Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 7 ud af 12 (116 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Olsen:

Med fare for at lyde som en der ikke har noget liv, sad jeg faktisk og læste hele tråden.. Men læste du mit indlæg ville du se at jeg mente at har jeg kendskab til at en har taget røven på mig ville jeg forsøge at finde ham. Måske skrive dig en pm eller andre jeg troede var i samme båd. ikke starte en kamp på et forum, hvor alle pludselig er godt oppe at køre.. Så jo jeg synes ikke Amino  Brugere skal synke så dybt, Flere at dem som deltog i denne tråd er jo folk der er over 12 og burde vide bedre..Husker ikke hvem der startede men det er jo også ligegyldigt nu for nu er den væk..

Hvordan vil du finde andre der er blevet snydt, hvis du ik må spørge? Det er lidt svært, er det ik?

Dertil kommer at personen, som det hele handler om, pludselig var vendt tilbage til Amino under nyt dække... Han forlod det, efter manges opfattelse, pga en fejlinvestering og efterlod et tab hos flere herinde, eller manglende arbejde for indbetalte beløb.
Da denne person vendte tilbage, var der nogle der gjorde opmærksom på det, og så melder folk der har tabt penge sig naturligvis og stiller spørgsmål. Det er vel ganske naturligt...

At aggressionen så for fleres vedkommende tog overhånd, kan skyldes mange ting, men at drive forretning i disse tider, er for mange ik let, og derfor er et tab jo ik ligefrem noget man ønsker.

Dertil kommer at flere mennesker altså ik kan diskuterer over PB. Det kan kun foregå mellem 2 brugere, og der var mange der deltog i debatten...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:45

Det ville nu ikke være så svært, startede jeg en tråd hvor jeg spurgte om SEO ville der komme mere end mit indlæg ind der, Der ville være flere der ønskede et tilbud på det også. og dem ville jeg spørge om de havde fået noget for deres penge.. Og var jeg alene ville jeg blot konstatere at jeg var for dum og havde været naiv igen.. det er da ihvertfald 100% sikkert at jeg ikke ville starte med at fortælle på forumet at jeg var blevet snydt.. Måske ville jeg skrive en PM til Martin og var mine argumenter i orden burde brugeren ikke være at finde på Amino.

Jeg er kommet med mit synspunkt og uanset hvad synes jeg ikke at det er flere brugere værdigt at fare sådan i flint..

Kenn

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:47

Hej alle

Jeg har som nybegynder på Amino, nysgerrigt fulgt begge tråde. Den første tråd, som er slettet, var for mig fuld af knubbede ord på et uværdigt niveau.

Teknisk må der kunne lægges et filter for uværdige ord, så indlæg ikke kan afsendes, hvis de indeholder for meget snavs. Så behøves moderatorerne ikke være på dupperne med få minutters varsel.

Det kan påvirke hele omdømmet af Amino.

Jeg kan se at der blev spottet en person, som gemmer sig bag mange aliasser, det er usmageligt efter min mening, at agere på den måde, kan det ikke stoppes på Amino ? Så alle der skriver indlæg fremstår ærligt og troværdigt omkring deres person. Jeg synes heldigvis ikke at jeg har oplevet det voldsomme problem i den retning på Amino, men ikke rart at nogle har muligheden for at styre/påvirke debatter med mange aliasser.

Det er  jo netop person mangfoldigheden i Amino, som er en stor del af kvaliteten, kan vi ikke få en kvalitetsstyring her, som sikrer dette i alle debatter.

Konflikter mellem køber/sælger bør diskuteres andre steder. Men selvfølgeligt skal skruppelløse personer ikke have frit spil herinde, ved ikke lige hvordan det gøres elegant. Men denne oplevelse har bestemt ikke været elegant.

Håber at disse 2 tråde, bliver en lære til forandring, for os alle.

Rigtig god søndag

Finn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:53

Kenn Olsen:

Det ville nu ikke være så svært, startede jeg en tråd hvor jeg spurgte om SEO ville der komme mere end mit indlæg ind der, Der ville være flere der ønskede et tilbud på det også. og dem ville jeg spørge om de havde fået noget for deres penge.. Og var jeg alene ville jeg blot konstatere at jeg var for dum og havde været naiv igen.. det er da ihvertfald 100% sikkert at jeg ikke ville starte med at fortælle på forumet at jeg var blevet snydt.. Måske ville jeg skrive en PM til Martin og var mine argumenter i orden burde brugeren ikke være at finde på Amino.

Synes du skal forholde dig til det konkrete eksempel, da det både er unikt og langt fra det du beskriver der. For det første så spurgte Allan hva der var sket med X. Da X pludselig dukker op i form af en ny bruger med et nyt fiktivt navn, så var der nogle der gjorde opmærksom på dette, og straks er der nogle ansvarlige der gør skriver det. Men X påstår, at de har brugt personen X som konsulent til nogle jobs, men efterfølgende viser det sig så, at brugeren er X. Og stemningen bliver pisket op pga X temperament, og flere sure brugere, som ik har kunne komme i kontakt med vedkommende og har penge tilgode...

