Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 1 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 10 person

Alle snakker -seo og computer, hjemmesider Men var det ikke bedre vi fik noget praktisk igang, skabe vækst og folk i arbejde ?

Vi skal måske tænke større og bredere end den lille verden som vi selv befinder os i?

Det kan ikke passe såmange kloge og rare mennesker ikke kan få gang i noget som virkelig batter til noget?

vh preben

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Tjaee vi er da gået fra 2 til 19 mand det sidste år og er netop ved at afslutte udviklingen af vores nye webshop udvidelse til Joomla som hedder redSHOP. redSHOP har vi brugt 12.000 mandetimer på i år og det skubber vores samlede produktudviklingstimer op over 18.000 mandetimer for 2009.

Vores målgruppe er global - de 3% af alle websites i verden som bruger Joomla - og det skulle da undre mig om vi ikke kommer til at ansætte en del i løbet af 2010 også Smile

Men nu er vi selvfølgelig også en lidt anderledes virksomhed - ingen lån eller kassekrediter og alt er vækst organisk - så en hver krone er tjent før den er brugt og jo bevares vi har haft tralft og geninvesteringsgraden er høj men det er for tjente penge.

Så vi er da nogen der er godt i gang - om end det er uden investorkroner Wink

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:42

Hej Preben

Der er vidst noget du helt har misforstået.

SEO og computer, hjemmesider SKABER vækst - og det bedre end noget som helst andet, når du ser på investering/udbytte.

Når vi hjælper danske virksomheder med at markedsføre sine produkter kommer du ikke nærmere på ting, der skaber arbejdspladser og vækst.

Udvikling af nye produkter og viden er det eneste område, der kan matche online markedsføring mht. at skabe vækst.

Vores egen vækst har gennemsnitligt været 60% i 2009 i forhold til samme måned sidste år - og det er vel OK i et kriseår.

Når vi så kigger på alle de mange spændende projekter vi har investeret en masse ressourcer i og som først nu efter 1-2 år skal begynde at give afkast, så går det ikke så ringe endda.

Jeg tror, at jeg generelt kan tale på online virksomhederns vegne når jeg siger, at vores største begrænsning i væksten er styring og uddelegering af arbejdsopgaver til kompetente mennesker. Det er ikke fordi ideeerne ikke er der eller projekterne ikke er der - de står på i kø for at der bliver gjort noget ved dem Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 11:43

Hmmmm er det ikke det vi alle er igang med ?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 11:52

Johnny Nielsen:

Hmmmm er det ikke det vi alle er igang med ?

Joo jeg vil også mene at jeg er rigtig godt i gang :)

Jeg tror det Preben søger er frivillig hjælp til koncept projekter på tværs af faggrupper.

Men jo, jeg synes da at jeg knokler for min sag og er i fuld sving...så her er ingen stilstand og groen mos på :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa alle sammen.

Preben, hvad havde du i tankerne da du skrev indlægget, for vi kan ikke læse dine tanker Stick out tongue

Syntes du at der mangler større samarbejde eller er det noget du selv ønsker ?

Og hvordan vil dine ideer kunne realiseres ?

/Glenn

GODT NYTÅR

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:31

Jeg tror Preben er på udkig efter de Aminoer der sætter projekter i søgen som afsætter store mængder af fysiske varer. Hvis man åbner en produktionsvirksomhed er det da i mange tilfælde også rigtigt at man måske skaber 100 arbejdspladser i ét hug - det behøver bare ikke at betyde at det er vejen frem, og slet ikke for Danmark.

20 webvirksomheder med 5 ansatte er i mine øjne mere interessant i den verden vi lever i.

Det var mit skud på hvad der menes ;-)

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Peter Holmstrand:
20 webvirksomheder med 5 ansatte er i mine øjne mere interessant i den verden vi lever i.

Enig, i det omfang vi snakker software produktion/SaaS/Web2.0 applikationer som kan afsættes over hele verdenen med minimale variable omkostninger. Som eksempelvis Thorborgs software projekter. Der skal udenlandsk valuta over bordet :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:14

Ronnikc:

Men nu er vi selvfølgelig også en lidt anderledes virksomhed - ingen lån eller kassekrediter og alt er vækst organisk - så en hver krone er tjent før den er brugt og jo bevares vi har haft tralft og geninvesteringsgraden er høj men det er for tjente penge.

Dyb respekt! Det er en af de positive ting ved finanskrisen, at det er sunde virksomheder der bliver skabt og ikke tomme selskaber der bare får lov at låne flere og flere penge.

God vind i 2010 Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45

Vi er flere der prøver at skabe noget og jeg er i hvert fald ikke arbejdsløs og jeg satser kun på online markedsføring .

ser frem til nye år 2010 med en god vækst

Nu er det et iværksættere forum dette her som du har postet dit indlæg i , så de fleste herpå denne portal er i gang med noget eller prøver at skabe sin egen succes ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 16 (157 indlæg)