Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 6 ud af 12 (116 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Får du ikke indlæg i tråde du deltager i pr. email? Det gør jeg, og du kan enhver tid ringe til mig og få en kopi, - så dine beviser løber vel ingen steder?

Det ville være rart, hvis nogen gad og publicere den nævnte tråd ud fra de nævnte e-mails, f.eks. på en >ikke< Amino blog....

Så kan folk selv vudere, hvem der er galt på den, Janno eller Senna....

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:17

ThomasVJ:
Så vidt jeg husker var det tidligere ikke tilladt at oprette mere end en profil pr. person - husker jeg galt?

Ja lige præcis ! Jeg kan ikke se hvorfor man skal kunne oprette flere profiler, det er jo et slaraffenland for platugler. Jeg vil tillade mig at sammenligne det med et dating site hvor det siden begyndelsen har være et problem at mænd udgav sig for at være kvinder, eller at exkonen skulle svines til på alle måder.
Det er der heldigvis midler imod og det er flittigt brugt på de fleste nævnte sites.

CPR/CVR validering også for nye, på den måde er det ikke kun ens IP men  ret personlige oplyninger som afleveres. At man så vælger at lave flere profiler for pluds medlemmer ja det er da en anden ting for her har man jo ret meget styr på hvem der er hvem.

Bare et forslag.

/allan

lige en tilføjelse den tråd hvor der står dårligt om Jonno er væk for google eller jeg ser den ikke !

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:36

Allan Hansen:
lige en tilføjelse den tråd hvor der står dårligt om Jonno er væk for google eller jeg ser den ikke !

Nu har jeg ikke lige tjekket om den ligger der, men er den væk, så er der måske en der har anmodet om at få det slettet hos google.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

CPR/CVR validering - ja, selvfølgelig. Burde da også indføres på Amino, som mange andre steder. Rigtig god idé

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Efter at have været tilskuer til begge tråde, hvor bølgerne er gået højt og personlige angreb er kastet begge veje, må jeg sige at jeg undrer mig. Som nyt betalende Amino medlem troede jeg at man kunne opnå nogle fordele ved at være inde et sted som her, ikke bare få men også give. Jeg fandt denne side da mine hjemmesider var blevet hacket og fik hurtig hjælp.Men til trods for at vi ikke kunne blive enige om hvad det skulle koste og ændre mine sider, valgte jeg som altid at tage KAMPEN med personen selv. Også da jeg fik en anden til at hjælpe og fik nok den grimmeste side man kunne få, valgte jeg at holde det for mig selv, eller tage ord kampen med personen selv.

Jeg har ikke et klap forstand på SEO eller andre Nørdede udtryk men jeg har dog forstand på det simple ord RESPEKT og det mangler der i den grad herinde fra en helt masse personer. Det er ok ikke at være enige men at starte en tråd med det formål at kunne svine en person til er bare ikke ok og husk lige på, det er ok at være vred eller sur over at føle sig snydt, men skriv en pm, og skån alle os andre TAK:

Der er ikke taget parti til nogen sider fra min side, jeg er blot ked af at et forum som jeg synes var rimeligt seriøst lægger sig på det niveau, for det er bare ikke en krone hver..

Afslutningsvis synes jeg at alle dem der truer med at smide en advokat efter en, skulle sætte sig lidt ind i hvad det koster, Jeg har selv et par gange brugt en advokat og idag gider jeg ikke engang tænke tanken hvis ikke beløber er over 20,000kr. for så har jeg bare dummet mig en gang mere og tro mig det sker for os alle. Desværre

Med håb om at alle må få en dejlig Søndag og der igen må komme nogle brugbare guldkorn herinde på Amino....Big Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:06

Hej Kenn

Kenn Olsen:
Det er ok ikke at være enige men at starte en tråd med det formål at kunne svine en person til er bare ikke ok og husk lige på, det er ok at være vred eller sur over at føle sig snydt, men skriv en pm, og skån alle os andre TAK:

Nu var det mig som startede den tråd, men det var nu mere med henblink på at få svar på hvad der var sket med omtalte fra tråden, dette lykkes faktisk også for mig, jeg fik svar fra Martin Thorborg og Henrik som jeg accepterede, at jeg så gerne ville kunne "lukke" den tråd for skriverier ja det er desværre ikke muligt, istedet fik den lov at eskalerer.

/allan

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:12

Allan Hansen:

Hej Kenn

Kenn Olsen:
Det er ok ikke at være enige men at starte en tråd med det formål at kunne svine en person til er bare ikke ok og husk lige på, det er ok at være vred eller sur over at føle sig snydt, men skriv en pm, og skån alle os andre TAK:

Nu var det mig som startede den tråd, men det var nu mere med henblink på at få svar på hvad der var sket med omtalte fra tråden, dette lykkes faktisk også for mig, jeg fik svar fra Martin Thorborg og Henrik som jeg accepterede, at jeg så gerne ville kunne "lukke" den tråd for skriverier ja det er desværre ikke muligt, istedet fik den lov at eskalerer.

/allan

Ja og som du selv skriver gik den amok. Du fik svar og så burde den være lukket. eller taget over en PM, til dem der havde glemt ham, Så føl dig ikke skyldig for du spurgte og fik et svar... Så det var mere generelt jeg mente mit indlæg..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:15

Hej Ken

Yes

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:16

Kenn Olsen:

Ja og som du selv skriver gik den amok. Du fik svar og så burde den være lukket. eller taget over en PM, til dem der havde glemt ham, Så føl dig ikke skyldig for du spurgte og fik et svar... Så det var mere generelt jeg mente mit indlæg..

Tror du skulle have læst tråden, for så ville du se at det ik var muligt...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:29

Fashion-Seller:

Kenn Olsen:

Tror du skulle have læst tråden, for så ville du se at det ik var muligt...

Med fare for at lyde som en der ikke har noget liv, sad jeg faktisk og læste hele tråden.. Men læste du mit indlæg ville du se at jeg mente at har jeg kendskab til at en har taget røven på mig ville jeg forsøge at finde ham. Måske skrive dig en pm eller andre jeg troede var i samme båd. ikke starte en kamp på et forum, hvor alle pludselig er godt oppe at køre.. Så jo jeg synes ikke Amino  Brugere skal synke så dybt, Flere at dem som deltog i denne tråd er jo folk der er over 12 og burde vide bedre..Husker ikke hvem der startede men det er jo også ligegyldigt nu for nu er den væk..

Lad det være en UPS oplevelse og så er vi videre med det det drejer sig om, nemlig skabe nogle kontakter og ikke mindst få hjælp når noget driller eller bare er et andet syn på  vores problem..

Side 6 ud af 12 (116 indlæg)