Så ingen af dem som har "tabt" penge, har reelt spurgt efter X, men blot deltaget da de pludselig havde en mulighed for at komme i kontakt med ham.

Tilmeldt 24. Jun 07

Kenn Olsen:

Synes du skal forholde dig til det konkrete eksempel, da det både er unikt og langt fra det du beskriver der. For det første så spurgte Allan hva der var sket med X. Da X pludselig dukker op i form af en ny bruger med et nyt fiktivt navn, så var der nogle der gjorde opmærksom på dette, og straks er der nogle ansvarlige der gør skriver det. Men X påstår, at de har brugt personen X som konsulent til nogle jobs, men efterfølgende viser det sig så, at brugeren er X. Og stemningen bliver pisket op pga X temperament, og flere sure brugere, som ik har kunne komme i kontakt med vedkommende og har penge tilgode...

Så ingen af dem som har "tabt" penge, har reelt spurgt efter X, men blot deltaget da de pludselig havde en mulighed for at komme i kontakt med ham.

Tilmeldt 24. Jun 07

Kenn Olsen:

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 11:55

Allan Hansen:

CPR/CVR validering også for nye, på den måde er det ikke kun ens IP men  ret personlige oplyninger som afleveres. At man så vælger at lave flere profiler for pluds medlemmer ja det er da en anden ting for her har man jo ret meget styr på hvem der er hvem.

Bestemt en god ide. Det kunne evt. være frivilligt, men tydeligt fremgå ved indlæg om man er valideret.

/Miriam

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 12:07

Fashion-Seller:

Kenn Olsen:

3X samme indlægBig Smile

Som jeg i mit første indlæg skrev synes jeg ikke at det var værdigt. og læste du selv indlægget hvor man med navns nævnelse smed en person på google og kaldte ham en platugle..Det er....

Jeg har givet min mening og ønsker du at starte en debat må jeg skuffe dig..for jeg mener jeg har givet min mening til kende og den står jeg ved. dog finder jeg ikke tidsforbruget til en annalyse af tråden tiden værd. Det var nok mere i sin rette ånd at den hurtigts muligt blev glemt for den er en skamplat på et ellers godt forum.

Kenn

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:11

Jeg har fulgt begge tråde, som værende en af de AMINO' er, der desværre kom til at betale nogle pænt dyre lærepenge!

My loss...og jeg har taget ved lære!

Janno...jeg kender dig ikke, men er oprigtigt ked af, hvad du kom til at stå model til i den nu slettede tråd! Sad

Og kan absolut godt følge dig i, at tråden IKKE burde have været slettet!

Jeg finder det ligeledes, som du, meget svært at se på, at nogle kan komme til at betale for et produkt, som de måske ikke får!

Og spørger, som du, når nu man sidder inde med den viden...skal man så bare stiltiende lade andre få næsen i klemme også Huh?

I lyset af gårsdagens tråd...er jeg så absolut FOR forslaget om CPR / CVR validering her på AMINO fremover!

En validering bør fremgå tydeligt af brugernes profil (evt. som denne, der er min egen validerede brugerprofil):

Valideret brugerprofil

Scroll ned til mit foto, hvor GODKENDT stemplet + firma info + CVR nr. m.v. så ses...

Vi bliver lidt mere "offentlige"...men til gengæld også mere troværdige! Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:16

Kenn Olsen:

3X samme indlægBig Smile

Sorry ved ik lige hva der skete hehe

Kenn Olsen:

Som jeg i mit første indlæg skrev synes jeg ikke at det var værdigt. og læste du selv indlægget hvor man med navns nævnelse smed en person på google og kaldte ham en platugle..Det er....

Jeg har givet min mening og ønsker du at starte en debat må jeg skuffe dig..for jeg mener jeg har givet min mening til kende og den står jeg ved. dog finder jeg ikke tidsforbruget til en annalyse af tråden tiden værd. Det var nok mere i sin rette ånd at den hurtigts muligt blev glemt for den er en skamplat på et ellers godt forum.

Lad mig sige det på en anden måde. Du finder det nedværdigende at Mr. X kan kalde Janno for en platugle, men du forstår ik at folk der er blevet snydt eller ik kan komme i kontakt med Mr. X er sure og måske en smule aggressive, fordi de har indbetalt penge for en service/vare, som aldrig er blevet leveret.

Synes du modsiger dig selv, men det kan godt være det bare er mig. Jeg har aldrig påstået, at den omtalte tråd var god, og læser du tilbage i denne tråd, vil du se, hva min mening er... Tråden skulle være stoppet allerede i starten inden det gik totalt galt...

Side 7 ud af 12 (116 indlæg)