Det gør den såmænd også for mig. Men jeg sidder ikke og taler om den på nettet. Jeg har selv mistet en kæmpe marketings mulighed på en god idè på at nogen stjal min idè. Så det gør jeg ikke igen. Der er masser af gode ideer på Amino. Og de bedste af dem , hører du aldrig om , før de bliver solgt |
Det er muligt, at du bare er dårlig til at formulere dig, men det virker altså temmelig vrøvlet.
SEO er for de fleste en markedsføringsmetode, på linie med så mange andre - den er blot mere effektiv end de fleste, når der skal afsættes varer og servicesydelser online.
For nogle få, som f.eks. undertegnede, er SEO tillige en et produkt i sig selv, som vi lever af at sælge. Og jeg skulle hilse at sige, at det skam er en fin forretning.
Det samme kan iøvrigt sige om mange andre af de ting der diskuteres her på Amino - herunder programmering, design, revision, jura osv - for de fleste er det blot redskaber der er nødvendige i driften og væksten af en virksomhed, og for nogle få er det i sig selv det produkt de sælger.
> det er forudrolingende med alle de tabte arbejdspladser
Vi kommer fra en periode med en historisk og problematisk lav arbejdsløshed. Det vi har nu er faktisk mere normen. Jeg ser slet ikke de store problemer du åbenbart ser.
Jeg er iværksætter, som de fleste andre her på Amino - så mit job er, at skabe success for de virksomheder jeg driver. Mit job er ikke, at finde nye jobs til de industriarbejdere og håndværkere, som i det sidste års tid har mistet deres jobs.