Det er din personlige mening, og den respekterer jeg.
Det jeg skrev omkring vitalanalysen var ikke med henblik på at reklamere for selve institutet men mere måden, m,an kan tilbyde folk faglig og kompetent oplysninger på. Manden bag institutet har ikke i sinde at drive dette kommerciel, men bruger udelukkende dette "værktøj" til hans netværk. Ved at offentliggøre navn og adresse vil være fuldstændig formålsløs, idet jeg i så fald risikerer, at manden bliver bombarderet med en masse e-mails fra networker der ønsker at få mere at vide, velvidende, at analysen ikke er og bliver hans levevej. Et eller andet sted kan jeg godt følge dig i dine tanker om hemmelighedskrammeri, men når du nu kender omstændighederne omkring, håber jeg, at du ændrer synspunktet. D.b.h. Michael |
Michael Dullweber:Manden bag institutet har ikke i sinde at drive dette kommerciel, men bruger udelukkende dette "værktøj" til hans netværk. Ved at offentliggøre navn og adresse vil være fuldstændig formålsløs, idet jeg i så fald risikerer, at manden bliver bombarderet med en masse e-mails fra networker der ønsker at få mere at vide, velvidende, at analysen ikke er og bliver hans levevej.
Hej Michael
Jamen så er mine betragtninger jo som jeg skriver. Omstændighederne er nu som de er, men det ændrer da bestemt ikke min synspunkt. Når personen kun vælger at bruge det i sit netværk, så er det jo uden mening at snakke om det, da der ikke er nogen faktuelle oplysninger, og dermed giver man ikke mennesker mulighed for at efterprøve teorierne.
For mig at se er det næsten det utlimative kvaksalveri, for prøverne er vel ikke gratis vel?
Så dem i netværket der anvender analysen de tjener jo på at foretage den og vel også på at viderebringe den ved salg af produkter der løser netop denne persons udfordringer?
Men kan du forklare mig, hvorfor man ikke bare skal gå til læge og få en gratis test og ud fra alle disse videnskabeligt dokumenterede resultater der kommer, så tage stilling til hvad man eventuelt mangler af vitaminer og mineraler?