Du har da fuldstændig ret med dit statement. Det er da også fuldstændig tåbelig, at diagnosticere sig selv på det her område. Så, hvorfor fylde folk med mineraler, vitaminer og antioxidanter m.m., når man ikke ved om og hvilke , folk har behov for. Den eneste måde, man kan finde ud af det, er at få foretaget en vitalanalyse, som giver dig en komplet oversigt over, om du mangler noget og hvis ja, hvad. Så vidt jeg ved, er jeg den eneste i danmark, der bruger vitalanalysen i mit netværk (og det endda med stor succes) og jeg kan fortælle dig, at der er flere mennesker her i landet, der går rundt med underskud (af det ene eller andet) i kroppen, end du i din vildeste fantasi kan fordtille dig Og grunden hertil ligger ikke i, at de ikke spiser varieret, sund eller 6 x frugt/grønt om dagen. Ej heller ikke manglende motion. De fleste gør, som du selv beskriver i dit indlæg, og trods det mangler de vitalstoffer. Hvad er så grunden til det? Manglende kvalitet af råstoffer? Det er mit gæt. m.v.h. Michael |
Det er faktisk en trist historie jeg her nævner når du Flemming omtaler løb.
En god ven løb hver dag røg ikke drak ikke og en dag under løb med sin kone falder manden død omkuld !!
Årsag hjertestop.
Men bare løb ....................det er nok en noget forenklet indstilling til et komplext område.