Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 2 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

preben mortenwold:

Alle snakker -seo og computer, hjemmesider Men var det ikke bedre vi fik noget praktisk igang, skabe vækst og folk i arbejde ?

Vi skal måske tænke større og bredere end den lille verden som vi selv befinder os i?

Det kan ikke passe såmange kloge og rare mennesker ikke kan få gang i noget som virkelig batter til noget?

vh preben

Tror måske det er det forkerte sted du leder!

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 16:29

Remydk:

preben mortenwold:

Alle snakker -seo og computer, hjemmesider Men var det ikke bedre vi fik noget praktisk igang, skabe vækst og folk i arbejde ?

Vi skal måske tænke større og bredere end den lille verden som vi selv befinder os i?

Det kan ikke passe såmange kloge og rare mennesker ikke kan få gang i noget som virkelig batter til noget?

vh preben

Tror måske det er det forkerte sted du leder!

Hvor skal han lede??

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:39

Hej kloge Aminoer

Undskyld jeg bryder ind med to praktiske spørgsmål. Jeg fik et tilbud på søgeoptimering fra 3C ads. De skrev

"Hej Thorbjørn.

Tak for en behagelig og konstruktiv telefonsamtale.

Som vi aftalte i telefonen, sender jeg hermed information om vores firma 3C Ads, samt de muligheder der er med bl.a. en SEO Simple aftale.

Hvis denne mail giver anledning til spørgsmål, er I selvfølgelig velkomne til at sende mig en mail, eller kontakte mig på telefonen.

95% af alle besøgende på en hjemmeside kommer fra søgeord indtastet på en søgemaskine

85% af alle søgninger i Danmark foretages via Google (kilde: jupitor European Internet Advertising)

83% af alle danskere har adgang til Internettet hjemmefra

65% af alle er på Internettet hver dag (kilde: FDIH)"

Er det seriøst?

Spørgsmål nr. 2

På min hjemmeside www.a-skat.com i undermenuerne til "skattesager" gives der pludselig en fejlmeddelelse, der hedder.

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror, at trådstarters formål med oprettelsen af tråden er at få minus-karma.! Det er hermed givet. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:50

Start hellere din egen tråd...

Denne tråd er vist tåbelig nok iforvejen Indifferent

mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:56

Undskyld. Jeg kom til at skrive det 3 gange. Men Amino kom med en fejlmeddelelse

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:15

Mattias Skovhøj:

Jeg tror, at trådstarters formål med oprettelsen af tråden er at få minus-karma.! Det er hermed givet. Smile

Tak DOMMER Matttias for dit konstruktive indlæg.

Jeg Ville bare starte en debat jeg fostår ikke i bedømmer mit oplæg , nogen fortalte at de havde succes hvilket er super og den slags er jo igrunden det vi alle trænger til at høre.

Men istedet for at debatere så bliver der gået op i at jeg skal have minuskarma men hvorfor er der så relativ mange svar hvis tråden ikke var værd at bruge tid på?

Jeg håbede folk ville komme med deres  holdninger til de mange virksomheder der lukker og finanskrise, Og hvis man tnker over det blive der brugt meget krudt på SEO det virker for mig lidt ligegyldig i forhold til alle de arbejdsløse der er og måske blive mange flee inden krisen e slut.

God   jul

Preben

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:18

preben mortenwold:

Mattias Skovhøj:

Jeg Ville bare starte en debat jeg fostår ikke i bedømmer mit oplæg , nogen fortalte at de havde succes hvilket er super og den slags er jo igrunden det vi alle trænger til at høre.

Men istedet for at debatere så bliver der gået op i at jeg skal have minuskarma men hvorfor er der så relativ mange svar hvis tråden ikke var værd at bruge tid på?

Jeg hånede folk kommer med deres  holdninger til de man virksomheder der lukker og finanskrise, Og hvis man tnker over det blive der brugt meget krudt på SEO det virker for mig lidt ligegyldig i forhold til alle de arbejdsløse der er og måske blive mange flee inden krisen e slut.

God   jul

Preben

Erm.. SEO er skyld i finanskrisen? sry men jeg forstår ikke helt hvor du vil hen?

Hvis jeg skal forstå dit sidste indlæg korrekt så skal alle virksomheder lade være med at lave SEO også fokusere på at have flere ansatte?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Preben

Det en fin nok diskussion du prøver at starte, som desværre bliver lidt ødelagt af drengestreger.

Pointen er dog at alle undersøgelser viser at der bliver handlet mere og mere på nettet, da priserne er billigere og du ikke behøver at lette din røv for at gå ned i butikken. Senest var det bogsalget som eksploderede på nettet.

Alle disse rare SEO folk er nu ved at tjene penge til Danmark ved at uddanne sig til at blive de førende. Det kan du værdsætte eller lade være med, men det er fremtiden.

Desuden er der ikke mange danskere der gider at lette deres forkælede røve og udføre et stykke manuelt arbejde, så hellere gå på dagpenge ,nasse på samfundet og klage over at man ikke kan få et et job der er en " værdigt ". Dernæst ringer man efter polakkerne og de andre fra Østeuropa og får dem til det. Jeg kender det fra rengøringsbranchen.

Men altså de tider vil også ændre sig snart , og er allerede i gang.

Men det er en meget lang diskussion om hvordan fremtidens arbejdsmarked kommer til at se ud, som jeg, desværre, ikke orker at tage nu.

Men ja her på Amino er der mange IT nørder, men de tjener gode penge til os allesammen. Men der er såmænd også en del der laver penge uden for computerens skærm. Så du er ikke alene.

Men ja herinde : Geek Alert

Sov godt :-)

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:27

Bautik:

preben mortenwold:

Mattias Skovhøj:

Jeg hånede folk kommer med deres  holdninger til de man virksomheder der lukker og finanskrise, Og hvis man tnker over det blive der brugt meget krudt på SEO det virker for mig lidt ligegyldig i forhold til alle de arbejdsløse der er og måske blive mange flee inden krisen e slut.

God   jul

Preben

Erm.. SEO er skyld i finanskrisen? sry men jeg forstår ikke helt hvor du vil hen?

Hvis jeg skal forstå dit sidste indlæg korrekt så skal alle virksomheder lade være med at lave SEO også fokusere på at have flere ansatte?

Hvis du ikke forstår det, så forstår jeg ikke at du kommentere, hvis du kom med din holdning eller noget konstruktivt i dit indlæg ville det da hjlpe lidt.

Preben

Side 2 ud af 16 (157 indlæg)