Hej Hans
Først og fremmest er jeg nysgerrig efter at vide hvad helvede du bilder dig ind?
Hvad ligner det, at du med dit sidste indlæg og din kreative brug af smiley''s forsøger at nedgøre, latterliggøre og inkriminere os der arbejder med NM. Betrages det ikke som uetisk, at nedgøre ikke bare en forretning, men en hel branche og det utal af mennesker der beskæftiger sig med den?
Hvis jeg ikke tager meget fejl, så har du i et af dine første indlæg rost den gode tone der er her på siden. Synes du ikke der kunne være en ide at tilslutte dig denne gode tone, eller skal dette forum også reduceres til det du ikke brød dig om ved andre forummer. Derudover kan jeg kun understrege hvor skuffende det er at se en tilsyneladende intelligent mand lade sig selv reducere til pattebarnsstadiet.
Det kan meget vel være, at jeg og andre på denne side ikke ridder på paragrafferne, som en mare på en 8 årig der lige har set Poltergeist. Men der er trods alt en villighed til at føre debat og uanset om du er enig eller ej, så retfærdiggører det ikke en tilsøling af de mennesker der er uenige med dig og derudover er dit ord ikke nødvendigvis lov.
At du ikke mener, at nogen af de svar der er blevet givet er tilfredsstillende har ingen afgørende effekt på lovligheden, for det er vist mere end en gang blevet konstateret, at de fleste herinde IKKE er jurister - vi er igangsættere og forhåbentlig forsøger vi alle at være dette med henblik på at overholde loven.
Jeg vil endnu engang komme med min beskedne pointe og det skal jeg nok gøre kort.
En ven eller bekendt har jeg en relation til. Dermed vil jeg ikke betegne det som, at tage uanmodet kontakt til denne person og det vil jeg mene muligvis går ind overflødiggører hensigten.
Men selvom dette eller de andre argumenter måske ikke er faktuelle, så er det da ved gud vigtigt at alle og enhver har mod på at komme med deres
bidrag i debatten. Nogle har ret og nogle har ikke ret og det vil typisk blive konstateret løbende igennem en fornuftig debat.
Jeg synes dermed i den grad, at det er ucharmerende at folk direkte og indirekte opdordres til IKKE at deltage i debatten og blive klogere på de relevante emner, da der er fare for at man bliver svinet til eller latterliggjort.
Du skal være velkommen til at kalde mig mindre begavet, hvis det er det du mener jeg er. Men i det mindste formår jeg at vise respekt overfor de mennesker jeg fører en debat med og jeg forsøger at opretholde en god tone.
Jeg vil selv mene, at jeg ved en hel del om NM. Men jeg er trods alt kommet hertil for at lære endnu mere og det skal hverken du eller nogen anden have lov til at sætte en stopper for.
Nu kan du så igen få lov at spørge dig selv om, hvorfor ingen tilsyneladende synes at have lære noget og der må du gerne tale for dig selv med mindre du virkelig har været rundt og spørge alle.
Jeg spørger bare mig selv om, hvorfor du efterfølgende skriver, at du har fået et mere nuanceret syn på NM/
MLM.
Jeg ved godt dette brev har en skarp tone. Men jeg har oprigtigt forsøgt at holde mig selv lidt i ave, for jeg er faktisk ret vred over din sidste kommentar.
Hvis vi skal komme til enighed om noget, kan vi så ikke komme til enighed om at bevare den gode tone, som vi alle forhåbentlig nyder godt af her på siden.
MVH
James