1. Gang på gang understreger du din manglende viden, indsigt samt evne til indholdslæsning alternativt evne til at forstå. Så der er ingen grund til at bruge energi på at forklare dig forretningsmodellen omkring SEO, hverken set fra Google´s eller servicevirksomhedens side. 2. Jeg hedder ikke Niels, Niels er en ven tilknyttet mit netværk. Hvis du har et problem med mit sprogvalg her, så har du altid muligheden for at kontakte en moderator på Amino og få vurderet lødigheden i mine indlæg sat i forhold til din nedladenhed omkring andre mennesker skrevet i 3. person (her tænkes på dine andre indlæg, så du behøver ikke skrive at du ikke skriver i 3. person om mig i dit seneste indlæg). F.s.a. konvention, så kan jeg kun tale for mit eget vedkommende. En ting er helt sikkert i virkelighedens verden ifølge mig, og det er at man får den respekt man giver. Udviser man respekt for flertallet får man respekt fra flertallet. Og helt konkret i dette tilfælde, hvis jeg debatterede med dig, ja så ville jeg fortælle dig, at du var håbløs at diskuttere med og jeg ville også sige dine udtalelser var til at brække sig over hvis du i virkelighedens verden disrespekterede andre ved at udtrykke at du giver mere livskvalitet som tourguide for dental kunder, end andre. Men ærligt talt, så ville jeg i virkelighedens verden ikke komme så langt i min samtale med en person som dig, ene og alene af den grund, at jeg meget hurtigt ville have spottet at du var uinteressant.
|
Remy,
Remydk:Forhold dig til virkeligheden og fri os for dit hyleri, magen til jammer skal man sku lede længe efter.![]()
Du overser helt kvaliteten ved denne tråd, som skyldes at diskussionsoplægget er komplet uforståeligt. Derfor kan alle putte deres egen fortokning ind hvor det giver mening. At opfinde "mening" og sammenhæng hvor den ikke eksisterer er et meget menneskeligt træk.
Nå, godt nytår :)
Edit: MAO er der ingen grund til at antage der findes en fornuftig og sammenhængende pointe i det oprindelige indlæg. DERFOR kan tråden blive så lang.