Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 8 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

Jeg har fulgt begge tråde, som værende en af de AMINO' er, der desværre kom til at betale nogle pænt dyre lærepenge!

My loss...og jeg har taget ved lære!

Janno...jeg kender dig ikke, men er oprigtigt ked af, hvad du kom til at stå model til i den nu slettede tråd! Sad

Og kan absolut godt følge dig i, at tråden IKKE burde have været slettet!

Jeg finder det ligeledes, som du, meget svært at se på, at nogle kan komme til at betale for et produkt, som de måske ikke får!

Og spørger, som du, når nu man sidder inde med den viden...skal man så bare stiltiende lade andre få næsen i klemme også Huh?

I lyset af gårsdagens tråd...er jeg så absolut FOR forslaget om CPR / CVR validering her på AMINO fremover!

Vi bliver lidt mere "offentlige"...men til gengæld også mere troværdige! Smile

Super godt indlæg.Yes

For nu kan der komme noget konstruktivt ud af at der kom en tråd som ikke skulle have været kørt så langt ud.. Nemlig hvad skal der til at for at undgå at folk bliver snydt eller man starter en krig med beskyldninger offentligt.. er det CVR eller adresse validering. fra et andet forum kunne man give andre brugere - Point som kun moderatore kunne se og havde man givet disse blev der sendt en pm for at høre hvorfor de var givet. Det ville måske også være en ide herinde..for så var man hurtig ude igen.. desværre ville det nok være kort, hvis ens moral var så lav at man bare lavede en ny brugerprofil..men mon ikke de lærte folk kunne lave et filter for det også..

kenn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Jeg bakker 100 % op omkring måden amino drives på i dag, og ser ikke moderatorne eller politikken som værende et problem i hverken denne sag eller andre.

Hele tråden slettes da det klart ødelægger ideen og ånden bag amino, nej den skal ikke stå der til læring senere, for uanset hvordan i vender og drejer det, så har i ikke ret til at kalde manden det ene eller det andet.
Der er intet der indikerer at han skulle være hverken stor svinder eller fusker, og der blev gået over stregen mange gange i den tråd. Og nej, jeg har ingen aktier i manden og kender ham ikke, men præcis dette kunne være sket for mange mennesker der ikke fortjener det.

Janno, du vælger selv at kaste dig frem på amino, som helten der skal redde os andre fra dårlige SEO råd. Fair nok, men så skal du også forvente at dine fjender vil have dig ned med nakken, og at amino også kan bruges til at skade dig. At du så efterfølgende skyder på amino moderatorer holder ikke en meter, du må sgu selv tage konsekvenserne for dine handlninger, og råber man efter folk.... er der næsten altid en der stikker dig en håndmad.

Moderatorne har gjort det eneste rigtige, nemlig holdt sig til aftalen med Martin, og længere er den vel ikke. At nogle ting tager længere tid, må man forvente en lørdag aften. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:41

Kenn Olsen:

Super godt indlæg.Yes

For nu kan der komme noget konstruktivt ud af at der kom en tråd som ikke skulle have været kørt så langt ud.. Nemlig hvad skal der til at for at undgå at folk bliver snydt eller man starter en krig med beskyldninger offentligt.. er det CVR eller adresse validering. fra et andet forum kunne man give andre brugere - Point som kun moderatore kunne se og havde man givet disse blev der sendt en pm for at høre hvorfor de var givet. Det ville måske også være en ide herinde..for så var man hurtig ude igen.. desværre ville det nok være kort, hvis ens moral var så lav at man bare lavede en ny brugerprofil..men mon ikke de lærte folk kunne lave et filter for det også..

kenn

Tak!

Og så var jeg ikke lige hurtig nok...så dette eks. på en valideret brugerprofil...kan nok godt tåle en gentagelse Wink

I lyset af gårsdagens tråd...er jeg så absolut FOR forslaget om CPR / CVR validering her på AMINO fremover!

