Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 4 ud af 12 (120 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

 Der var sågar et af produkterne som indeholdt noget som fødevarestyerelsen slet ikke kendte.

Og det er nu godkendt i EU?

Fødevarestyrelsen kan ikke godkende en vare alene. Så jeg håber det er godkendt i EU ellers bliver det kaldt tilbage.

 

 

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Email porto koster ikke særlig meget Smile

Forskning har jeg set så mon ikke det kommer på hjemmesiden i fremtiden.

Tysk grundighed, troværdighed og ingen lette løsninger lyder ok for mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

kosttilskud gør det ikke alene , det vigtigste for at være sund at tænke positive i modgang og glæde sig når det går godt.

vær ikke stresset , lav ikke for meget

have masser af glæder i hverdag

spis frugt , grønt , fisk ,og ikke for meget fedt

dyrk motion

det er en billig verdens nyhed

kan ikke rigtigt se i tråden hvilken produkt i sælger ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har helt ret at sund kost ikke er nok. Men sund kost er benzin til motoren så hvor mere du vil yde jo mere go benzin.

Send en mail til infohobro@gmail.com eller skriv din mail her så kan jeg sende en fil om produkterne. Det er vist nemmere.

Keld

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er godkendt i EU alt er efter reglerne.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Ja du kan have helt ret.

På samme måde kan man sig at den 1.000.000 danskere der har allergi ikke skal lytte til lægen, men bare tage løbesko på.

Ældre som mangler kalk fordi de ikke kan optage det bare skal forsætte med at drikke mælk.

Æbler som er gasset og plukket grønne er der ingen mindre vitaminer i end i gamle dage.

o.s.v.

Verden er ikke altid som den skulle være. Desvære.

 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Felmming ret i at det er både billigere og sundere at motionere og spisse sundt, det er forøvrigt ikke så mange dage siden at der var en ernæringsekspert der sagde lige netop det samme. Sund fornuft er nr. 1 så brug den, den er gratis

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke forsvare MLM delen i disse ting.

Men at tro at folk i den industrialiserede verden bare kan klare sig med løbeture og sund kost, er ligesom at sige der er grøn ost på månen.

Som verden har udviklet sig, så ændrer mekanismer og organismer sig, og derved kan der være uligevægtige forhold der gør at mennesker er nødt til at kompensere på den ene eller den anden måde i forhold til de vaner og det helbred de har.

At være så skinhellige at tro motion og sund kost alene udgør det, er naivt.

Dette giver nok nogle minus karma point, men det ændrer ikke på de faktuelle forhold, hvor langtfra alle lever i en verden hvor de har tid, økonomi og mulighed for at være i paradis. Smile

Og hvem har patent på hvad der er sundt? hehe husk at kostpyramiden som mange sagde var det helt rigtige blev ændret for nogle år siden..og hvorfor mon?

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Nu skal jeg ikke forsvare MLM delen i disse ting.

Men at tro at folk i den industrialiserede verden bare kan klare sig med løbeture og sund kost, er ligesom at sige der er grøn ost på månen.

Som verden har udviklet sig, så ændrer mekanismer og organismer sig, og derved kan der være uligevægtige forhold der gør at mennesker er nødt til at kompensere på den ene eller den anden måde i forhold til de vaner og det helbred de har.

At være så skinhellige at tro motion og sund kost alene udgør det, er naivt.

Dette giver nok nogle minus karma point, men det ændrer ikke på de faktuelle forhold, hvor langtfra alle lever i en verden hvor de har tid, økonomi og mulighed for at være i paradis. Smile

Og hvem har patent på hvad der er sundt? hehe husk at kostpyramiden som mange sagde var det helt rigtige blev ændret for nogle år siden..og hvorfor mon?

Jeg kunne ikke drømme om at give dig dårlig karma for dit indlæg, men jeg må sige, at du i hvert fald ikke bringer os tættere på svaret på, hvad vi har brug for. 

Der er INGEN, der aner, hvilke mineraler, vitaminer og antioxidanter m.m. som de får eller henholdsvis mangler i deres daglige kost. Når man ikke ved det, så kan man da ikke begynde at kompensere med et kosttilskud, som formentligt slet ikke dækker manglen?

Det er et FAKTUM, at lever man af alsidig kost, så dækker man også stort set alle sine behov for vitaminer, mineraler etc. Men lever du af burgere og pommes frites, så lider du af en enorm mangel på alle disse gode stoffer.

Det er et FAKTUM, at løb er gavnligt for dine knogler og gør dem stærkere og hvis du gør det med måde (alt kan overdrives, især løb) så er det naturligvis også gavnligt for dine sener. Herudover reduceres sandsynligheden for at udvikle knogleskørhed.

Det er et FAKTUM, at spiser man "6 om dagen" suppleret med de øvrige kostråd, samt dyrker regelmæssig motion, så er der en meget større chance for et længere liv, men ikke mindst en væsentligt forbedret livskvalitet i de sidste leveår.

Så jo - alle har mulighed for at gøre det, men det er et spørgsmål om at træffe nogle valg. Jeg er ikke skinhellig, men jeg traf et valg.

Det er stadig muligt at leve sundt i denne verden og jeg har intet som helst problem med at tilberede alle mine måltider med de gode råvarer. Her springes ikke over, hvor gærdet er lavest - og jeg dyrker aktivt motion næsten alle ugens dage. Hvis du mener, at mennesket er tvunget til at leve af junk food, fordi de ellers ikke har tid til at se 4½ times tv om dagen (som er gennemsnittet for enhver dansker), så tror jeg sgu din måne er grøn.

Vi har alle valg - men vi træffer sjældent de bedste beslutninger for os selv. Jeg tror fuldt og fast på, at det kan lade sig gøre at leve sundt og aktivt i enhver danskers liv. Men det kræver holdningsændringer og planlægning.

Med venlig hilsen

Flemming

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Hej Flemming

Ja du kan have helt ret.

På samme måde kan man sig at den 1.000.000 danskere der har allergi ikke skal lytte til lægen, men bare tage løbesko på.

Ældre som mangler kalk fordi de ikke kan optage det bare skal forsætte med at drikke mælk.

Æbler som er gasset og plukket grønne er der ingen mindre vitaminer i end i gamle dage.

o.s.v.

Verden er ikke altid som den skulle være. Desvære.

 

Helbreder dit kosttilskud også allergi nu? Jeg tog udgangspunkt i det indlæg, hvor intet stod om allergi og forholdt mig til det. Derfor forekommer det mig lidt vel underligt, at du nu bringer allergi, kalkmangel og æbler uden vitaminer til torvs - hvor kommer det ind i billedet?

Med venlig hilsen

Flemming

 

Side 4 ud af 12 (120 indlæg)