Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 6 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu beskæftiger jeg mig med en lidt anden del af den internetbaserede marketing, nemlig tekstindhold til hjemmesider, produktbeskrivelser og den slags. Jeg har fundet mig en fed lille niche, som der ikke er særligt mange andre i - og endnu færre autodidakte studerende med billige priser.

Min vækst kan hverken måles i antal ansatte eller selskabsform, for der er jeg slet ikke endnu. Men i løbet af det sidste år er min omsætning vokset markant og stigende efterspørgsel har medvirket til at jeg er gået fra at være web-alt-mulig-mand, til næsten kun at lave tekst - simpelthen fordi jeg bedre kan lide det, det er det jeg brænder for.

Altså tror jeg der er vanvittigt meget vækst herinde. I de internetbaserede virksomheder er det bare ikke så synligt, før de flytter til Hellerup og bliver opkøbt af Microsoft.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:51

Ps:

Og Mikkel har faktisk hjulpet mig utrolig meget GRATIS her på Amino, så jeg nu får en masse kunder. Og en masse fyrede håndværkere søger nu job hos mig. Så jo Mikkel har faktisk også været med at skabe job i den sektor. Og tak for det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:52

Preben - du spørger: Hvad skal alle de, der bliver arbejdsløse beskæftige sig med.

Det er et godt spørgsmål.

Overordnet set mener jeg, at de skal uddanne sig.

Og de skal blive ved og ved og ved - indtil de er blevet eksperter inden for det felt de vil arbejde med.

Og feltet de skal arbejde med i fremtiden skal være inden for de områder, vi i dag kan se er fremtidens vækstområder.

Alternativet er efter min bedste overbevisning lavt betalte jobs eller arbejdsløshed.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:59

Jimi Hove:

Ps:

Og Mikkel har faktisk hjulpet mig utrolig meget GRATIS her på Amino, så jeg nu får en masse kunder. Og en masse fyrede håndværkere søger nu job hos mig. Så jo Mikkel har faktisk også været med at skabe job i den sektor. Og tak for det

Men Mikkels tone overfor mig var den ik lidt hård?
  • Jeg har da ikke givet Mikkel skyld for noget.
  • Jeg kender ikke Mikkel, svarede bare igen på hans lidt skarpe indlæg.
  •  

Fra København K
    Tilmeldt 2. Apr 08
    Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:07

Jo Mikkel er en fræk bavian. Men dine indlæg bevæger sig også lige på grænsen, så mon ikke i bare skal drikke en julegløgg sammen og kæle med en hund eller en kat, så går det hele nok. Man skal ikke være så nærtagende, der er sgu nok ting i livet der gør ondt til at jeg gider hidse mig op over lidt hårde ord fra både den ene eller den anden side.

Smut i seng uden Disney sjov begge 2 nu !!

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Nov 08
    Skrevet kl. 01:15

Jeg napper et spil bob på kom og vind

godnat

Fra København K
    Tilmeldt 2. Apr 08
    Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:17

Godnat

Tilmeldt 7. Nov 08
    Skrevet kl. 01:18

Jimi Hove:

Godnat

Nogen der er friske på et spil bob?Stick out tongue

Fra Esbjerg Ø
    Tilmeldt 27. Nov 06
    Indlæg ialt: 112
    Skrevet kl. 01:19

Hej Aminoer,

Jeg er sikker på, at hvis jeg får mareridt i nat vil det handle om "ordkløveri"

Godnat og sov godt !!

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

Fra København K
    Tilmeldt 2. Apr 08
    Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:21

Spørg Mikkel, han virker som typen der godt kan lide et spil bob klokken 2 om natten med en fremmed mand... hahaha :-)

Nej jeg skal sgu sove. Burde slet ikke have skrevet herinde i dag, men blev grebet af det

Side 6 ud af 16 (157 indlæg)