En validering bør fremgå tydeligt af brugernes profil (evt. som denne, der er min egen validerede brugerprofil):

Valideret brugerprofil

Scroll ned til mit foto, hvor GODKENDT stemplet + firma info + CVR nr. m.v. så ses...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:42

Boysen:
Der er intet der indikerer at han skulle være hverken stor svinder eller fusker, og der blev gået over stregen mange gange i den tråd.

Har du læst hele tråden ?

For mig lyder det ikke sådan. da du vil opdage der var flere aminoer som fortalte de var blevet snydt!

/Allan

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:53

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

En validering bør fremgå tydeligt af brugernes profil (evt. som denne, der er min egen validerede brugerprofil):

Valideret brugerprofil

Scroll ned til mit foto, hvor GODKENDT stemplet + firma info + CVR nr. m.v. så ses...

HØRT Yes Det synes jeg er en supergod måde de har gjort det på. Desværre har jeg ikke indtryk af at amino har lyst til at lave den slags valideringer da det kan blåstemple nogle frem for andre. Jeg synes dog de skal tage snakken igen internt og se om dette ikke ville kunne være med til at føre amino tilbage på sporet om det emne det i virkeligheden handler om - nemlig iværksætteri. Det må også kunne lade sig gøre kun at tillade een hoved profil pr. ip adresse. Og så evt flere brugere under samme - hvis der eks er flere ansatte i en virksomhed som er på amino.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:59

Helle - houseofkids.dk:
Desværre har jeg ikke indtryk af at amino har lyst til at lave den slags valideringer da det kan blåstemple nogle frem for andre.

Det er jo heller ikke dette handler om, men nok mere at du giver til kende at du den du er !

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:02

Det er en tråd, som er kørt af sporet. Det sker af og til, og derfor behøves man vel ik ændre hele konceptet bag Amino...

Så Martin & Co skal vel bare lægge en plan for, hvordan sagen gribes an næste gang.

Amino, Martin, Amino Crew eller andre er jo ik skyld i, at en person/firma ik køre ren business stil, og der vil komme lignende sager i fremtiden. Så derfor kan man vel kun opfordre alle til at tjekke evt nye samarbejdspartnere, før evt penge sendes. Alle kan lave fejl eller dumme sig, men så må man bare have nosser nok til at redde trådene ud.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Allan

Yes jeg læste hver en tråd og min konklusion er den samme. Som jeg forstod det, så handler det om 2-3 amino'er (hvor der er konflikter og ikke direkte snyd) og han skrev at pengene ville blive returneret. Derfor er der altså bare intet at komme efter og er der, skal det ikke vendes på amino.

Jeg er 100 % klar over at mange de ting han gjorte og sagde, lugtede langt væk.....men hold nu op med at dømme før der har været en retsag.

Problemet her, er netop at vi nogle gange går i selvsving på amino, og afholder vores helt eget lille retsmøde. Meget sjældent må personen forsvare sig selv, for han er dømt på forhånd.

Sjovt nok så debatteres der nu hvad AMINO kan gøre for at undgå dette i fremtiden....men ingen taler om hvad vi som debattører kan gøre.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:16

Fashion-Seller:
Det er en tråd, som er kørt af sporet. Det sker af og til, og derfor behøves man vel ik ændre hele konceptet bag Amino...

Næhhh, men man kan da lære af de ting som sker - og ændre fremadrettet hvis det kan blive bedre Wink Jeg synes at det er ærgeligt når gode netværkere forlader amino fordi der er for meget lort i krogene. Så kan man rydde lidt op, og give større mulighed for at man kan gennemskue baggrunden på de folk man snakker med - så kan det da kun være positivt Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:17

Boysen:

Hej Allan

Yes jeg læste hver en tråd og min konklusion er den samme. Som jeg forstod det, så handler det om 2-3 amino'er (hvor der er konflikter og ikke direkte snyd) og han skrev at pengene ville blive returneret.

Det er desværre ikke korrekt!

Jeg er blevet nægtet at få refunderet min betaling...derfor skrev jeg ovenfor: My Loss!

Side 8 ud af 12 (116 indlæg)