Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 7 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hvis analysen foretages ud fra blodprøver, så er det fint. Ellers er det at betragte, for mit vedkommende, kvaksalveri. Og så kan det have alle de myndighedsgodkendelser der findes.

Det er din personlige mening, og den respekterer jeg.

Lagersalg123 - JEN:
Men du kan jo blot skrive navnet på analyse instituttet og detaljerne omkring analysen, så lugter det ikke så meget af hemmelighedskræmmeri

Det jeg skrev omkring vitalanalysen var ikke med henblik på at reklamere for selve institutet men mere måden, m,an kan tilbyde folk faglig og kompetent oplysninger på. Manden bag institutet har ikke i sinde at drive dette kommerciel, men bruger udelukkende dette "værktøj" til hans netværk. Ved at offentliggøre navn og adresse vil være fuldstændig formålsløs, idet jeg i så fald risikerer, at manden bliver bombarderet med en masse e-mails fra networker der ønsker at få mere at vide, velvidende, at analysen ikke er og bliver hans levevej. Et eller andet sted kan jeg godt følge dig i dine tanker om hemmelighedskrammeri, men når du nu kender omstændighederne omkring, håber jeg, at du ændrer synspunktet.

D.b.h.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:25

Michael Dullweber:
Manden bag institutet har ikke i sinde at drive dette kommerciel, men bruger udelukkende dette "værktøj" til hans netværk. Ved at offentliggøre navn og adresse vil være fuldstændig formålsløs, idet jeg i så fald risikerer, at manden bliver bombarderet med en masse e-mails fra networker der ønsker at få mere at vide, velvidende, at analysen ikke er og bliver hans levevej.

Hej Michael

Jamen så er mine betragtninger jo som jeg skriver. Omstændighederne er nu som de er, men det ændrer da bestemt ikke min synspunkt. Når personen kun vælger at bruge det i sit netværk, så er det jo uden mening at snakke om det, da der ikke er nogen faktuelle oplysninger, og dermed giver man ikke mennesker mulighed for at efterprøve teorierne.

For mig at se er det næsten det utlimative kvaksalveri, for prøverne er vel ikke gratis vel?

Så dem i netværket der anvender analysen de tjener jo på at foretage den og vel også på at viderebringe den ved salg af produkter der løser netop denne persons udfordringer?

Men kan du forklare mig, hvorfor man ikke bare skal gå til læge og få en gratis test og ud fra alle disse videnskabeligt dokumenterede resultater der kommer, så tage stilling til hvad man eventuelt mangler af vitaminer og mineraler?

Køb ren argan olie her

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 21:03

Lagersalg123 - JEN:

Så dem i netværket der anvender analysen de tjener jo på at foretage den og vel også på at viderebringe den ved salg af produkter der løser netop denne persons udfordringer?

I hans netværk er analysen fuldstændig gratis. Så der er da ingen der tjener noget på den. Prøv at se det fra vinklen til målrettet markedsføring. Hvad vil du skyde på, hvor mange networker skyder med sredhagl?

Lagersalg123 - JEN:

Men kan du forklare mig, hvorfor man ikke bare skal gå til læge og få en gratis test og ud fra alle disse videnskabeligt dokumenterede resultater der kommer, så tage stilling til hvad man eventuelt mangler af vitaminer og mineraler?

Det er der overhoved ikke noget i vejen med. Jeg vil da til enhver  tid anbefale at gøre det, hvis man selv har en mistanke om, at man måske er i underskud med noget. Om sådan en undersøgelse hos ens egen læge er gratis, må jeg være dig svar skyldig.

Det, der undrer mig hele tiden er, at de fleste har det der " Og hvad tjener du så på det" for øjnene.

At give folk en grundig information og en saglig beslutningsgrundlag har alle dage været en "must" for mig, og ja, jeg har det utrolig godt med det og det har gavnet mig og mit netværk meget.

M.v.h.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:16

Michael Dullweber:
Det, der undrer mig hele tiden er, at de fleste har det der " Og hvad tjener du så på det" for øjnene.

Hej Michael

Jeg skal så måske være den første der undskylder for min antagelse, som var grundløs, da jeg jo bare kunne have spurgt om det istedet for at "gå ud fra". Så beklager.

Undersøgelsen hos lægen er mig bekendt gratis, jeg betaler ihvertfald ikke for det.

Ved du iøvrigt, om der findes MLM´ere (den seriøse del) der netværker i København? altså på tværs af deres MLM programmer udveksler erfaringer og idéer?

Køb ren argan olie her

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 22:06

Hej Lagersalg 123

Lagersalg123 - JEN:

Jeg skal så måske være den første der undskylder for min antagelse, som var grundløs, da jeg jo bare kunne have spurgt om det istedet for at "gå ud fra". Så beklager.

Det er da bare helt i orden.

Lagersalg123 - JEN:

Ved du iøvrigt, om der findes MLM´ere (den seriøse del) der netværker i København? altså på tværs af deres MLM programmer udveksler erfaringer og idéer?

