Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 13 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Søndergaard:

1. At påstå at det er værdiskabende at skulle overføre en masse ressourcer fra at yde en god service eller fremstille et godt produkt til at rette op på søgemaskinernes manglende evne til at servere relevante resultater virker absurd. Lige så absurd som hvis placeringen af min annonce i avisen ville være et resultat af hvor mange sider jeg tilbyder at korrekturlæse for redaktøren.

2. Lagerslag-Niels, Fashion-Seller og Jimi Hove,

Den asociale måde I taler til andre på her på Amino, er det sådan I også opfører jer når i er ude blandt mennesker eller er det kun når I sidder trygt bag skærmen med relativ anonymitet at almindelige konventioner for normal opførsel ikke gælder for jer?

1. Gang på gang understreger du din manglende viden, indsigt samt evne til indholdslæsning alternativt evne til at forstå. Så der er ingen grund til at bruge energi på at forklare dig forretningsmodellen omkring SEO, hverken set fra Google´s eller servicevirksomhedens side.

2. Jeg hedder ikke Niels, Niels er en ven tilknyttet mit netværk. Hvis du har et problem med mit sprogvalg her, så har du altid muligheden for at kontakte en moderator på Amino og få vurderet lødigheden i mine indlæg sat i forhold til din nedladenhed omkring andre mennesker skrevet i 3. person (her tænkes på dine andre indlæg, så du behøver ikke skrive at du ikke skriver i 3. person om mig i dit seneste indlæg).

F.s.a. konvention, så kan jeg kun tale for mit eget vedkommende. En ting er helt sikkert i virkelighedens verden ifølge mig, og det er at man får den respekt man giver. Udviser man respekt for flertallet får man respekt fra flertallet. Og helt konkret i dette tilfælde, hvis jeg debatterede med dig, ja så ville jeg fortælle dig, at du var håbløs at diskuttere med og jeg ville også sige dine udtalelser var til at brække sig over hvis du i virkelighedens verden disrespekterede andre ved at udtrykke at du giver mere livskvalitet som tourguide for dental kunder, end andre.

Men ærligt talt, så ville jeg i virkelighedens verden ikke komme så langt i min samtale med en person som dig, ene og alene af den grund, at jeg meget hurtigt ville have spottet at du var uinteressant.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:21

Remy,

Remydk:
Forhold dig til virkeligheden og fri os for dit hyleri, magen til jammer skal man sku lede længe efter. Indifferent

Du overser helt kvaliteten ved denne tråd, som skyldes at diskussionsoplægget er komplet uforståeligt. Derfor kan alle putte deres egen fortokning ind hvor det giver mening. At opfinde "mening" og sammenhæng hvor den ikke eksisterer er et meget menneskeligt træk.

Nå, godt nytår :)

Edit: MAO er der ingen grund til at antage der findes en fornuftig og sammenhængende pointe i det oprindelige indlæg. DERFOR kan tråden blive så lang.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes nu stadig Seo lyder som betegnelsen på en sukkerfri cola, den er ikke værd at drikke og ingen ved 100procent om der nu  er sukker i? 

Preben

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

I rest my case. 

(se indlæg ovenfor)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik -4 i  karma men jeg siger bare min mening og en stjerne, Man må ikke sige sin mening så ryger karmaen en tur og en stjerner, en stjerne har jeg læst mig til betyder man ikke opfører sig korrekt...Men Men -Jeg forstår ikke Det pointsystem - ?

Preben

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:49

Thomas Søndergaard:

At påstå at det er værdiskabende at skulle overføre en masse ressourcer fra at yde en god service eller fremstille et godt produkt til at rette op på søgemaskinernes manglende evne til at servere relevante resultater virker absurd. Lige så absurd som hvis placeringen af min annonce i avisen ville være et resultat af hvor mange sider jeg tilbyder at korrekturlæse for redaktøren.

Arh, den lader vi lige stå et øjeblik. Jeg tror det er de færreste SEO-folk der yder deres tjenester med det formål at levere mere relevante resultater på Google - det vil jeg i hvert fald mene er at tillægge dem helgen-motiver de ikke er i besiddelse af ;-)

I hvert fald afhænger det vist i meget høj grad fra hvis synsvinkel resultaterne skulle findes relevante ;-)

Nå, sidespring.

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:27

Preben, du har bare ikke forstået hvad SEO er. Du kan slet ikke sammenligne det med Coca Cola light eller lign..

Søgemaskine optimering hjælper din synlighed på nettet i søgemaskiner. Uden SEO bliver du ikke særlig synlig i søgemaskinerne.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Preben, hold dog op med det tøsefnidder. Tag lige og læs dine indlæg igen, er de særligt konstruktive? De tjener udelukkende til provokation. Og din påtagede offerrolle med undren over karmasystemet er mildest talt grinagtig. Held og lykke med din fotowebshop uden SEO.
Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jakob Søndergård:
Preben, hold dog op med det tøsefnidder. Tag lige og læs dine indlæg igen, er de særligt konstruktive? De tjener udelukkende til provokation. Og din påtagede offerrolle med undren over karmasystemet er mildest talt grinagtig. Held og lykke med din fotowebshop uden SEO.
[/quote,

1. Har du læst hvad jeg har skrevet, ikke mindst har forstået hvad det  er jeg undrer mig over?
  2. Hvis man ikke tænker som dig og slår tvivl om nogle ting så skal du nok sætte en på plads?
  3. Du behøver da ikke skrive dine gudsbenåede ord i min tråd?
  4. Du  kan jo starte din egen perfekte tråd, men den bliver nok så perfekt at folk ikke gider bruge deres tid på at terpe de lange lange henrivende beretniger om hvordan SEO gør verden til et bedre sted at bo.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:49
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Preben, Du forventer en tråd kun hvor du skriver og ingen andre?

Du tager ikke imod kritik og det er nok noget du kan lære af andre der har svaret i tråden..

jeg håber moderatore lukker denne her tråd eller at der sker en ændring i sproget og folks høflighed.

Mvh

Per Jespersen

Side 13 ud af 16 (157 indlæg)