Det ville være rart, hvis nogen gad og publicere den nævnte tråd ud fra de nævnte e-mails, f.eks. på en >ikke< Amino blog.... Så kan folk selv vudere, hvem der er galt på den, Janno eller Senna.... |
ThomasVJ:Så vidt jeg husker var det tidligere ikke tilladt at oprette mere end en profil pr. person - husker jeg galt?
Ja lige præcis ! Jeg kan ikke se hvorfor man skal kunne oprette flere profiler, det er jo et slaraffenland for platugler. Jeg vil tillade mig at sammenligne det med et dating site hvor det siden begyndelsen har være et problem at mænd udgav sig for at være kvinder, eller at exkonen skulle svines til på alle måder.
Det er der heldigvis midler imod og det er flittigt brugt på de fleste nævnte sites.
CPR/CVR validering også for nye, på den måde er det ikke kun ens IP men ret personlige oplyninger som afleveres. At man så vælger at lave flere profiler for pluds medlemmer ja det er da en anden ting for her har man jo ret meget styr på hvem der er hvem.
Bare et forslag.
/allan
lige en tilføjelse den tråd hvor der står dårligt om Jonno er væk for google eller jeg ser den ikke !