Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 9 ud af 12 (116 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hej Allan

Yes jeg læste hver en tråd og min konklusion er den samme. Som jeg forstod det, så handler det om 2-3 amino'er (hvor der er konflikter og ikke direkte snyd) og han skrev at pengene ville blive returneret.

Så¨har du ikke læst hele tråden. Vi er flere der er blevet direkte snydt!

Men lad nu være med at tage den diskussion op igen, den her tråd fortsætter jo bare hvor den anden slap.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:22

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

Boysen:

Hej Allan

Yes jeg læste hver en tråd og min konklusion er den samme. Som jeg forstod det, så handler det om 2-3 amino'er (hvor der er konflikter og ikke direkte snyd) og han skrev at pengene ville blive returneret.

Det er desværre ikke korrekt!

Jeg er blevet nægtet at få refunderet min betaling...derfor skrev jeg ovenfor: My Loss!

Ja, du er blevet nægtet at få refunderet din betaling fordi sælger mener han har leveret hvad han har lovet. Ergo konflikter og ikke "direkte snyd" :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:26

Jørgen Olsen:
Ja, du er blevet nægtet at få refunderet din betaling fordi sælger mener han har leveret hvad han har lovet. Ergo konflikter og ikke "direkte snyd" :)

Konflikt eller snyd det ændre jo ikke på at MR X oprettede et blogindlæg som gik lang over grænsen eller gør det ?

/allan

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:28

Jørgen...er du sød ikke at mene, at du ved mere end jeg!

Det er trods alt mig, som indgik en aftale, og ved, HVAD jeg aftalte/bestilte...betalte for...og som ikke blev leveret!

FAKTUM er, at jeg selv har lavet HELE OPGAVEN!

Hvis du nu bestilte og betalte for en taske hos mig...og jeg så undlod at sende dig den...

Vil du så mene, at du er blevet snydt...eller har vi en konflikt Huh?

og...endnu engang: My Loss...og lad os komme videre på positiv AMINO vis!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Selvfølgelig skal vi ikke tage tråden op igen, men der er masser af konflikter og intet andet.

I sidste ende skal vi alle overholde reglerne i dette forum, og det var der flere der ikke gjorte i den pågældene tråd.....blev de straffet? Det er trods alt ikke moderatorne der har bragt tråden i selvsving og ud af kontrol. Det har vi som amino brugere selv gjort.

Så i stedet for at kaste med sten, burde vi måske kikke ind af, overholde reglerne og nyde det gode vejr.

Hvilket jeg så vil gøre nu!

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:38

Du læste tydeligvis ikke mit indlæg i den tråd - den sag har intet med en "konflikt" at gøre. Lad være med at udtale dig om en sag du ikke kender detaljerne omkring.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:
Janno, du vælger selv at kaste dig frem på amino, som helten der skal redde os andre fra dårlige SEO råd. Fair nok, men så skal du også forvente at dine fjender vil have dig ned med nakken, og at amino også kan bruges til at skade dig. At du så efterfølgende skyder på amino moderatorer holder ikke en meter, du må sgu selv tage konsekvenserne for dine handlninger, og råber man efter folk.... er der næsten altid en der stikker dig en håndmad.

Hej Boysen

Du har selvfølgelig ret til at have dannet dig den egen mening om tingenes tilstand, og hvad det er der er foregået i denne sag.

Og for lige at sikre mig at jeg har forstået dig ret, så lad mig lige putte det i ord en fra din branche måske bedre kan forstå.

Lad os sige at der kommer en ny amino, der fører sig frem som sikkerhedsekspert, og korrigerer råd andre har fået i forbindelse med sikkerhed, til råd der reelt bringer deres ejendeles sikkerhed ned på et klart lavere niveau.
Ydermere går denne person lynhurtigt ind og besvarer ethvert spørgsmål om sikkerhed, lydende som ekspert, og med en signatur ala din der bakker hans ord op.
Men de råd han giver er i stil med at folk skal købe et bestemt alarmsystem som han påstår er det bedste der findes, og du sidder med en viden om at dette system faktisk er direkte farligt og kendt i branchen for at udsende signaler der let kan spores af potentielle indbrudstyve, hvorefter systemet via en bagdør giver let adgang uden at trigge alarmen.

