Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 3 ud af 16 (157 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben

Nu er Nicolai jo ikke ligefrem den eneste der har problemer med at forstå hvad du vil .

Så du kunne måske bruge det til at se indad , og prøve at tydeliggøre dit spørgsmål/debat ?

mvh

Jesper

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hej Preben

Det en fin nok diskussion du prøver at starte, som desværre bliver lidt ødelagt af drengestreger.

Pointen er dog at alle undersøgelser viser at der bliver handlet mere og mere på nettet, da priserne er billigere og du ikke behøver at lette din røv for at gå ned i butikken. Senest var det bogsalget som eksploderede på nettet.

Alle disse rare SEO folk er nu ved at tjene penge til Danmark ved at uddanne sig til at blive de førende. Det kan du værdsætte eller lade være med, men det er fremtiden.

Desuden er der ikke mange danskere der gider at lette deres forkælede røve og udføre et stykke manuelt arbejde, så hellere gå på dagpenge ,nasse på samfundet og klage over at man ikke kan få et et job der er en " værdigt ". Dernæst ringer man efter polakkerne og de andre fra Østeuropa og får dem til det. Jeg kender det fra rengøringsbranchen.

Men altså de tider vil også ændre sig snart , og er allerede i gang.

Men det er en meget lang diskussion om hvordan fremtidens arbejdsmarked kommer til at se ud, som jeg, desværre, ikke orker at tage nu.

Men ja her på Amino er der mange IT nørder, men de tjener gode penge til os allesammen. Men der er såmænd også en del der laver penge uden for computerens skærm. Så du er ikke alene.

Men ja herinde : Geek Alert

Sov godt :-)

Jimi

Tak for indlæget, pas nu på du ikke får minus karmaWink

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Bautik:

preben mortenwold:

Mattias Skovhøj:

Jeg tror, at trådstarters formål med oprettelsen af tråden er at få minus-karma.! Det er hermed givet. Smile

Tak DOMMER Matttias for dit konstruktive indlæg.

Jeg Ville bare starte en debat jeg fostår ikke i bedømmer mit oplæg , nogen fortalte at de havde succes hvilket er super og den slags er jo igrunden det vi alle trænger til at høre.

Men istedet for at debatere så bliver der gået op i at jeg skal have minuskarma men hvorfor er der så relativ mange svar hvis tråden ikke var værd at bruge tid på?

Jeg hånede folk kommer med deres  holdninger til de man virksomheder der lukker og finanskrise, Og hvis man tnker over det blive der brugt meget krudt på SEO det virker for mig lidt ligegyldig i forhold til alle de arbejdsløse der er og måske blive mange flee inden krisen e slut.

God   jul

Preben

Erm.. SEO er skyld i finanskrisen? sry men jeg forstår ikke helt hvor du vil hen?

Hvis jeg skal forstå dit sidste indlæg korrekt så skal alle virksomheder lade være med at lave SEO også fokusere på at have flere ansatte?

Hvis du ikke forstår det, så forstår jeg ikke at du kommentere, hvis du kom med din holdning eller noget konstruktivt i dit indlæg ville det da hjlpe lidt.

Preben

Det kunne være du kunne forklare det til mig og de andre hvad du så mener :)? for så kan det være jeg kan og de andre kan bidrage med noget konstruktivt kritik og input som vi alle sammen kan få glæde af.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jimi forklarede det for mig....

preben

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Hej

preben

Okey, Så fik jeg fat i noget af pointen :)

Du for lige lidt Stjerner fra mig som forhåbentligt kan indhente lidt af det tabte:)

Godt nytår Preben:)

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:02

Bautik:

preben mortenwold:

Hej

preben

Okey, Så fik jeg fat i noget af pointen :)

Du for lige lidt Stjerner fra mig som forhåbentligt kan indhente lidt af det tabte:)

Godt nytår Preben:)

Men du har ingen mening, hvad skal du så bruge pointen til?

