Hvordan vil du finde andre der er blevet snydt, hvis du ik må spørge? Det er lidt svært, er det ik? Dertil kommer at personen, som det hele handler om, pludselig var vendt tilbage til Amino under nyt dække... Han forlod det, efter manges opfattelse, pga en fejlinvestering og efterlod et tab hos flere herinde, eller manglende arbejde for indbetalte beløb. At aggressionen så for fleres vedkommende tog overhånd, kan skyldes mange ting, men at drive forretning i disse tider, er for mange ik let, og derfor er et tab jo ik ligefrem noget man ønsker. Dertil kommer at flere mennesker altså ik kan diskuterer over PB. Det kan kun foregå mellem 2 brugere, og der var mange der deltog i debatten... |
Det ville nu ikke være så svært, startede jeg en tråd hvor jeg spurgte om SEO ville der komme mere end mit indlæg ind der, Der ville være flere der ønskede et tilbud på det også. og dem ville jeg spørge om de havde fået noget for deres penge.. Og var jeg alene ville jeg blot konstatere at jeg var for dum og havde været naiv igen.. det er da ihvertfald 100% sikkert at jeg ikke ville starte med at fortælle på forumet at jeg var blevet snydt.. Måske ville jeg skrive en PM til Martin og var mine argumenter i orden burde brugeren ikke være at finde på Amino.
Jeg er kommet med mit synspunkt og uanset hvad synes jeg ikke at det er flere brugere værdigt at fare sådan i flint..
Kenn