Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 14 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

Preben, Du forventer en tråd kun hvor du skriver og ingen andre?

Per Jespersen

Er det mig der ikke tager imod kritik, Jeg tror det er SEO eller Karma folket der ikke tager mod kritik?

Ordkløver det  er hvad jeg betragter din indskydelse som hvis jeg tager fejl så citer det venligst?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mon ikke den dør, hvis man ignorerer den ? Det tror jeg. Men altså slet den gerne. Har vidst aldrig set så mange sider uden information i min tid på Amino

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 17:17

Jimi Hove:

Mon ikke den dør, hvis man ignorerer den ? Det tror jeg. Men altså slet den gerne. Har vidst aldrig set så mange sider uden information i min tid på Amino

Du har selv deltaget flittigt, så kan du jo bare skrive noget informatativt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu har vi vidst ramt et punkt snart, hvor selv børnene i børnehavens sandkasse ik kan være med mere... Enten så hold jer bare en smule til emnet, ellers drop det dog inden nogen bliver totalt til grin...

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 17:23

Fashion-Seller:

Nu har vi vidst ramt et punkt snart, hvor selv børnene i børnehavens sandkasse ik kan være med mere... Enten så hold jer bare en smule til emnet, ellers drop det dog inden nogen bliver totalt til grin...

Dit indlæg er absolut også emnerelateret?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:26

Hvad var emnet Indifferent

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 17:31

Jesper Laugesen:

Hvad var emnet Indifferent

Egentlig kulle vi  bare snakke om hvorfor vi bruger så meget tid på Seo, og hvordan vi kan sikre nogle af de mange arbejdspladser som går 'tabt når fabrikkerne lukker, og hvordan folk skal komme vidre efter fyring?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 17:38

Men jeg har følt det somom folk herinde har været ude på at nedværdige´min tråd, i skal være glade fo jeg ikke gide´r sætte de betydningsløse stjerner som dukker up hvergang jeg skriver noget nsom ikke passer jer?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:46

preben mortenwold:

Men jeg har følt det somom folk herinde har været ude på at nedværdige´min tråd, i skal være glade fo jeg ikke gide´r sætte de betydningsløse stjerner som dukker up hvergang jeg skriver noget nsom ikke passer jer?

Det kan jeg se! Men jeg har ingen negative stjerner givet, men skulle lige straffes for andres dryssen... Måske du burde blive plus medlem, så du kan se hvem der har givet dem!!!

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 17:49

Det var da et ret dobbeltmoralsk indlæg du kom med ?

Side 14 ud af 16 (157 indlæg)