er i gang med seriøst, at starte op som selvstændig fotograf. Har i længere tid kørt det på hobby plan, men det har ganske langsomt udviklet sig. Så snart bliver det seriøst :D

Mit site hedder Næstved Fotografen, når det kommer op at køre igen.

Lige pt har jeg kun www.bricksite.com/naestvednaturfotograf

Synes det dejligt med en ren tøse gruppe :)

Næstved Netavis - Lokale nyheder fra Næstved og omegn

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:38

Hej Allesammen

Jeg er også begejstret for Amino :-) Og det er skønt at læse om så mange kvindelige iværksættere med så meget drive og energi!

Jeg har min egen konsulentvirksomhed, hvor jeg tilbyder ledelsessparring og strategihjælp til mindre virksomheder og holder workshops om strategi, planlægning og prioritering, der er målrettet kvindelige iværksættere. Siden hedder www.LeeConsulting.dk og workshoppen hedder Strategi i Stiletter!

Herudover er jeg en af idékvinderne bag Fra Godt til Fantastisk, som er en helhedsorienteret tilgang til livet, der potentielt kan give dig mere begejstring og overskud i din hverdag. Se mere på www.fgtf.dk hvor du også kan få en kopi af den ebog, der beskriver konceptet og 5 trin til at hjælpe dig på din vej fra et godt til et fantastisk liv.

Ha' en skøn dag!

Mange hilsener

Lucy Lee

Fra svendborg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:21

Vi er 2 piger, som lige har opstartet en ny web side www.nowmii.com - det er en side, hvor du kan købe eller sælge fint designer tøj.

Forretningsidéen nowmii opstod ud fra tankegangen om, at det skal være så nemt som overhovedet muligt at få videresolgt sit fine brugte designertøj.

”Vores ide opstod, da vi selv stod og manglede et sted at købe og videresælge vores designertøj. Vi havde brug for noget, som var nemt og bekvemt – et Full Service koncept! En side som er second-hand udgaven af net-a-porter, for hvem drømmer ikke om at købe alt sit tøj der? Samtidig synes vi, at det er en mere forsvarlig og bæredygtig måde at handle på, da vi er med til at sætte fokus på genbrug, frem for at man bare køber nyt og smider ud hver sæson

nowmii.com er det danske secondhand-svar på den verdenskendte designer- og succesportal www.net-a-porter.com. nowmii.com skal fungere som nytænkende webshop, hvor high-end kunder – helt anonymt og uden besvær, kan få sat deres ”brugte” designer-items til salg.

Siden er lige gået live og vi vil meget gerne have feedback på siden og konceptet :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 11:48

Til nowmii.com - det ser lækkert ud!

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 20:54

Jeg vil også præsentere mig.

Jeg arbejder som selvstændig bogholder. Sideløbende har jeg en netbutik www.lonesunivers.dk, som til tider giver mig grå hår... Kender i det??

Hvis du har brug for en bogholder som er uddannet bankrådgiver, og derfor også kan rådgive dig, så sig endelig til. Jeg bor i Århus området. :)

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 12:47

Så fik jeg også endelig rettet min profil, så jeg kunne deltage i kvindehjørnet :)

Jeg hedder Camilla og er 22 år og mor til en dreng på 13 måneder. Jeg går med idéen om at starte mit eget varemærke op til forskellige produkter til børn. Jeg har designet mit varemærke som jeg vil overføre til at producere bamser, trykke på hagesmække, body'er, sengetøj, sutter, sutteflasker m.m. Jeg mangler sådanset (næsten) bare kapital til at komme ordenligt i gang, og jeg læser derfor en masse om forretningsplaner for at kunne skrive den helt rigtige til at søge investorer :)

Jeg mangler noget viden om, hvor man kunne få produceret bamser til rimelige penge i rimelige mængder (jeg har 10-12 motiver inden for mit varemærke, og vil ikke starte med 2000 eksemplarer af HVER motiv) :) Info om dette ville hjælpe til min forretningsplan.

