Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 5 ud af 16 (157 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:
for mig betyder den ultimative ide langt mere

Det gør den såmænd også for mig. Men jeg sidder ikke og taler om den på nettet. Jeg har selv mistet en kæmpe marketings mulighed på en god idè på at nogen stjal min idè. Så det gør jeg ikke igen.

Der er masser af gode ideer på Amino. Og de bedste af dem , hører du aldrig om , før de bliver solgt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:33

Det er muligt, at du bare er dårlig til at formulere dig, men det virker altså temmelig vrøvlet.

SEO er for de fleste en markedsføringsmetode, på linie med så mange andre - den er blot mere effektiv end de fleste, når der skal afsættes varer og servicesydelser online.

For nogle få, som f.eks. undertegnede, er SEO tillige en et produkt i sig selv, som vi lever af at sælge. Og jeg skulle hilse at sige, at det skam er en fin forretning.

Det samme kan iøvrigt sige om mange andre af de ting der diskuteres her på Amino - herunder programmering, design, revision, jura osv - for de fleste er det blot redskaber der er nødvendige i driften og væksten af en virksomhed, og for nogle få er det i sig selv det produkt de sælger.

> det er forudrolingende med alle de tabte arbejdspladser

Vi kommer fra en periode med en historisk og problematisk lav arbejdsløshed. Det vi har nu er faktisk mere normen. Jeg ser slet ikke de store problemer du åbenbart ser.

Jeg er iværksætter, som de fleste andre her på Amino - så mit job er, at skabe success for de virksomheder jeg driver. Mit job er ikke, at finde nye jobs til de industriarbejdere og håndværkere, som i det sidste års tid har mistet deres jobs.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:37

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:40

Jimi Hove:

Det er nu også kun i visse kredse. Specielt dem der hader andre mennesker der tjener penge og blandt kunstnere som mener at grafikere, musikere , teksforfattere, og spøjse typer som Søren Fauli har solgt ud til storkapitalen. Jeg ved ikke om du har mødt de typer, for så er du blevet forskånet for at høre på det. Der er alvorligt mange markedsføringsfolk der render rundt med mindreværdskomplekser efter at de er blevet " sat på plads " af en sådan intellektuel (som typisk ikke selv har tjent nogen penge sin " kunst" og derfor er bitter )

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke har samme billede af verden som dig på det punkt.

Min svoger Jan Sørensen er da ret glad for at jeg har hjulpet ham med hans kunst-hjemmeside. Og alle de kunstnere jeg er rendt ind i, vil da langt hellere indlede en snak om, hvad jeg kan gøre for dem, når de hører, hvad jeg beskæftiger mig med, end det modsatte.

Så vi må bare konstatere, at vi har været (u)heldige at løbe ind i vidt forskellige slags "kreative"

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

preben mortenwold:

Alle snakker -seo og computer, hjemmesider Men var det ikke bedre vi fik noget praktisk igang, skabe vækst og folk i arbejde ?

Vi skal måske tænke større og bredere end den lille verden som vi selv befinder os i?

Det kan ikke passe såmange kloge og rare mennesker ikke kan få gang i noget som virkelig batter til noget?

vh preben

Et forum som dette kan hjælpe dig i gang som iværksættere , du kan søge råd og vejledning om hvordan du starter din ny virksomhed op og skaber vækst .

Om det er en mands virksomhed eller 10.000 ansatte er det en hjælp til samfundet at , din virksomhed klare startfasen og ikke går nedom hjem , og du skal ud med budskabet på en eller and måde.

Søgeord optimering , kommer du ud med dit budskab billigt og nemt .så det skaber vækst og fremtid for mange ny virksomheder.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:43

Mikkel deMib Svendsen:

Det er muligt, at du bare er dårlig til at formulere dig, men det virker altså temmelig vrøvlet.

SEO er for de fleste en markedsføringsmetode, på linie med så mange andre - den er blot mere effektiv end de fleste, når der skal afsættes varer og servicesydelser online.

For nogle få, som f.eks. undertegnede, er SEO tillige en et produkt i sig selv, som vi lever af at sælge. Og jeg skulle hilse at sige, at det skam er en fin forretning.

Det samme kan iøvrigt sige om mange andre af de ting der diskuteres her på Amino - herunder programmering, design, revision, jura osv - for de fleste er det blot redskaber der er nødvendige i driften og væksten af en virksomhed, og for nogle få er det i sig selv det produkt de sælger.

Vi kommer fra en periode med en historisk og problematisk lav arbejdsløshed. Det vi har nu er faktisk mere normen. Jeg ser slet ikke de store problemer du åbenbart ser.

Jeg er iværksætter, som de fleste andre her på Amino - så mit job er, at skabe success for de virksomheder jeg driver. Mit job er ikke, at finde nye jobs til de industriarbejdere og håndværkere, som i det sidste års tid har mistet deres jobs.

Ja muligt jeg vrøvler, men du tænker vist heller ikke ret langt andet end på din egen succes det virker såddan ud fra de besvarelser du kommer med.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:43

Ja der findes forskellige kunstnere. Balletdansere, rockmusikere osv osv. Så ja du har mødt de tolerante, og heldigt for dig :-) Men tro mig der er ballade i visse kredse. Men lad det nu det ligge. Er sådan set kommet ud af det miljø, så fred være med det

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:45

preben mortenwold:

Mikkel deMib Svendsen:

Ja muligt jeg vrøvler, men du tænker vist heller ikke ret langt andet end på din egen succes det virker såddan ud fra de besvarelser du kommer med.

Mener nu nok at Mikkel har delt flittigt ud af sin viden, blandt andet via nogle kapitler fra hans lydbog!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:47

Hej Preben

Det er altså ikke Mikkels opgave at skabe samtlige jobs der gik tabt og vil gå tabt i finanskrisen. Nu er du selv ude på tynd is, så hvis du ønsker en fight skal du nok få den. Mit diplomati er hermed ophørt :-)

Godnat

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:49

Jimi Hove:

Hej Preben

Det er altså ikke Mikkels opgave at skabe samtlige jobs der gik tabt og vil gå tabt i finanskrisen. Nu er du selv ude på tynd is, så hvis du ønsker en fight skal du nok få den. Mit diplomati er hermed ophørt :-)

Godnat

Ejj  godnat

Side 5 ud af 16 (157 indlæg)