Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 5 ud af 12 (120 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man fristes bare til at sige:" New company but same old story"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er mange ens firmaer inden for alle brancher. Hver gang der er en ny person starter, tror han/hun på at netop denne butik, kan gøre en forskel. Ny tøjbutik og så har man en gæld på 500.000 kr. og brugt en hulens masse tid, hvis det ikke lykkes.

I MLM generalt er det måske 10.000 kr. man sætter til. Man arbejder når man selv vil, måske 10 timer pr uge..

Hvis det ikke lykkes så forsætter livet som normalt.

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

I MLM generalt er det måske 10.000 kr. man sætter til. Man arbejder når man selv vil, måske 10 timer pr uge..

Hvis det ikke lykkes så forsætter livet som normalt

Problemet er bare at der er mange MLM'er der mere vil sælge "forhandlerpakker" end reelle produkter. Jeg har været til nogle møder hvor det for det meste var at hvis jeg vil tjene ekstra så kunne jeg hverve nogle sælgere under mig.

Derudover er jeg imod den metode at man får en gratis hjemmeside som er styret af firmaet. Det giver mig som sælger ikke de store muligheder for at forbedre den hvis jeg havde mandskab til den slags.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Ja der er mange ens firmaer inden for alle brancher. Hver gang der er en ny person starter, tror han/hun på at netop denne butik, kan gøre en forskel. Ny tøjbutik og så har man en gæld på 500.000 kr. og brugt en hulens masse tid, hvis det ikke lykkes.

I MLM generalt er det måske 10.000 kr. man sætter til. Man arbejder når man selv vil, måske 10 timer pr uge..

Hvis det ikke lykkes så forsætter livet som normalt.

Nu er der forskel på, at starte en tøjbutik, som reelt sælger et fysisk produkt, og så deltage i en MLM organisation, hvor eneste formål er, at hverve nye medlemmer, som alle skal købe den famøse startpakke til xx.xxx kr...

Jeg forstår ik, at en person, som ik engang forstår hvordan MLM fungerer, skal prøve at belære os andre om noget. Hvis man tager de 20 klassiske MLM fejl, så er de alle repræsenteret i denne tråd... Så ja det kan godt være det kun koster 10.000 kr, men hvis du har god samvittighed med, at 50 andre taber 10.000 kr ligesom dig selv, fordi de stolede blindt på dig, så forstsæt endelig i det gear, som du allerede er i...

Nogle har moral og samvittighed andre har ik. Men at sammenligne med reelle forretninger, hvor eneste taber er personen som starter den op, er måske lige at skyde MLM bolden 200.000 meter over mål!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der har været flere eksempler gennem tiden, hvor prisen var for høj for start pakken. Så hvis varene skulle sælges til slut kunden så var det ikke muligt.

Jeg vil lige skrive lidt om dette nye jeg er begyndt på.

Den dyreste start pakke koster 4100 kr. med fragt og moms. Måske lyder det dyrt men i Agel var prisen 8300 kr.

Så får du ud over produkter, marketingsmateriale, webshop og hjemmeside. Der er video lavet af prof kamarahold og kendte sportsfolk er med i forskellige reklamer. Da sportsfolk er nogle af vores målgrupper. I Agel fik du kun produkter.

Webshoppe giver kunder mulighed for at købe produkterne direkte og derved får de 5 %. Priserne er omkring 200-250 kr lavere end tilsvarende produkter på dem du kan sammenligne med.

Derfor mener jeg at BerryEn skiller sig ud fra dem du omtaler. Men det er klart at i første omgang glæder det om at få nogle sælgere som kan finde kunderne.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Ja der har været flere eksempler gennem tiden, hvor prisen var for høj for start pakken. Så hvis varene skulle sælges til slut kunden så var det ikke muligt.

Og? Du læser tydeligt ik mit indlæg, om at det hverken er startpakken eller produkterne der er problemet, men dem som forsøger at pakke venner, bekendte, familie mm produkter på med lovning om guld og grønne skove. Dertil kommer personens manglende forståelse af, hvordan et MLM setup egentlig virker.

Du har udvist, at du som en af næsten de fleste, ik fatter MLM og hvordan det fungere... Så drop priser, startpakker mm og kig på måden hvorpå du sælger en "ydelse"...

