Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 11 ud af 16 (157 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Søndergaard:
Jeg kunne forbedre min placering i Google marginalt ved at spilde 5-6 timer på at få min hjemmeside optaget i yderligere en håndfuld linkkataloger

Men det ORKER du ikke, og derfor må du nøjes med side 2 på Google. Hvad det siger om dit engagement i din virksomhed at det simpelt er for hårdt for dig , at tilmelde dig nogle kataloger, må man lade dine kunder om at vurdere. Google har afsagt deres dom

Et linkkatalog er som en gammeldags telefonbog. De er slet ikke så farlige.

Kom nu igang og tjen nogle penge i stedet for at bruge al krudtet på brok :-)

God fornøjelse

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:41

Jeg undrer mig lidt over aminos pointsystem det flyver rundt karma og stjerner, men hvad skal de dog brugesTIL  er der minus karma, til dem der ikke har samme mening iforhold til flertallet.

Eller er det for at man skal tie stille , hvis man vil have en god karma eller godt kan li stjerner?

Preben

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:47

preben mortenwold:
Jeg undrer mig lidt over aminos pointsystem det flyver rundt karma og stjerner, men hvad skal de dog brugesTIL  er der minus karma, til dem der ikke har samme mening iforhold til flertallet.

Eller er det for at man skal tie stille , hvis man vil have en god karma eller godt kan li stjerner?

Preben

Hej Preben,

Du kan læse om tildeling af karma og stjerner mange steder på Amino og blandt andet i et af mine tidligere indlæg:

http://www.amino.dk/forums/p/77231/489128.aspx#489128

Håber du kan bruge det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:54

John Nielsen, Nielco IT :

preben mortenwold:

Preben

Hej Preben,

Du kan læse om tildeling af karma og stjerner mange steder på Amino og blandt andet i et af mine tidligere indlæg:

http://www.amino.dk/forums/p/77231/489128.aspx#489128

Håber du kan bruge det.

Men det vil sige at mit inlæg gav 50 minus karma og en stjerne men det bliver i din forklaring betegnet som dårlig opførsel  men efter interressen her i debattan at bedømme bør det ikke bedømmes ud fra dette?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:06

preben mortenwold:
det vil sige at mit inlæg gav 50 minus karma og en stjerne men det bliver i din forklaring betegnet som dårlig opførsel  men efter interressen her i debattan at bedømme bør det ikke bedømmes ud fra dette?

Minus 55 point på et indlæg må da betyde et eller andet. Det har du da sandsynligvis ret i.

Om det kunne betyde, at nogle misforstod din formulering
"Alle snakker -seo og computer, hjemmesider Men var det ikke bedre vi fik noget praktisk igang, skabe vækst og folk i arbejde ?"
som om du negligerer de rigtigt mange iværksættere, som arbejder ihærdigt på at skabe værdi og sætte folk i arbejde gennem "seo, computere og hjemmesider"..  det skal jeg ikke kunne sige.
Måske de har misforstået dit indlæg eller din hensigt med det..? Der er da i hvert fald fulgt en ihærdig debat i kølvandet på dit indlæg..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:07

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, jeg må konstatere at du helt og aldeles har misforstået hvordan Google virker og hvad SEO går ud på. Men jeg synes det bliver lidt for omfattende, at gå i detaljer med at forklare det her. Det kan du læse mere om så mange steder :)

Men netop da dit udgangspunt - din viden om hvordan Google virker og hvad SEO faktisk indeholder, er forkert bliver dine konklussioner det også.

Og så kommer den vigtige "lakmus test" ... hvordan synes du selv det går for Google og SEO branchen? Hvis dine analyser skulle holde stik så var der jo ingen der gad bruge hverken Google eller SEO. Hvorfor tror du der så alligevel er det? Og ja, ikke bare bruger folk de to ting - det er faktisk to af de ubetinget mest succesfulde forretningsområder. På trods af flere kriser og nedgang i mange andre brancher er det fortsat gået fremad for både søgemaskinemarkedet og SEO. Både det første dot-com krak og den seneste finansielle krise har vores brancher overlevet med kæmpe fremgang.

Sorry, men det ER altså virkelig svært for mig at se det negative i det.

Mikkel,

Tak for din belæring.

Jeg kan se på det hele at vi aldrig bliver enige, for bare fordi der er nogen der tjener styrtende på noget så vil jeg ikke betegne det som en succes.

Det er rigtigt at Google har overlevet dot-com krakket, men jeg kan godt nok ikke huske at have læst eller hørt om naive og overoptimistiske investorer der har smidt millioner efter opblæste SEO-firmaer.

Tobaksindustrien har det godt og både korrupte politikere og bolighajer tjener styrtende med penge. Det kan da godt være at de er gode til at tjene penge, men jeg vil alligevel ikke betegne dem succesfulde. Jeg imponeret over Simon Spies, Lars Larsen, Peter Bang og Sven Olufsen, men lige meget hvor meget Bill Gates, Larry Page og Sergey Brin har tjent vil de aldrig kunne nå dem til knæene i min bog.

