Mon ikke den dør, hvis man ignorerer den ? Det tror jeg. Men altså slet den gerne. Har vidst aldrig set så mange sider uden information i min tid på Amino
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Mon ikke den dør, hvis man ignorerer den ? Det tror jeg. Men altså slet den gerne. Har vidst aldrig set så mange sider uden information i min tid på Amino
Du har selv deltaget flittigt, så kan du jo bare skrive noget informatativt.
Nu har vi vidst ramt et punkt snart, hvor selv børnene i børnehavens sandkasse ik kan være med mere... Enten så hold jer bare en smule til emnet, ellers drop det dog inden nogen bliver totalt til grin...
Nu har vi vidst ramt et punkt snart, hvor selv børnene i børnehavens sandkasse ik kan være med mere... Enten så hold jer bare en smule til emnet, ellers drop det dog inden nogen bliver totalt til grin...
Egentlig kulle vi bare snakke om hvorfor vi bruger så meget tid på Seo, og hvordan vi kan sikre nogle af de mange arbejdspladser som går 'tabt når fabrikkerne lukker, og hvordan folk skal komme vidre efter fyring?
Men jeg har følt det somom folk herinde har været ude på at nedværdige´min tråd, i skal være glade fo jeg ikke gide´r sætte de betydningsløse stjerner som dukker up hvergang jeg skriver noget nsom ikke passer jer?
Men jeg har følt det somom folk herinde har været ude på at nedværdige´min tråd, i skal være glade fo jeg ikke gide´r sætte de betydningsløse stjerner som dukker up hvergang jeg skriver noget nsom ikke passer jer?
Det kan jeg se! Men jeg har ingen negative stjerner givet, men skulle lige straffes for andres dryssen... Måske du burde blive plus medlem, så du kan se hvem der har givet dem!!!