Lignende situationer gentager sig flere gange, hele tiden med den samme mand, og ret ofte med direkte forkerte svar.

Vil du blot sidde inde med din viden og holde din kæft, eventuelt sende ham en høflig pb?
Eller sende en pb til den der spørger hver gang manden skriver noget der er forkert, og lade de forkerte råd stå upåtalte hen i forummet til tid og evighed?

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:41

Alle kan jo lade sig validere, så det forfordeler jo ikke nogen. Altså bestemmer man selv om man vil "blåstemple" sin virksomhed. Dog er det ikke alle Aminoer, der er her for at profilere sig som virksomhed, hvilket man jo også bør respektere.

Hvad angår ip adresser, mener jeg ikke sorteringen skal ligge der. Mange har flere forskellige ip adresser (jeg selv har fire) og så er vi jo lige vidt. Omvendt kan man jo godt være to forskellige individer (f.eks et ægtepar) som ikke har samme interesser/virksomhed, men som deler en eller flere ip adresser.

........

Nå, det kom lige lidt ud af sammenhæng. Det var vedrørende validereing :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:00

Disclaimer: Jeg har ikke læst den oprindelige tråd, men læst bloggen.

Janno Damgaard Lassen:
Lad os sige at der kommer en ny amino, der fører sig frem som sikkerhedsekspert, og korrigerer råd andre har fået i forbindelse med sikkerhed, til råd der reelt bringer deres ejendeles sikkerhed ned på et klart lavere niveau.
Ydermere går denne person lynhurtigt ind og besvarer ethvert spørgsmål om sikkerhed, lydende som ekspert, og med en signatur ala din der bakker hans ord op.
Men de råd han giver er i stil med at folk skal købe et bestemt alarmsystem som han påstår er det bedste der findes, og du sidder med en viden om at dette system faktisk er direkte farligt og kendt i branchen for at udsende signaler der let kan spores af potentielle indbrudstyve, hvorefter systemet via en bagdør giver let adgang uden at trigge alarmen.

Så'n er et åbent forum. Deltagerne i forummet må så selv vurdere hvem de tror på. Alternativt kan man jo også nøjes med at give indlæg man er uenige i negativ karma.

Fordi der er personer der er hurtigere til at svare end en selv (eller bruger udforholdsvist megen tid på Amino) er der jo ikke automatisk noget galt i. Hvis alle andre "eksperter" indenfor et givent felt siger noget andet end den bruger du taler om, ja så kan de gode medlemmer på Amino vel også godt gennemskue dette?!

Husk også Janno at der skal mindst to personer til at piske en stemning op (igen, jeg har ikke læst den oprindelige tråd), så man kan jo vælge at ignorere de tumper man ikke gider associeres med. I langt de fleste tilfælde vælger jeg at ignorere evt. tumper der ikke har fået en ordentlig opdragelse som (eller stadigt er) barn. Amino er yderst offentligt og har en ganske fin PR, derfor skriver jeg altid kun det jeg kan stå indenfor!

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:08

Helle - houseofkids.dk:
Det må også kunne lade sig gøre kun at tillade een hoved profil pr. ip adresse. Og så evt flere brugere under samme - hvis der eks er flere ansatte i en virksomhed som er på amino.

Det synes jeg vil være en dårlig ide. Så vil man ikke kunne tilgå Amino fra sin arbejdsplads med sin personlige profil, hvis arbejdspladsen også har en  profil.

Og hvad så hvis de ansatte vil kommentere på indlæg der strider imod virkosomhedens politik ?

CVR nr. eller CPR nr. validering uden IP-adresse krav vil jeg mene vil være det optimale. Selvfølgelig skal Amino stadig logge IP-adressen, når der skrives indlæg...

Side 9 ud af 12 (116 indlæg)