Hvis du skriver en mail til mig (dullweber@privat.dk) så har jeg da en i tanke fra Sorø.

M.v.h.

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:47

Hej Lagersalg JEN,

Lagersalg123 - JEN:
Jeg tror ikke det er en måling som Michael foretager

Det ser underligt ud at du besvare spørgsmål på Michaels vejne - og tilmed "jeg troer ikk........."  dine synspunkter bliver jo utroværdige ved sådan et svar. Og jow når man har arbejdet med området og studeret/kurset så samles alt andet lige megen viden op som supplere en hver moden persons viden på området.Wink  StarStarStarStarStar

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:56

john sommer:

Hej Lagersalg JEN,

Lagersalg123 - JEN:
Jeg tror ikke det er en måling som Michael foretager

Det ser underligt ud at du besvare spørgsmål på Michaels vejne - og tilmed "jeg troer ikk........."  dine synspunkter bliver jo utroværdige ved sådan et svar. Og jow når man har arbejdet med området og studeret/kurset så samles alt andet lige megen viden op som supplere en hver moden persons viden på området.Wink  StarStarStarStarStar

Hmmm hvordan kan mine synspunkter blive utroværdige?

Der er INGEN, absolut INGEN der præcist kan udtale sig om kroppens behov for vitaminer, mineraler eller proteiner UDEN at der er taget en blodprøve.

Hvis du mener at det synspunkt er utroværdigt, så aner du intet, absolut intet om anatomi og fysiologi.

Mit synspunkt omkring en vitalanalyse der IKKE er baseret på resultater fra blodprøver er og vil altid være den samme. Det er kvaksalveri. Det jeg bakker tilbage omkring, og det eneste, det er, at jeg formodede det kostede penge og havde derfor en forudbestemt holdning, det var forkert.

90% af alle der sælger helsekost eller kosttilskud via NM/MLM aner intet om fysiologi, og har derfor ikke en kinamands chance for at råde og vejlede kunderne korrekt.

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:39

Så er det ved at være sidste chance for at komme til det første info møde i Holstebro.

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing.
Pre launch i Danmark den 24 januar kl. 11-17 i Holstebro

Tilmeldning med navn/adresse og tlf er nødvendig

infoHobro@Gmail.com

http://www.bricksite.com/Berryen

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:46

Niels:

Keld_J:

I MLM generalt er det måske 10.000 kr. man sætter til. Man arbejder når man selv vil, måske 10 timer pr uge..

Hvis det ikke lykkes så forsætter livet som normalt

Problemet er bare at der er mange MLM'er der mere vil sælge "forhandlerpakker" end reelle produkter. Jeg har været til nogle møder hvor det for det meste var at hvis jeg vil tjene ekstra så kunne jeg hverve nogle sælgere under mig.

Derudover er jeg imod den metode at man får en gratis hjemmeside som er styret af firmaet. Det giver mig som sælger ikke de store muligheder for at forbedre den hvis jeg havde mandskab til den slags.

PRÆCIS!

Det er forfærdeligt, det med når firmaet indkredser hvordan din side skal se ud. Jeg er stor tilhænger af, at man tager de gode ting som firmaet stiller til rådighed, men man skal sørme selv også ud og arbejde (surprice for nogle networkere) - og lave tingene til sit eget, sin egen hjemmeside, flyers eller noget i den dur. Måske hele pakket?

Der er 3 grund piller i en sund forretning, som er baseret på KUNDER, ikke på en masse nye partnere.

1. Det skal være en fantastisk produkt. Det med, du ikke skal sælge til venner og bekendte, det synes jeg ikke holder helt vand. Hvis jeg køber et eller andet produkt, hvad det nu kan være, ude i byen - og det er suverænt godt, så godt at jeg fortæller min familie om det. - Hvorfor kan jeg så ikke gøre det når nu det er så godt, at jeg har valgt at blive forhandler af det? - Er det fordi du tjener penge på det?

Er det meget anderledes end at invitere venner og bekendte til åbningen af din nye pølsevogn, tøjbutik, eller?

2. Du skal ud og finde KUNDER - gerne gennem din hjemmeside, men ellers gennem personlig kontakt.

3. Disse kunder skal serviceres i hoved og røv, så de aldrig kunne finde på at forlade din forretning.

Herefter kommer nogle af de her kunder tilbage selv og vil gerne sælge produkterne. Det kræver et fantastisk firma, produkt og forretningsmodel - så der kan du mærke om du er et firma, som der er fremtid i - og som har et fantastisk produkt, at kunderne selv kommer tilbage. Se der ligger fremtiden!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:09

Jeg er blevet lidt klogere. Der er faktisk kommet en opstarts pakke mere som er målrettet til motionscentere, cykkelklubber og lign. Der vil helt sikkert være nogen som kan drive forretning bare på disse kunder alene. Da de så denne pakke i Tyskland var de helt oppe at køre. 

Pakke 3  steget 100kr i pris, jeg beklager fejlen.

Side 7 ud af 12 (120 indlæg)