Hej Thomas, Jeg synes der er noget du helt fundamentalt har misforstået hvis du mener at SEO ikke er en markedsføringsmetode, for hvis ikke det er det, hvad er det så? Hvis man ikke formår at optimere sin listning på søgemaskinerne, så er det ækvivalent med ikke at blive set, med mindre at kunden i forvejen kender virksomheden. Det er præcis det samme der gør sig gældende for traditionel annoncering, annoncerer du ikke, så er du ikke synlig overfor målgruppen med mindre de kender dig i forvejen. SEO er et af de vigtigste elementer i nutidens branding af produkter/virksomheder som ikke ligger i IBM, Coka Cola eller Apple kategorien. Et glimrende dagligdagseksempel er telefonbøgerne. Det er Danmarks største spild af papir og mediekroner. Af 10 husstande her i opgangen, ligger der nu 9 telefonbøger til udsmidning og det billede gentager sig mange steder. Og kommunikation? Hvad er nutidens kommunikation? Nutidens kommunikation foregår hovedsagligt via Sociale Medier. Selvfølgelig er SEO ikke kommunikation, ligesom Volvo heller ikke er skummetmælk. så udtalelsen undrer mig. Men man kan sige at SEO via sit virke er med til at fremme kommunikationen på et vist niveau, da man ved at få korrekt information i sin søgen på information, givetvis vil indgå i dialog med den/det/dem man søger eller snakke med andre om det søgeresultat der kom frem. Og hvordan kan et mediebureau svare en kunde der spørger om hvordan man bedst for kommunikeret sit budskab ud? Når der tænkes magsin, outdoor og netannoncering? Mon så ikke SEO indgår i konceptet omkring opbygningen af hjemmesiden? Hvis ikke så er fyresedlen berettiget :-) Godt Nytår. |
Jeg tror at mange herinde føler det som et personligt angreb og jeg aner intet om seo, mange herinde bygger åbenbart deres forretning op på seo.
Fair nok og dem om det, jeg mener at vækst er noget vi skaber i østlandene, og når der er de tendenser, tegner det sgu ik godt for lille danmark, for alt andet end lige så er de fleste dansker nogen som gerne vil have et ordinrt job 8-16 .
Men så nævner i uddannelse er vejen frem, sikkert rigtigt, men forholder det sig ofte sådan at en far og mor til 3 børn som måske begge er blevet fyret, grundet feks en frabriks lukning, den er måske flyttet til østen.
!. hvordan skal den familie kunne have råd til at gøre sig til eksperter i nische områder og så må de bare finde et job men det er sgu svært en ansøgning på et alm rengøringsjob er der 900 ansøgere.
2. Fabrikken lukker grundet de høje løninger der er i DK kontra Østlande, Men det er jo. helt galt hvis dem der var ansatte alle gik ned i løn svarende til det de vil få i dagpenge, og måske bevare fabrikken
Jeg tror grundlæggende at vi alle skal tilbage til status 0 der hvor man bygger ting op igen sammen, Sådan at det fysiske arbejde forblev i DK , hvis man kombinere Aminos viden omkring softvare med et fyisk produkt så kan vi drive den langt.