Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 9 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jeg ser frem til at nogen her tager udfordringen op og poster det netværk der er medlem af´s afregningsplaner.

Hej lagersalg

Det er ved at være et stykke tid siden, det blev gjordt.

MLM når det er allerværst

D.b.h.

Michael

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:46

Hej Karsten

Ja du tænker nok på T.... men han er ikke min direkte opline men ja han er med. Det kan godt være han tænker meget på at tegne nogen op, men måske har det også noget med firmaet at gøre. I BerryEN er der meget fokus på salg og fordele for alle høj som lav at de tjener noget. Det er jeg sikker på han har lært.

3. Jeg kender ikke forhistorien men BerryEn indeholder udelukkende naturlige ting.

Ja jeg kender udmærket OHM som der en hurtig energi tilskud. ''BEN'' energidrik er i flaske og er et langtids virkende energitilskud, så derfor mener jeg ikke  det er samme produkt.

4. Jeg skal undersøge sagen.

5. Ja, men hvis man køre i en kvalitsbil så mærker man ikke noget af betydning.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 22:04

Hej Michael

Tak for det med FED det er lige det det handler om. Alm. mennesker der prøver lykken med en god forretning.

En start pakke er som jeg ser det et lager. Skal du starte en butik så skal man bruge et lager. At den så er af en bestemt størrelse (4 stk i BerryEn) har noget med at det er nemmere at lave nogle pakker som passer til et bestemt antal brochure og lign.

En anden grund er at det er så nemt at starte butik at det forhindre at alle bare begynder uden lige at tænke fem min. Lidt det med kunden er bare vil have 30%.

Men hvis du bestemmer dig for at starte så er der ingen der forhindre dig at sælge produkterne på forhånd og så købe start pakke bagefter.(Du må godt skrive ''man'' istedet for ''du'')

Med Venlig Hilsen

Keld

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:34

Keld_J:

En start pakke er som jeg ser det et lager. Skal du starte en butik så skal man bruge et lager. At den så er af en bestemt størrelse (4 stk i BerryEn) har noget med at det er nemmere at lave nogle pakker som passer til et bestemt antal brochure og lign.

En anden grund er at det er så nemt at starte butik at det forhindre at alle bare begynder uden lige at tænke fem min. Lidt det med kunden er bare vil have 30%.

Hej Keld

Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal udtrykke mig, men det er lige netop de system, som jeg personlig ikke bryder mig særlig meget om. Dermed ikke sagt, at dette ikke kan fungere eller er ulovlig etc.

Hvorfor skal man gøre tingene "indviklet", når det kan gøres mindst lige så effektiv på en ganske simpel og overskuelig måde, med efter min vurdering en større indtjeningsmulighed.

D.b.h.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:30

Michael Dullweber:
Hvorfor skal man gøre tingene "indviklet", når det kan gøres mindst lige så effektiv på en ganske simpel og overskuelig måde, med efter min vurdering en større indtjeningsmulighed.

Hej Michael

Som du ved er jeg i gang med planlægning. Kan jeg få dig til at uddybe dit indlæg?

Hvis ikke du mener det er passende her, så må du meget gerne sende en privat besked.

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:33

Michael Dullweber:

Hej lagersalg

Det er ved at være et stykke tid siden, det blev gjordt.

MLM når det er allerværst

D.b.h.

Tak for link, jeg prøver lige at sammenholde det med det jeg slev har lavet.

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 16:08

Hej Karsten

Her er linket til de nye regler. Det er en lang historie, så jeg har ikke haft tid til at sætte mig dybt ind i reglerne. Det må vi tage på et andet tidspunkt.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Ernaering/Kosttilskud/Vitaminer_og_mineraler/forside.htm

BerryEn er desuden godkendt af BRC , National Food Processors Association (SA) (food saftey, Haccp,GMP, pest control) Skulle være en af de sværeste at få Smile

EDQM

ISO 9001/14001

HALAL

HACCP

KOSHER

Fil kan sendes hvis der skulle være nogen som vil se dem.

Håber det var svar nok Karsten.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 20:57
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:36

Læste din blog - OG jeg fandt én ting som "skurrede" - nemlig ny strategi og markedsføring - hvori du skrev at man brugte sportsstjerne til at reklamere for produktet.

HVOR er det nye i at betale f.eks. en sportsstjerne for at reklamere ?

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 22:51

Det er der som sådan ikke noget nyt i, men i MLM sammenhæng og sammen med cocktail-party til fx. et sports stævne eller film primære m.m. Så forsøger BerryEn og gøre det på en anden måde end andre MLM firmaer. Det er firmaet der står for reklame og materiale så forhandlerne kun skal tænke på service til kunder. Man får enda bonus, når men køber brochure og lign.

Side 9 ud af 12 (120 indlæg)