Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 1 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej er lige hoppet på et helt nyt mlm program.
Hvor jeg sælger piller til benzin og diesel biler, firmaet der laver dem lover at man kommer til at køre 9-14% længere på litteren.

www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm

Skeptisk? jeg var indtil jeg prøvede det på min egnen bil , som er en hyundai elantra fra 1999, den kørte 11,4 pr. liter før pillerne, efter køre den 13 kilometer på litteren,.

Jeg er ved at afprøve dem på 6 andre biler, og indtil nu har de gået frem med 1-3 kilometer på literen ( man kan først regne med det efter den 3 tankfuld)

Hvordan tjener man penge med dette unikke koncept.

Du køber pillerne til ca. 10.5 kr. og sælger dem videre til 12-15 kr.pr pille, desuden hvis du for forhandler under dig, for du 50 usd. pr. cyklus du køre igennem.

En cyklus er, at de mennesker du har i det venstre ben har 600 point tilsammen,og de mennesker du har i højre har tilsammen 300 point, dvs. de mennesker der er under dig, som  køber en pakke piller til 200 usd. , den har en værdi på 200 point.

Dem der under dig i venstre ben, kan komme fra dem der er over dig, som har skaffet nogen forhandlere, de kommer dig til gode.

Se mere på www.abc-rejsekammerat.dk/caps.htm
www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm
ellerring på 61691613
mail nm@mail.tele.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:32

Tillykke med besparelsen!

Hvor kan man læse en uafhængig test af effekten på benzinforbruget og miljøet? (Jeg er lige ved at sige, at det lyder for godt til at være sandt..)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:37
Der var en diskussion om emnet for lidt tid siden her på Amino: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4128

Debatten døde ud, da der ikke rigtigt kom noget konkret uvildig dokumentation på bordet fra forhandlere, fortalere eller producenter. Den omtalte success lader vist også vente på sig :)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:53
Hvordan ser falder vildledning eller udokumenterbare oplysninger i jord med god markedsføringsskik?
Er det først ulovligt at komme med ukorrekte eller direkte forkerte oplysninger efter at et eller andet offentligt organ har undersøgt produktet og fundet det mangelfuldt jvnf. sælgers salgstaler.
Eller er det sælger/importør/producents ansvar at kunne dokumenterer en virkning, eks. som den lovede i dabatten her?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:14
Hvad med motoren, tager den skade af pillerne?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:14
Det er da tæt på at være det mest useriøse, jeg nogensinde har hørt om - men held og lykke med projektet...

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 04:09
Jeg har set folk der har tested piller og væsker der skulle hjælpe motoren med at køre med på litteren...
Det er fup *IMO*
Kør bare ordenligt og når du ser rødt sæt den i frigear og når det går ned ad bakke frigear igen...
Det giver nogle extra km pr. liter og det er Gratis!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:23
Eller brug tiden i bilen på at tænke nogle kreative tanker og lav dem om til omsætning der kan betale alt den benzin du gider at købe ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 08:24

Tja 

Hvis man følger med i sportens verden er der jo også eksempler på at div udøvere kan yde 9 - 14%

mere hvis de indtager en bestemt pille, hvilke følgevirkninger det så har på lang sigt, er der vist

ikke mange der har helt styr på.

Det virker lidt uvidenskabeligt med dine erfaringer fra 3 tankfulde med Elantra´en,

man skal vist være mere end almindelig godtroende hvis man på den baggrund begynder

at komme div kemiske stoffer, erhvervet ved en lokal medicinmand i tanken.

Jeg mener Shell havde et lignende additiv de tilsatte en del af benzinen for 10 - 15 år siden,

dette var direkte skadeligt for motoren, og kostede vist dem en del kunder.

Sørg for korrekt dæktryk, hold vinduer lukkede under kørslen, hold en jævn fart og jeg

tror ikke det er uopnåeligt at få en Elantra til at køre 13 km på literen uden anvendelse af doping

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 11:59
Dato: 7/24/2006 12:14:00 AM Forfatter: Dimitri Hardorff Hvad med motoren, tager den skade af pillerne?

Er der nogen der kender til sager med MLM og produktansvar? Hvis der er opbygget en stor pyramide af forhandlere, så har man vel en mængde mennesker, man kan gøre ansvarlig, hvis ens bil kommer til at trænge til en ny motor efter et pilleforsøg. Fra forhandlerside virker det omvendt som om, at det kan blive meget dyrt, hvis man får god succes med underliggende forhandlere.

Side 1 ud af 19 (183 indlæg)