|
Hejsa' skønne Quinder! Dejligt at læse om alle jeres virksomheder og idéer rundt om i landet. Jeg har selv været her på Amino i et par år nu. Har brugt netværket rigtig meget og anbefaler det til alle. Jeg er iværksætter, som så mange af I andre, og arbejder med indretning ud fra Neo Feng Shui principperne. Hovedsageligt indenfor erhverv. Har altid interesseret mig for indretning og er vist ret god til at fornemme stemninger i rum. Hvordan er det at være her? Hvorfor føler jeg mig ikke godt til pas dér? Det kender I sikkert alle sammen. Knokler stadig med markedsføring og det at netværke. Har haft en pressemeddelelse ude, været på messe, iværksætterkursus og meget mere. Det er hårdt arbejde, men giver så meget igen. Ha en rigtig god tirsdag derude:-) Nanna
|
Hej, Jeg hedder Sanne og har været på Amino et par måneder, dog kun på sidelinjen, så dette er første gang jeg grifler et indlæg.
Jeg sælger garn og strikkeopskrifter efter eget design på rasmilla.dk.
Jeg har været i gang et par år nu og det går bedre og bedre. Håbet og drømmen er at jeg kan tage springet indenfor en kort årrække og leve 100% af mit eget. Pt har jeg et almindeligt lønmodtagerjob også, men har været i stand til at gå ned i tid og kun arbejde 4 dage om ugen.
Glæder mig til at lære alle jer herinde at kende.
Bliv gratis medlem