Hvor jeg sælger piller til benzin og diesel biler, firmaet der laver dem lover at man kommer til at køre 9-14% længere på litteren. www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm Skeptisk? jeg var indtil jeg prøvede det på min egnen bil , som er en hyundai elantra fra 1999, den kørte 11,4 pr. liter før pillerne, efter køre den 13 kilometer på litteren,. Jeg er ved at afprøve dem på 6 andre biler, og indtil nu har de gået frem med 1-3 kilometer på literen ( man kan først regne med det efter den 3 tankfuld) Hvordan tjener man penge med dette unikke koncept. Du køber pillerne til ca. 10.5 kr. og sælger dem videre til 12-15 kr.pr pille, desuden hvis du for forhandler under dig, for du 50 usd. pr. cyklus du køre igennem. En cyklus er, at de mennesker du har i det venstre ben har 600 point tilsammen,og de mennesker du har i højre har tilsammen 300 point, dvs. de mennesker der er under dig, som køber en pakke piller til 200 usd. , den har en værdi på 200 point. Dem der under dig i venstre ben, kan komme fra dem der er over dig, som har skaffet nogen forhandlere, de kommer dig til gode. Se mere på www.abc-rejsekammerat.dk/caps.htm www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm ellerring på 61691613 mail nm@mail.tele.dk |
Tillykke med besparelsen!
Hvor kan man læse en uafhængig test af effekten på benzinforbruget og miljøet? (Jeg er lige ved at sige, at det lyder for godt til at være sandt..)
Hilsen Anders