Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 10 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Janno

Jamen det kan jeg sagtens svarer dig på. Om det er SEO eller personers sikkerhed/helbred er mig egentlig underordnet, i sidste ende handler det om en vis mængde faglig stolthed et ønske om at andre får den rigtige information.
Så ja, klart ville jeg gå forsøge at give brugerne et andet syn på sagen, men jeg mener bestemt også at du er gået et skridt videre end det. I tråden omkring denne person, går du langt mere efter manden end bolden. Det er der kæden hopper af, i min verden.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:17

Boysen har du læst den tråd der blev slettet?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:19

Rasmus Lindgren:
Disclaimer: Jeg har ikke læst den oprindelige tråd, men læst bloggen.

I det tilfælde ville det nok være bedst at holde din mening for dig selv, du udtaler dig om en sag der er meget gammel, fra før det var muligt at give negativ karma, al karma var positiv, også 1 stjerne. Med andre ord kunne folk ikke dengang lufte deres utilfredshed.

At sidde stille på sidelinien og blande mig udenom når de råd en såkaldt seo ekspert giver er råd der kan få folk smidt ud af googles index er simpelthen ikke i min natur.

Og jeg bitcher ikke over den dårlige blogpost jeg fik på nakken, jeg er ærgerlig over at mit bedste forsvar hvortil jeg kunne henvise selvtænkende individer så de selv kunne danne sig et indtryk af hvorfor der var dårlig omtale om mig som kriminel på nettet og danne deres egen mening blev slettet.
Jeg var fuldt ud klar over at der sikkert ville komme en voldsom reaktion da jeg frivilligt stillede mig til rådighed for den retssag jeg blev truet med, og som jeg skrev igår, den balle tager jeg gerne på mig.
Jeg følte mig sikker på at en retssag ikke var en mulighed for ham efter den research jeg har foretaget, og derfor vidste jeg godt at desperation nok var hans næste move. Jeg går ikke ind i sådan en sag uden at have overvejet konsekvenserne, havde dog ikke regnet med at udefrakommende faktorer ville frarøve mig mit bedste forsvar, og det er derfor jeg er skuffet.

Det handler ikke om at han er hurtigere til at svare, det handler om at hans handlinger stank af desperation og hans indlæg var ofte direkte oversatte engelske tekster han ikke selv havde forfattet, kort sagt manden benyttede lånte fjer i indtil flere tilfælde, og det har jeg talt med flere seo'ere om udenfor aminos offentlige rum.

Jeg har valgt at være den der tager skraldet, for jeg har ingen kunder at miste i modsætning til de proffe seo'ere.
Jeg ville dog gerne have kunnet beholde mulighedn for et fair forsvar.

Men jeres utak er noteret, og at i hellere vil tages ved næsen end advares er ligeledes noteret.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 14:24

Boysen:
Hej Janno

Jamen det kan jeg sagtens svarer dig på. Om det er SEO eller personers sikkerhed/helbred er mig egentlig underordnet, i sidste ende handler det om en vis mængde faglig stolthed et ønske om at andre får den rigtige information.

Så ja, klart ville jeg gå forsøge at give brugerne et andet syn på sagen, men jeg mener bestemt også at du er gået et skridt videre end det. I tråden omkring denne person, går du langt mere efter manden end bolden. Det er der kæden hopper af, i min verden.

Det var der bestemt også en årsag til, manden benytter blot et nyt site og et nyt navn, og var igang med at relancere sig selv på amino med endnu et nyt alias.
Dertil kommer at hans varmeste fortalere pudsigt nok forsvandt fra amino samtidig med ham selv.

Jeg kan og vil ikke se stiltiende til i sådanne åbenlyse tilfælde.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Janno Damgaard Lassen:

Men jeres utak er noteret, og at i hellere vil tages ved næsen end advares er ligeledes noteret.

Husk på at størstedelen herinde stadig er enige med dig (det er ihvertfald det indtryk jeg har).

