Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 4 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Det er tankevækkende udvikling vi går hen imod men ja jeg sidder også selv med computeren som arbejdsredskab,  men hvor skal der dog findes job til alle dem som er blevet arbejdsløse og som ikke spiser SEO til morgenmad?

Kina ..Yes

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

preben mortenwold:

Det er tankevækkende udvikling vi går hen imod men ja jeg sidder også selv med computeren som arbejdsredskab,  men hvor skal der dog findes job til alle dem som er blevet arbejdsløse og som ikke spiser SEO til morgenmad?

Jeg kan styadig ikke regne ud hvad dit problem med SEO er. SEO skaber vækst, indtægter og arbejdspladser. Hvor er problemet?

Dem der er arbejdsløse i dag, skal gøre det samme som arbejdsløse altid har gjort: Enten søge nogle af de jobs der dukker op eller iværksætte nogle ting selv. Om det er SEO-relateret eller ej rager mig, men bare at læne sig tilbage og påstå at dem der faktisk skaber noget - som f.eks. masser her på Amino, ikke gør det giver sgu ingen point i min bog. Få da fingeren ud og gør noget ved dine problemer i stedet for at forsøge at bilde dig selv ind at det er andre der har skylden. Særligt når dem du peger på faktisk ER dem der skaber vækst og gode resultater.

Jeg gir op nu bliver det personligt...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:43

Ja Preben du er desværre blevet misforstået. Du mente det ikke så slemt, og så tager SEO folkene det personligt.

Jeg kan anbefale en masse smileys . når du skriver på nettet :-)

Julekram til alle

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Ja Preben du er desværre blevet misforstået. Du mente det ikke så slemt, og så tager SEO folkene det personligt.

Jeg kan anbefale en masse smileys . når du skriver på nettet :-)

Julekram til alle

Jeg er selv en part af et firma som udvikler ting og min ide er om alt går vel klar til masseproduktion om et år, så er der investeret 6mill i ideen så jeg har ikke personlige problemer med SEO men jeg mente bare at der bliver brugt en del tid på seo snak på amino og prøvede at finde ud af hvorfor..Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:57

Grunden til der bliver snakket så meget SEO her på Amino hænger nok sammen med to ting: Der er mange med internet-relaterede projketer og mange som ikke har ret mange penge, og derfor søger muligheder hvor de ved egen indsats kan markedsføre det de nu engang afsætter på Nettet. Og det er lige præcis det SEO kan. Har du tid nok, men ikke så mange penge, så er SEO en rigtig god måde at bruge tiden.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:00

Ja det fandt jeg ud af :-)

Men altså SEO har jo været der i lang tid, men nu begynder folk rigtigt at købe via nettet, så nu er den vilde skattejagt gået ind .

Og så skal man altid huske at folk der arbejder med markedsføring altid har været lidt ildeset, så hvis man bare kunne ligne en der kritiserede hvad de laver, så kommer forsvars paraderne hurtigt frem. Forståeligt nok.

Hvis jeg havde misforstået dig, havde jeg også troet du var ude på at skabe " ballade ", men du undrede dig jo bare over den SEO mani der er. Og så glemte du smileys :-) Jeg glemmer selv de smileys og bliver også misforstået, når så smileysene kommer på , hjælper det meget. Bryder mig egentlig ikke om smileys, men de hjælper på en del.

Men jo der er SEO mani.. det den rene guldjagt :-) Lidt kedeligt at høre på for en udenforstående, men spændende for folk som arbejder med det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:13

Jimi Hove:

Markedsføringsfolk har altid været en hadet race, og det ser ud til at fortsætte :-)

Jimi Hove:

Og så skal man altid huske at folk der arbejder med markedsføring altid har været lidt ildeset

Auch, sådan var jeg slet ikke klar over, at folk så på mig Indifferent

Og jeg har ellers haft små 13 år til at finde ud af det...

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 00:17

Hvorfor skabe balade, Jeg synes stadig at det er forudrolingende med alle de tabte arbejdspladser, men giver sgu ikke SEO skylden, så dum er jeg trodsalt ikke..

SEO er for mig at se et emne der bliver brugt meget tid på, men SEO er jo ikke et symbol på vækst set  i mine øjne, for mig betyder den ultimative ide langt mere og den kan skabe vækst.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:21

He he :-)

Det er nu også kun i visse kredse. Specielt dem der hader andre mennesker der tjener penge og blandt kunstnere som mener at grafikere, musikere , teksforfattere, og spøjse typer som Søren Fauli har solgt ud til storkapitalen. Jeg ved ikke om du har mødt de typer, for så er du blevet forskånet for at høre på det. Der er alvorligt mange markedsføringsfolk der render rundt med mindreværdskomplekser efter at de er blevet " sat på plads " af en sådan intellektuel (som typisk ikke selv har tjent nogen penge sin " kunst" og derfor er bitter )

At ernære sig som kunstner er nok den mest umulige levevej du kan foretage dig, med mindre du bare har " the gift ". Så jeg kan godt forstå at nogen af dem bliver noget indebrændte over at bruge så mange år af deres liv , og så ende op med spaghetti og ketchup, og en voldsom bitterhed. Men så var det jo nok dem der gjorde det for pengenes skyld , siden de er så bitre ?

Markedsføring er bare et redskab, hvis der er selskaber man ikke moralsk synes man vil arbejde for, lader man jo bare være med det. Længere er den ikke.

Jeg håber at Søren Fauli læser dette, så han kan slippe af med sine mindreværdskomplekser :)

God jul

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:22

preben mortenwold:

Hvorfor skabe balade, Jeg synes stadig at det er forudrolingende med alle de tabte arbejdspladser, men giver sgu ikke SEO skylden, så dum er jeg trodsalt ikke..

SEO er for mig at se et emne der bliver brugt meget tid på, men SEO er jo ikke et symbol på vækst set  i mine øjne, for mig betyder den ultimative ide langt mere og den kan skabe vækst.

Jeg har arbejdet i to udviklingsafdelinger, i hhv. GN Telematic A/S og Novo Nordisk A/S inden jeg startede som selvstændig, så jeg kan om nogen forstå, hvad du siger.

Udvikling af nye produkter ER vigtige - det er sindsygt vigtigt.

Men lige så vigtigt som at skabe produkterne er det altså at kunne sælge dem.

Så kombinationen af super produkter og markedsføringen af dem er det, der tilsammen giver væksten.

Men i denne virtuelle verden må vi også lære, at produkter også er "ikke fysiske".

Og "ikke fysiske" produkter kan give mange, mange vækstmuligheder for danskerne i årene fremover. Det er een af de ting jeg vil komme ind på i min næste artikel fra www.MarketingMagasinet.dk, der kommer ud lige i starten af januar.

Venlig hilsen,

Christian

Side 4 ud af 16 (157 indlæg)