Godt nytår

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 23:14

Jeg forstod ikke hvordan dit indlæg hang sammen med SEO. Det var som om du har gjort dig sur på søgeoptimering og folk der arbejder med det. Du forstod ikke folks fokus på SEO faktisk gav arbejdspladser og hjalp på vækst, selvom det ikke lige sådan udaftil virker sådan?

Og ja Jimi forklarede det ganske udmærket det jeg kan bidrage med.

Vækst er ikke altid en produktion eller 2 ekstra ansatte nede i den lokale brugs. Der er mange kontore rundt i danmark som vokster pga. den interesse og vækst der er inden for Internettet, bl.a Søgeoptimering, Webshops, Portaler m.m. Og der er rigtigt mange historier fra Amino som beviser at aminoer har vækst på kontorene(for lige at generalisere at alle aminoer åbenbart sidder på et kontor).

Mikkel Demib har fået startet Redpitt som er hans bud på et seriøst Webshop system
Birgit fra Minmave har vist fået en ansat efter hendes side har en sindsyg vækst og skabt en del opmærksomhed
Martin T har et Amino Crew som vist også er vokset siden '08
MediaMouse(tror jeg nok) har vist flyttet kontore i 2008 læste jeg på et indlæg et par måneder tilbage og har fået en del vækst.
redWEB som også skriver i denne tråd har haft en stor vækst hvad angår ansatte på kontoret.

det er bare nogen af de firmaer jeg har lagt mærke til som har haft vækst og syntes der er flere Succes historier end Fails på Amino, så det er vel thumps up?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:26

Det er tankevækkende udvikling vi går hen imod men ja jeg sidder også selv med computeren som arbejdsredskab,  men hvor skal der dog findes job til alle dem som er blevet arbejdsløse og som ikke spiser SEO til morgenmad?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Det er tankevækkende udvikling vi går hen imod men ja jeg sidder også selv med computeren som arbejdsredskab,  men hvor skal der dog findes job til alle dem som er blevet arbejdsløse og som ikke spiser SEO til morgenmad?

Jeg kan styadig ikke regne ud hvad dit problem med SEO er. SEO skaber vækst, indtægter og arbejdspladser. Hvor er problemet?

Dem der er arbejdsløse i dag, skal gøre det samme som arbejdsløse altid har gjort: Enten søge nogle af de jobs der dukker op eller iværksætte nogle ting selv. Om det er SEO-relateret eller ej rager mig, men bare at læne sig tilbage og påstå at dem der faktisk skaber noget - som f.eks. masser her på Amino, ikke gør det giver sgu ingen point i min bog. Få da fingeren ud og gør noget ved dine problemer i stedet for at forsøge at bilde dig selv ind at det er andre der har skylden. Særligt når dem du peger på faktisk ER dem der skaber vækst og gode resultater.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:37

Hej Preben

Der er stadig MASSER af jobs. I rengøring, hotel, industri osv osv osv. Man får bare et lidt skævt indtryk når man er her på amino. Fordi her sidder alle nørderne som sagt. De der bliver gode til SEO og SEM nu, kommer bare til at tage jobsene fra folk der laver " gammeldags " markedsføring. Og så mange er der nu heller ikke der laver SEO, det ser bare sådan ud når man er herinde.

Men altså som virksomhed skal man kraftigt overveje sin markedsføring og begynde at tænke på SEO. Ligesom at man tidligere har tænkt på andre former for markedsføring i aviser, plakater, brochurer, radio ,tv osv.

Pointen (igen ) er : hvor du tidligere brugte penge på andre former for markedsføring, så tænk på at bruge nogen af dem på SEO nu. Du behøver ikke vide alt om det, det betaler man sig fra. Og så skal du ikke tage Amino `s deltagere for et komplet billede af hvad der sker i erhvervslivet.

Men ja markedsføring er alfa og omega. Hold kæft der bliver solgt meget lort, som bliver markedsført genialt, og mange gode ideer kommer ingen vegne , da de savner markedsføring

Markedsføringsfolk har altid været en hadet race, og det ser ud til at fortsætte :-)

Men altså vi hjælper allesammen hinanden.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 16 (157 indlæg)