|
Hej Michael
Vitalanalyse er det et spørge skema man kan få fat i og er det noget alle kan bruge eller skal man have noget forhåndsviden. Venlig Hilsen Keld |
Keld_J:Vitalanalyse er det et spørge skema man kan få fat i og er det noget alle kan bruge eller skal man have noget forhåndsviden.
Hej Keld
Vitalanalysen er noget, alle folk i alle aldre kan bruges. En rigtig god ven af mig ( han er statslig anerkendt diplomernæringsvejleder i tyskland) lavede denne vitalanalyse som sin diplomarbejde. Han arbejder idag i et andet selskab end jeg gør, hvor han netop bruger denne vitalanalyse med stor succes i sit netværk.
Han tilbød mig at bruge dette "værktøj" i mit netværk, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til. Der er en del arbejde forbundet med projektet for både ham og mig. P.g.a. vores nære venskab er jeg og mit netværk de eneste uden for hans egen netværk, han udarbejder vitalanalysen for.
Om der findes noget lignende her i danmark, ved jeg ikke. Men det kan man da finde ud af.
For mig er det det eneste rigtige at gøre, idet man giver folk muligheden for at tage stilling til en konkret situation og vokseværket i mit netværk bestyrker mig i mine tanker.
Man er nød til at gå utraditionelle veje i den her tid.
D.b.h.
Michael
Bliv gratis medlem