Jeg håber meget på at komme i gang, da jeg har en drøm om at kunne arbejde, hvor jeg kan få lov til at være kreativ, så overvejer selv at skulle sy tøj, hagesmække, stofbleer m.m. og stryge mit varemærke på og få det solgt gennem mig selv eller forhandlere :)

Jeg læser glædeligt med for at finde ud af mere og få inspiration :D

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:21

jeg hedder heidi, er 33 år og mor til to skønne unger på 4 og snart 7 år

som mange andre kvinder her, kan jeg jo læse, er jeg yderst kreativ, og mit største ønske er at kunne leve af det jeg kan lide. går og sysler med ideen om at starte noget selv, men forholder mig lige nu kun til det at læse andres erfaringer, søge info, osv.

og så er jeg bare træt, træt, træt af at folk fortæller mig at det ikke kan lade sig gøre at leve af at være kreativ.... :(

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Skrevet kl. 19:54

Hej Heidi

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at leve af at være kreativ. Det handler om at finde en idé der holder forretningsmæssigt.

Jeg anbefaler at du vælger et par idéer og laver en business case på dem før du sætter dig fast på bare én idé.

Pøj pøj med det hele!

Mange hilsener

Lucy Lee

www.LeeConsulting.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:07

Hej alle i kvindezonen

Jeg hedder Anette Sand og har været Aminobruger i lang tid - men nogle gange er jeg lidt passiv pga. travlhed. Dog blogger jeg, både her og på http://anettesand.dk, så lidt kommunikation bliver det alligevel til.

Jeg er stifter af og den ene af (nu) to direktører i Regnskabskolen/Inloco Regnskab. Jeg har drevet selvstændig virksomhed siden 2002 og været igennem en selskabsomdannelse i 2008, så vi nu er et ApS med 22 ejere.

Jeg arbejder meget med og for iværksættere og elsker den verden: Det store engagement, de mange nye ideer, troen på fremtiden, risikovilligheden og aktivitetsniveauet. De fleste af Regnskabsskolens kunder er iværksættere, og jeg har et rigtig stort netværk. Mange af mine leverandører og også nogle kunder kommer her fra Amino, hvor jeg har været med til at arrangere Aminotastic i 2009. Det personlige møde med mennesker, man har skrevet meget med herinde, er altid super spændende og udbytterigt.

Her til aften er jeg lige kommet hjem efter at have holdt det (omtrent) månedlige informationsmøde for nye iværksættere, og det har i det hele taget været en travl dag, fordi vi også har haft prøveeksamen for de kursister, som skal til diplomeksamen på torsdag i næste uge.

Jeg har masser af ideer og i øjeblikket den bedste medarbejdergruppe, jeg nogensinde har haft. Vi er seks fastsansatte og nogle freelancere, og der er fuld fart på en række udviklingsaktiviteter, som er meget spændende. I mandags havde vi besøg af en vækstkonsulent, som skal hjælpe os med at strukturere alle vores planer, og det ser ud til at blive et endog usædvanligt godt samarbejde, så stemningen er positiv og optimistisk.

Ind imellem - især i 2008 og 1. halvdel af 2009 - har det været rigtig hårdt at have en virksomhed, hvor ambitionerne strækker sig ud over min egen lille hverdag.  Jeg er enlig mor til to store og usædvanlig dygtige og velfungerende drenge på henholdsvis 17 og 15 år, og jeg arbejder mange timer, så der skal koordineres og planlægges, for at få det hele til at gå op. Det kan selvfølgelig bedre lade sig gøre, når man ikke har nogen chef, som blander sig i arbejdstiderne Wink.

Jeg skriver bøger, som vi udgiver på eget forlag. Den næste udkommer i januar, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Herudover holder jeg foredrag om emner inden for regnskab, økonomi, og om at få sine første medarbejdere. Den slags kommer der mere af, det er rigtig sjovt og ligger i god forlængelse af min undervisning i øvrigt.

Jeg glæder mig til at se, hvad dette kvindehjørne kan udvikle sig til.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:01

Halløj ladies :0)

Jeg hedder Christina, er 29 år og har netop startet 2ndHeaven, der er hudpleje indtil videre - regner med at udvide med forskellige relaterede ting :0)

Min side hedder www.2ndheaven.dk

Jeg har været bruger herinde et par mdr, men har først lige fået "åbnet" kvindeforummet.

Dejligt at se så mange kreative kvinder herinde :0)

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)