|
Hyggelig tråd faldt lige over den og tænkte at i også skulle have mig med på listen. Jeg har haft webshoppen ved siden af mit studie, som jeg blev færdig med i August 2010 lige før jeg fik min anden datter. |
Hejsa
Så er det vist blevet tid til at jeg præsenterer mig:). Jeg har kigget rigtig meget med herinde de sidste mange måneder, men ville vente lidt med selv at komme på banen. Jeg tror måske egentlig ,at jeg ville være helt sikker på, at jeg virkelig turde tage springet og blive iværksætter:). Jeg synes det er super inspirerende at se så mange andre kvinder være igang, og det giver mig endnu mere gå-på-mod:)
Jeg hedder Annette og har for nylig oprettet min virksomhed Annettes favoritter. Jeg er i fuld gang med at gøre min webshop færdig, som så hedder Annettesfavoritter.dk:).
Selve ideen til virksomheden kommer fra min blog Annetteskager.dk, hvor jeg skriver og deler billeder og opskrifter med andre kagenørder. Jeg har rigtig mange der følger mig, og mellem 700-1000 klik på bloggen om dagen. Det er hovedsagligt ved at søge på cupcakes de kommer frem til min blog (jeg er så heldig at ligge på den første side på google). Så derfor er Annettes favoritter en webshop med tilbehør til cupcakes:). Udover den tanke at hvis folk kunne bruge mine ideer, så kunne de sikkert også bruge mine produkter;). Så synes jeg at vi i Danmark mangler en webshop med cupcake tilbehør af god kvalitet. Produkter man kan regne med, som for eks. papirs forme der ikke mister farve og mønster under bagning.
Det er en hobby virksomhed, og jeg har ikke lånt penge til den. Så sortimentet er småt til at starte med, men ambitionerne om mere er der:). Jeg er super spændt på det, og meget nervøs. Nervøs for at der er noget jeg glemmer eller gør forkert. Men jeg må tage det som det kommer. Jeg har en tante som er revisor, og regnskabet er det der er vigtigst for mig at have styr på, så det er da en god start:).
Jeg håber og regner med at kunne starte webshoppen indenfor et par uger. Samtidig med at min barsel slutter, så der bliver nok at se til. :).
Bliv gratis medlem