Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 6 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Rasmussen:

Der er INGEN, der aner, hvilke mineraler, vitaminer og antioxidanter m.m. som de får eller henholdsvis mangler i deres daglige kost. Når man ikke ved det, så kan man da ikke begynde at kompensere med et kosttilskud, som formentligt slet ikke dækker manglen?

Du har da fuldstændig ret med dit statement. Det er da også fuldstændig tåbelig, at diagnosticere sig selv på det her område. Så, hvorfor fylde folk med mineraler, vitaminer og antioxidanter m.m., når man ikke ved om og hvilke , folk har behov for.

Den eneste måde, man kan finde ud af det, er at få foretaget en vitalanalyse, som giver dig en komplet oversigt over, om du mangler noget og hvis ja, hvad.

Så vidt jeg ved, er jeg den eneste i danmark, der bruger vitalanalysen i mit netværk (og det endda med stor succes) og jeg kan fortælle dig, at der er flere mennesker her i landet, der går rundt med underskud (af det ene eller andet) i kroppen, end du i din vildeste fantasi kan fordtille dig

Og grunden hertil ligger ikke i, at de ikke spiser varieret, sund eller 6 x frugt/grønt om dagen. Ej heller ikke manglende motion.

De fleste gør, som du selv beskriver i dit indlæg, og trods det mangler de vitalstoffer.

Hvad er så grunden til det? Manglende kvalitet af råstoffer? Det er mit gæt.

m.v.h.

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:14

Det er faktisk en trist historie jeg her nævner når du Flemming omtaler løb.

En god ven løb hver dag røg ikke drak ikke og en dag under løb med sin kone falder manden død omkuld !!

Årsag hjertestop.

Men bare løb ....................det er nok en noget forenklet indstilling til et komplext område. Time  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:17

Hej - Michael,

Vil du uddybe "vitalanalyse" denne analyse lidt mere ?

mvh john sommer

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 19:13

john sommer:

Hej John

Jeg vil prøve, at gøre det kort.

Prøv at sammenligne kroppen med en motor. Bruger du det forkerte drivmiddel, olie, dæktryk etc. eller de forkerte mængder, så køær motoren utilstrækkelig og i værste fald brænder den sammen. Hver af disse ting har en funktion i motoren.

På samme måde har hver vitamin, mineralstof etc. en vis funktion i kroppen. Mangler noget, reagerer kroppen før eller siden med en "fejlmelding", det kan være af fysisk eller psykisk art. Dermed signaliserer kroppen os, at den mangler et eller andet eller har for meget af et eller andet. Men de fleste menesker har svært ved at tyde disse signaler. Hvor skulle vi da også vide de fra. Ingen har lært os det. Alle spiser, når vi føler os sulten og drikker, når vi føler os tørstig. Men de færreste tænker over, hvad det er de spiser og drikker og i hvilke mængder.

Vitalanalysen er altså en omfattende "spørgeskema", hvor resultatet er en slags "tilstandsrapport" af din din krop her og nu og med vejledning om, hvad du skal /ikke skal, for at rette op på evt. "fejlfunktioner" af din krop. Derved har du selv muligheden for at gøre op med dig selv, om du vil give din krop optimale betingelser.

m.v.h.

Michael

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:12

Hej Michael

Michael Dullweber:

john sommer:

Hej John

Jeg vil prøve, at gøre det kort.

Prøv at sammenligne kroppen med en motor. Bruger du det forkerte drivmiddel, olie, dæktryk etc. eller de forkerte mængder, så køær motoren utilstrækkelig og i værste fald brænder den sammen. Hver af disse ting har en funktion i motoren.

På samme måde har hver vitamin, mineralstof etc. en vis funktion i kroppen. Mangler noget, reagerer kroppen før eller siden med en "fejlmelding", det kan være af fysisk eller psykisk art. Dermed signaliserer kroppen os, at den mangler et eller andet eller har for meget af et eller andet. Men de fleste menesker har svært ved at tyde disse signaler. Hvor skulle vi da også vide de fra. Ingen har lært os det. Alle spiser, når vi føler os sulten og drikker, når vi føler os tørstig. Men de færreste tænker over, hvad det er de spiser og drikker og i hvilke mængder.

Vitalanalysen er altså en omfattende "spørgeskema", hvor resultatet er en slags "tilstandsrapport" af din din krop her og nu og med vejledning om, hvad du skal /ikke skal, for at rette op på evt. "fejlfunktioner" af din krop. Derved har du selv muligheden for at gøre op med dig selv, om du vil give din krop optimale betingelser.

m.v.h.

Michael

Vitalanalyse er det et spørge skema man kan få fat i og er det noget alle kan bruge eller skal man have noget forhåndsviden.

Venlig Hilsen

Keld

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 21:10

Keld_J:
Vitalanalyse er det et spørge skema man kan få fat i og er det noget alle kan bruge eller skal man have noget forhåndsviden.

Hej Keld

Vitalanalysen er noget, alle folk i alle aldre kan bruges. En rigtig god ven af mig ( han er statslig anerkendt diplomernæringsvejleder i tyskland) lavede denne vitalanalyse som sin diplomarbejde. Han arbejder idag i et andet selskab end jeg gør, hvor han netop bruger denne vitalanalyse med stor succes i sit netværk.

Han tilbød mig at bruge dette "værktøj" i mit netværk, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til. Der er en del arbejde forbundet med projektet for både ham og mig. P.g.a. vores nære venskab er jeg og mit netværk de eneste uden for hans egen netværk, han udarbejder vitalanalysen for.