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:26

Tror også at størstedelen er enig med Janno, tror bare der er en del som ikke "var med" da Beta/Senna kom til og en hel del som ikke fulgte med i tråden som blev slettet, så jeg tror de har svært ved at se sammenhænget i det..

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:27

Gadensgaard:

Janno Damgaard Lassen:

Husk på at størstedelen herinde stadig er enige med dig (det er ihvertfald det indtryk jeg har).

Bakker lige op...og gentager:

Janno...jeg kender dig ikke, men er oprigtigt ked af, hvad du kom til at stå model til i den nu slettede tråd! Sad

Og kan absolut godt følge dig i, at tråden IKKE burde have været slettet!

Jeg finder det ligeledes, som du, meget svært at se på, at nogle kan komme til at betale for et produkt, som de måske ikke får!

Og spørger, som du, når nu man sidder inde med den viden...skal man så bare stiltiende lade andre få næsen i klemme også Huh?

I lyset af gårsdagens tråd...er jeg så absolut FOR forslaget om CPR / CVR validering her på AMINO fremover!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Janno Damgaard Lassen:
I det tilfælde ville det nok være bedst at holde din mening for dig selv, du udtaler dig om en sag der er meget gammel, fra før det var muligt at give negativ karma, al karma var positiv, også 1 stjerne. Med andre ord kunne folk ikke dengang lufte deres utilfredshed.

Se det er den slags indlæg som jeg mener Smile. Det er skam fint du er uenig i hvad jeg siger, men nu fortæller du mig sør'me også at "det ville være bedst at hold min mening for mig selv". Det er et åbent forum og jeg må jo skrive hvad jeg mener. Jeg har skam set en del indlæg fra Senna dengang han huserede og jeg synes da også han var en klaphat, men når du skriver hvad jeg bør gøre, går du efter min mening efter mig som person.

Du kunne jo også have skrevet:

"Rasmus, jeg er slet ikke enig i hvad du skriver, men ha' en fortsat dejlig weekend (ps. jeg er glad fordi du gider at bruge din søndag på at deltage i en debat der ligger mig meget på sinde) Smile".

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 14:37

Rasmus Lindgren:
Se det er den slags indlæg som jeg mener Smile. Det er skam fint du er uenig i hvad jeg siger, men nu fortæller du mig sør'me også at "det ville være bedst at hold min mening for mig selv". Det er et åbent forum og jeg må jo skrive hvad jeg mener. Jeg har skam set en del indlæg fra Senna dengang han huserede og jeg synes da også han var en klaphat, men når du skriver hvad jeg bør gøre, går du efter min mening efter mig som person.

Du kunne jo også have skrevet:

"Rasmus, jeg er slet ikke enig i hvad du skriver, men ha' en fortsat dejlig weekend (ps. jeg er glad fordi du gider at bruge din søndag på at deltage i en debat der ligger mig meget på sinde) Smile".

Kære søde Rasmus

Du begrunder din negative vurdering af min handling med at argument der ikke var en mulighed da hele denne situation opstod for længe siden.
Og du får det til at lyde som om at jeg kunne have løst det ved at give en stjerne til manden, som jo tydeligt selv har erkendt at han bruger flere profiler, og sjovt nok i en periode fik over 20 point for hvert eneste indlæg han lavede, og en eventuel 1 stjerne fra mig ville kun have øget hans amino karma.

Så ja, jeg er nødt til at sige enten skal du udtale dig om det der reelt foregik, eller holde din mening for dig selv, for du forplumrer diskussionen med umulige scenarier der ikke bidrager positivt.

Jeg sætter da pris på at du gider deltage i en debat med mig på en søndag, men vil du ikke venligst holde dig til fakta? Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Hej!

Jeg kan ikke se, at min kone eller jeg skal tie med den viden vi har.

Vi er blevet snydt....der er intet lavet for pengene.

Noget andet er, hvis kvaliteten af arbejdet var for ringe..........men som sagt...her er der indkasseret penge, og intet lavet!!!

Og Jano.......du har også min fulde opbakning........!

/peter

Side 10 ud af 12 (116 indlæg)