Keld_J:

Webshoppe giver kunder mulighed for at købe produkterne direkte og derved får de 5 %. Priserne er omkring 200-250 kr lavere end tilsvarende produkter på dem du kan sammenligne med.

Man tjener simpelthen 5% af omsætningen eller hva? En Matas butik ville have 300%++ i fortjeneste på samme produkt... Kan du ik se, hvorfor vi skriver som vi gør? Dit eneste formål i sådan en forretning er, at tjene store penge til bagmændene... Du får jo nada ud af den omsætning du generere!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, de 5 % er kunderabat ved at handle i webshoppen. (af salgsprisen )

Mht. At presse familie og venner er det ikke godt,  hvis du opsøger dem. Det har du helt ret i. Men hvis de henvender sig til dig er det ok. Sjovt nok så sker det næsten hver dag der er en der spørger om hvad jeg laver. Så fortæller jeg lidt om det, men jeg vil aldrig presse nogen ind i noget.

Det er desvære sådan at fordi nogen har gjort det, så gør alle det. Jeg forsøger bare at drive min forretning, det gør du sikket også.

Der er helt sikker ikke en eneste butiksejer i hele Danmark, som ikke har fortalt familie og venner at de har åbnet en butik. På samme måde som man fortæller om sig job, og en tur i biffen.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Jeg vil gerne invitere dig til en verdensnyhed inden for MLM. Det er et helt nyt firma og du har en unik chance for at blive en af de første.

 

Jeg er selv tegnet om af nummer 3 i verden, så det er nu hvis du gerne vil være med fra start.

 

Da det ikke officielt startet kan jeg ikke oplyse dig om navnet i dette forum.


Det er simpelthen så latterlig en intro på et indlæg som noget på nogen som helst måde kan være - det er ikke mit bord at forholde mig negativt eller fordømmende til diverse selskaber - og "kolleger" - i branchen - men det her altså et klasse-eksempel på det glade vanvid.

Verdensnyhed som du ikke kan offentliggøre? Det holder ikke vand - slet ikke i sammenhæng med at du påstår du er tegnet som nummer 3 i verden - det tror jeg ganske enkelt ikke på - med mindre du er helt inde ved benet - og leger med selskabets grundlæggere. Hvis det er lykkedes dig at blive kørt i position til så "tæt" løb med founders - så ville du aldrig være typen der gøre reklame for noget hemmeligt i et MLM debatfora - hvor det beviseligt IKKE er stedet man rekruttere folk - og da iøvrigt slet ikke bruge et dialog-forum som annonceplads.

Glem nu alt det fis med at fordi man er nummer 3 i verden, så er den hellige grav velforvaret - det er IKKE, IKKE på Amino man bygger forretning - og har du en naiv forestilling herom - så bliver du slemt skuffet - og bliver bare endnu en i rækken som "kritikere" kan pege fingre af: "Han blæste sig op, men ingen steder er han kommet!".

Network Marketing er benhårdt fodarbejde. Hver dag. Hele tiden. Der er no shortcuts til himlen.

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
Der er no shortcuts til himlen

Det er nu ikke helt rigtigt... Jeg var ved Bispebjerg Hospital i København igår og der fik min telefon fat i et trådløst netværk: "Jehova".... så det må da siges at være en direkte forbindelse til himlen ;)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Lasse

Du mener jeg er en løgner. Det er at synke lavt.

Jeg er inde ved benet, med det jeg skriver er at jeg bliver tegnet op af nummer 3, ikke jeg er nummer 3. Jeg kommer ind efter aftale, men sikkert ikke som nr 4, men lidt lavere i hovede benet. Den endlige placering ved jeg sidst på mdr.

Jeg ved godt at placeringen også kræver hådt arbejde. Det har du da helt ret i.

Da jeg skrev som jeg ikke kunne offentliggøre så var det få timer efter jeg lavede aftalen. Jeg var faktisk i tvivl om jeg måtte offentliggøre det. Måske var det en fejl, sorry, men jeg syndes ikke det er jordens undergang.

Med Venlig Hilsen Keld

 

Side 5 ud af 12 (120 indlæg)