Disclaimer: Jeg har ikke læst den oprindelige tråd, men læst bloggen.
I det tilfælde ville det nok være bedst at holde din mening for dig selv, du udtaler dig om en sag der er meget gammel, fra før det var muligt at give negativ karma, al karma var positiv, også 1 stjerne. Med andre ord kunne folk ikke dengang lufte deres utilfredshed.
At sidde stille på sidelinien og blande mig udenom når de råd en såkaldt seo ekspert giver er råd der kan få folk smidt ud af googles index er simpelthen ikke i min natur.
Og jeg bitcher ikke over den dårlige blogpost jeg fik på nakken, jeg er ærgerlig over at mit bedste forsvar hvortil jeg kunne henvise selvtænkende individer så de selv kunne danne sig et indtryk af hvorfor der var dårlig omtale om mig som kriminel på nettet og danne deres egen mening blev slettet.
Jeg var fuldt ud klar over at der sikkert ville komme en voldsom reaktion da jeg frivilligt stillede mig til rådighed for den retssag jeg blev truet med, og som jeg skrev igår, den balle tager jeg gerne på mig.
Jeg følte mig sikker på at en retssag ikke var en mulighed for ham efter den research jeg har foretaget, og derfor vidste jeg godt at desperation nok var hans næste move. Jeg går ikke ind i sådan en sag uden at have overvejet konsekvenserne, havde dog ikke regnet med at udefrakommende faktorer ville frarøve mig mit bedste forsvar, og det er derfor jeg er skuffet.
Det handler ikke om at han er hurtigere til at svare, det handler om at hans handlinger stank af desperation og hans indlæg var ofte direkte oversatte engelske tekster han ikke selv havde forfattet, kort sagt manden benyttede lånte fjer i indtil flere tilfælde, og det har jeg talt med flere seo'ere om udenfor aminos offentlige rum.
Jeg har valgt at være den der tager skraldet, for jeg har ingen kunder at miste i modsætning til de proffe seo'ere.
Jeg ville dog gerne have kunnet beholde mulighedn for et fair forsvar.
Men jeres utak er noteret, og at i hellere vil tages ved næsen end advares er ligeledes noteret.