Nu beskæftiger jeg mig med en lidt anden del af den internetbaserede marketing, nemlig tekstindhold til hjemmesider, produktbeskrivelser og den slags. Jeg har fundet mig en fed lille niche, som der ikke er særligt mange andre i - og endnu færre autodidakte studerende med billige priser.
Min vækst kan hverken måles i antal ansatte eller selskabsform, for der er jeg slet ikke endnu. Men i løbet af det sidste år er min omsætning vokset markant og stigende efterspørgsel har medvirket til at jeg er gået fra at være web-alt-mulig-mand, til næsten kun at lave tekst - simpelthen fordi jeg bedre kan lide det, det er det jeg brænder for.
Altså tror jeg der er vanvittigt meget vækst herinde. I de internetbaserede virksomheder er det bare ikke så synligt, før de flytter til Hellerup og bliver opkøbt af Microsoft.
Og Mikkel har faktisk hjulpet mig utrolig meget GRATIS her på Amino, så jeg nu får en masse kunder. Og en masse fyrede håndværkere søger nu job hos mig. Så jo Mikkel har faktisk også været med at skabe job i den sektor. Og tak for det
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Og Mikkel har faktisk hjulpet mig utrolig meget GRATIS her på Amino, så jeg nu får en masse kunder. Og en masse fyrede håndværkere søger nu job hos mig. Så jo Mikkel har faktisk også været med at skabe job i den sektor. Og tak for det
Men Mikkels tone overfor mig var den ik lidt hård?
Jeg har da ikke givet Mikkel skyld for noget.
Jeg kender ikke Mikkel, svarede bare igen på hans lidt skarpe indlæg.
Jo Mikkel er en fræk bavian. Men dine indlæg bevæger sig også lige på grænsen, så mon ikke i bare skal drikke en julegløgg sammen og kæle med en hund eller en kat, så går det hele nok. Man skal ikke være så nærtagende, der er sgu nok ting i livet der gør ondt til at jeg gider hidse mig op over lidt hårde ord fra både den ene eller den anden side.
Smut i seng uden Disney sjov begge 2 nu !!
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.