Om der findes noget lignende her i danmark, ved jeg ikke. Men det kan man da finde ud af.

For mig er det det eneste rigtige at gøre, idet man giver folk muligheden for at tage stilling til en konkret situation og vokseværket i mit netværk bestyrker mig i mine tanker.

Man er nød til at gå utraditionelle veje i den her tid.

D.b.h.

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:56

Hej Michael,

Tak for svaret - en måling er bedre end 10 meninger - derfor var jeg interesseret i at vide hvilke metoder der er tale om målinger/spørgeskema ect.

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Hej Michael,

Tak for svaret - en måling er bedre end 10 meninger - derfor var jeg interesseret i at vide hvilke metoder der er tale om målinger/spørgeskema ect.

Hej John

Jeg tror ikke det er en måling som Michael foretager. Det er nok mere en vurdering og man skal nok være meget påpasselig med at give sig ud i den slags når det ikke foretages af autoriserede.

Det eneste rigtige at gøre for et menneske der mangler vitaminer eller mineraler er at besøge læge og få taget blodprøver. Lægen kan så ud fra personens tal se hvilke mangler man eventuelt måtte have.

At lave en "Vitalanalyse" ud fra samtaler med en person er næsten at betegne som kvaksalveri og givetvis også på kant med loven.

Det er en kunst at kunne vejlede kunder i brug af vitaminer og mineraler, og forkert vejledning kan få fatale følger. Jeg har aldrig i mit liv mødt en MLM sælger der kunne fortælle meget mere end hvad man ved selvstudie kan komme frem til.

Vitaminer, mineraler, proteiner m.m. er vigtige for kroppen, men overdosering eller forkert/utilsigtet overfrobrug kan være fatalt. Heldigvis har vi en stram lovgivning i DK på produkter i kategorien kosttilskud, for der er alt for mange der ikke ved hvad de snakker om. Jeg vil faktisk vove den påstand, at 9 ud af 10 Herbalife sælgere ikke ved mere om produkterne og deres virke end de får oplyst via materiale.

Dem af jer der sælger kosttilskud, gør jer selv en tjeneste, læs på ingredientslisten, skriv den ned på et stykke papir, skriv uden at undersøge det via nettet, hver enkelt ingrediens egenskaber og jeres viden om i hvilke mængder kroppen har brug for dette. I vil blive overraskede over hvor lidt I ved, og forhåbentligt anspore til at I begynder at undersøge tingene.

På den måde opnår I troværdighed hos potentielle kunder. Viden er magt.

SÅ jeg håber I inden I signer op til det næste MLM helsekost projekt gør jeres hjemmearbejde omkring produktet fremfor forretningsmodellen. Og ve om I ikke finder ud af, at 9 ud af 10 ting I sælger kan købes billigere i dagligvarehandlen, og at I så finder ud af, at I oftest er på vej ud i en forretningsmodel der intet gør for jer eller jeres pengepung.

Bemærk at ovenstående betragtninger er set i forhold til MLM med kosttilskud. Jeg er stor tilhænger af MLM og vil selv prøve forretningsmodellen af som 1. led i kæden, men aldrig på kosttilskud.

PS lav en test hos jeres koner, dem af dem der køber dyre cremer, spørg dem om hvorfor de gør det og om de ved hvad det er de smører i hovedet hehe

Køb ren argan olie her

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Jeg tror ikke det er en måling som Michael foretager. Det er nok mere en vurdering og man skal nok være meget påpasselig med at give sig ud i den slags når det ikke foretages af autoriserede.

Hej Lagersalg 123

Interessant indlæg.

Jeg vil bare påpege over for dig, at analysen bliver foretaget af en institut i tyskland, som har alle myndighedernes godkendelser til det og derfor foregår i overenstemmelse med landets gyldige regler og krav om dette. At betegne det som muligt kvaksalveri er at undervurdere myndighedernes kompetence på området.

D.b.h.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:13

Michael Dullweber:

Lagersalg123 - JEN:

Hej Lagersalg 123

Interessant indlæg.

Jeg vil bare påpege over for dig, at analysen bliver foretaget af en institut i tyskland, som har alle myndighedernes godkendelser til det og derfor foregår i overenstemmelse med landets gyldige regler og krav om dette. At betegne det som muligt kvaksalveri er at undervurdere myndighedernes kompetence på området.

D.b.h.

Michael

Hvis analysen foretages ud fra blodprøver, så er det fint. Ellers er det at betragte, for mit vedkommende, kvaksalveri. Og så kan det have alle de myndighedsgodkendelser der findes.

Men du kan jo blot skrive navnet på analyse instituttet og detaljerne omkring analysen, så lugter det ikke så meget af hemmelighedskræmmeri.

Og blot som sidekommentar, når man skriver (iike dig) at tingene er godkendt og f.eks. som en skrev, at der endda var en ingrediens Fødevarestyrelsen ikke kendte, så undrer det mig. For hvis tingene er godkendt i Tyskland, så er det reglerne for EU der gælder, og så er der da ingen grund til kontakt med Fødevarestyrelsen i DK omkring produktet. Der er så mange ingredienser en given medarbejder på 6. kontor ikke kender. MLM folk i DK bliver aldrig rige på deres hemmelighedskræmmeri.

Dette MLM som BerryEN, uanfægtet godkendelser, er bygget op på samme måde og alt skal hemmeligholdes fordi man vil have folk til hvervemøder, og det undrer mig at man snart ikke fatter, at det er den forkerte vej. Men fred være med det.

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 12 (120 indlæg)