Jeg har et lille nystartet firma der kan betale for sig selv og i 2010 regner jeg med at det kan dække leveomkostningerne for mig selv og min familie. Jeg har en fantastisk kone og verdens bedste job hvor jeg har med mennesker at gøre. Jeg har en positiv indflydelse på mine klienters liv lige meget om de har fået deres tænder ødelagt ved en ulykke eller har været uheldige fra naturens side og det glæder mig hver gang jeg sender en klient hjem med et nyt smil og ny livsglæde.

Det kan da godt være at jeg aldrig bliver Bill Gates-rig eller tjener nok til at imponere dig efter din målestok, men jeg vil alligevel betegne mig selv som yderst succesfuld.

Hvor mange af dine eller Google's klienter har takket jer for bedre livskvalitet?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:29

Thomas Søndergaard:

Tobaksindustrien har det godt og både korrupte politikere og bolighajer tjener styrtende med penge. Det kan da godt være at de er gode til at tjene penge, men jeg vil alligevel ikke betegne dem succesfulde. Jeg imponeret over Simon Spies, Lars Larsen, Peter Bang og Sven Olufsen, men lige meget hvor meget Bill Gates, Larry Page og Sergey Brin har tjent vil de aldrig kunne nå dem til knæene i min bog.

Du mener seriøst ik, at Bill Gates har skabt en succes og et firma, som har hjulpet mange i denne verden?

Hvor er forskellen lige på Lars Larsen og Bill Gates, ud over de produkter de sælger? Businessmen som begge har skabt noget indenfor deres felt! (Lars Larsen har så "bare" kopieret Ikea...) 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:30

jaaaaaaa

Simon Spies - En alternativ sexguru i konstant krig med Præsten.

Lars Larsen - En nærig jyde der ikke vil give sine medarbejdere julegaver trods milliardformue.

B&O - En design succes båret frem af Philips komponenter til en stomfuld virksomhed der ikke har styr på tingene.

Gode forbilleder.

Kære Thomas

Når man læser dit sidste indlæg, og indskyld udtrykket, så er man ved at br.... sig.

Du formidler rejser til tandpleje, og det er tandlægerne og deres assistenter der gør et fantastisk job, så folk, mod mindre betaling end herhjemme, får en bedre livskvalitet. Du gør jo intet hvis ikke du modtager betaling for det vel?

Jeg har i 2009 støttet projekter der giver landsbyer livskvalitet ved rent drikkevand, så kvinder ikke skulle gå timevis dagligt for at have vand til mad og tøjvask. Jeg har givet 2 x bidrag til skolegang i 7 år til børn hvis forældrer er dræbt af soldater i en latterlig krig.

Så hyg du dig bare med din overbevisning om at du mod mammon har skaffet folk nye bisser og tro at du har forøget deres livskvalitet. Det har du ikke. Da de tog beslutningen om at spare penge og få ordnet deres tænder, der tog de, de første skridt til forbedret livskvalitet. Du kan højst have givet dem et godt og komfortabelt ophold i trygge omgivelser. Det kan købes overalt for penge.

Tillykke med din succes og jeg håber 2010 bliver et godt år for dig.

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Søndergaard:

Hvor mange af dine eller Google's klienter har takket jer for bedre livskvalitet?

Jeg sælger ikke "livskvalitet" - jeg sælger effektiv markedsføring. Men for de virksomheder jeg derigennem hjælper til at øge deres omsætning på en mere rentabel måde end med andre markedsføringsmetoder tror jeg faktisk deres livskvalitet øges ligeså meget, som når du oplever det samme med din forretning.

Dit noget forvirrede syn på hvem der er værd at respektere i forretningslivet eller ej tror jeg ikke andre kan bruge til så meget. At du har set dig sur på Internetvirksomheder generelt, søgemaskiner, Bill Gates og SEO synes jeg virker lidt pjattet.

Hvad er det iøvrigt for nogle "kurropte politikere" der "tjener styrtende", som du henviser til. Hvis du har særlig viden om dette er jeg da sikker på pressen gerne hører fra dig. Eller er det bare udtryk for endnu en grundløs, og faktisk lidt grov, beskylding?

At du ikke har hørt om handel med SEO virksomheder vidner igen blot om din egen manglende indsigt. Der er skam handlet mange SEO virksomheder - både før og efter 2001. På et tidspunkt var det faktisk en stående joke, at der var flere VC folk til de internationale søgemaskinekonferencer end søgemaskinenørder :)

For mange mindre SEO virksomheder - ligesom med andre "håndværksvirksomheder" er det dog ikke målet at sælge virksomheden. Og således er de heller ikke optimeret til dette.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:32

Fashion-Seller:

Thomas Søndergaard:

Du mener seriøst ik, at Bill Gates har skabt en succes og et firma, som har hjulpet mange i denne verden?

Hvor er forskellen lige på Lars Larsen og Bill Gates, ud over de produkter de sælger? Businessmen som begge har skabt noget indenfor deres felt! (Lars Larsen har så "bare" kopieret Ikea...) 

Fashion... manden har ingen anelse om hvilken betydning BG har haft for verdenssamfundet. Det er en af de første gange jeg ser nogen der alvorligt er udenfor rækkevidde. Man kan ikke tage det seriøst.

Køb ren argan olie her

Side 11 ud af 16 (157 indlæg)