Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 1 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne invitere dig til en verdensnyhed inden for MLM. Det er et helt nyt firma og du har en unik chance for at blive en af de første.

 

Jeg er selv tegnet om af nummer 3 i verden, så det er nu hvis du gerne vil være med fra start.

 

Da det ikke officielt startet kan jeg ikke oplyse dig om navnet i dette forum.

 

Der er p.t. tale om 5 produkter. Jeg har smagt de 3 af dem og de smager hammer godt og er alle godkendte til salg i Danmark.

 

Selvom det er nyt er der dansk materiale på vej,

 

Lidt om mig selv. Jeg har de sidste 3 år arbejdet med MLM og ved en del om denne branche. Jeg i samarbejde med andre i teamet støtte dig på bedste vis.

 

 

Der er et info møde i Herning den 24 januar.

 

Ønsker du at høre mere eller tilmelde dig til mødet, så send en mail med kontakt oplysninger.

 

Med Venlig Hilsen
Keld  Jensen

Herredsvejen 201
Klejtrup
9500 Hobro

Mobil 28516079

Mail: infoHobro@gmail.com

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere mindre.

 

Buzzwords som verdensnyhed, unik chance og den slags, i MLM-sammenhæng, får mig bare til at løbe langt væk den anden vej. Hvorfor er der aldrig nogen der går den anden vej, og præsenterer produktet på en gennemskuelig og ligetil måde - Det er langt mere troværdigt. :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det er fødevarer? Hvilket betyder at alle i netværket skal til at registreres i Fødevarestyrelsen?

Eller er det slankeprodukter? altså proteindrik eller lignende?

Hvorfor ikke skrive hvad det er, det må da efterhånden være derhenne, at man med MLM ved at annoncerer man det her på Amino anonymt, så falder der brænde ned.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ærlig talt kan jeg ikke tage MLM tosserne seriøst når de gang på gang på gang på gang fortæller om et helt nyt unikt sindsygt smadret overlegent produkt som du kan tjene millioner på kun ved at investere lidt tid og 540 dollars i!

Den tid MLM Tosserne bruger på at lave deres dårlige markedsføring kunne de tjene en god sjat penge i hvad jeg ville kalde en RIGTIG virksomhed.

 

:)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

ærlig talt kan jeg ikke tage MLM tosserne seriøst når de gang på gang på gang på gang fortæller om et helt nyt unikt sindsygt smadret overlegent produkt som du kan tjene millioner på kun ved at investere lidt tid og 540 dollars i!

Den tid MLM Tosserne bruger på at lave deres dårlige markedsføring kunne de tjene en god sjat penge i hvad jeg ville kalde en RIGTIG virksomhed.

 :)

Nu er korrekt MLM jo en af de bedste virksomhedsformer og med meget stor indtjening. Men giver dig ret at det er utroligt de bliver ved på den måde.

Jeg lancerer selv i næste måned et MLM projekt, og der vil være fuld åbenhed om produkter, afregningsmodel osv osv og man kan ved en god indsats tjene 8-15.000 per måned hvoraf de 2-3.000 er noget man selv skal tjene og hvis man ikke selv kan tjene 1.000 på meget lidt arbejde, så ryger man ud af kæden, d.v.s. man skal selv omsætte for minimum 3.000 per måned for at være med, det svarer til 50 enheder.

 

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne vi høre lidt mere om denne verdensnyhed lyder da lovende , med som de andre siger er det samme igen hver tråd i MLM Debatten ,du investere 1000 kr og du er nærmeste millionær efterfølgende ,for vores produkt er verdens bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Keld, en ting er at jeg også mener at din "annonce" er hvad jeg vil betegne som "scam" en helt anden ting er, tag dig ikke af de "hellige" personer som bare "scammer" dette forum pga af deres negative holdning til mlm.

 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

egstrup:

Keld, en ting er at jeg også mener at din "annonce" er hvad jeg vil betegne som "scam" en helt anden ting er, tag dig ikke af de "hellige" personer som bare "scammer" dette forum pga af deres negative holdning til mlm.

 

Der er da ingen negativ holdning til MLM. Der er en negativ holdning til hemmelighedskræmmeriet, som slet ikke er nødvendigt hvis man vil opbygge en solid MLM virksomhed.

Så jeg synes I høj grad han skal tage det ad notum at man synes han fremstår "som enhver anden" MLM hemmeligskræmmer, da han klart formidnsker sine muligheder for at få noget positivt ud af det.

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lige nu er der tale om kostilskud men der kommer sikkert andre senere. 

Langtidsvirkende Energi.

Styrkelse af imumforsvaret.

Styrkelse af knogler.

Styrkelse af led.

og tilskud af antioxidanter som svare til 4-6 frugter.

Alle 5 indeholder mere af de aktive stoffer end tilsvarende produkter.

Du skal ikke oprettes i fødevarestyrelsen da du kan nøjes med at sælge gennem en gratis webshop og kunderne får produkterne direkte. 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Keld

Tak for info, men der er ingen grund til at hemmelighold at det er produkter baserer på Acai.

Og der er dokumenteret virkning af disse, og med rette kan folk godt tjene på det hvis de har et netværk der bruger den slags.

Helsebranchen er, hvis en den med størst fremgang, så en af dem med størst fremgang.

Held & lykke.

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 12 (120 indlæg)