Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan TV2 være skurken??

Side 6 ud af 9 (89 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/30/2005 8:38:49 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 8/30/2005 7:58:51 PM Forfatter: James
Man arbejder som selvstændig og spørgsmålet er, om man er på arbejde når man ringer til en ven/bekendt og aftaler at mødes?
Det er for mig at se ganske simpelt:
Hvis du ringer for at forsøge at afsætte produkter eller få ham med i dit netværk - så er du på arbejde.
Hvis du ringer for at dele en pæl brændevin med ham - så er det fritid.
Hvis du ikke kan adskille de to ting, vil du have svært ved at få mig som ven, fordi jeg altid vil være på vagt overfor dig på samme måde som jeg er det, når en annoncesælger ringer til mig.
- i øvrigt er købmanden heller ikke lønmodtager, men netop selvstændig (efter præcis samme lovgivning som MLM-fyren), hvilket netop er det der sidestiller de to i forhold til at tage kontakt til privatpersoner.
Hans

 
Jamen jeg mener selv godt, at det er præcis denne forskel jeg kan skeldne. Jeg er jo netop ikke på arbejde i og med jeg ringer og aftaler at mødes med ham eller hende. Der foregår ingen handel via telefonen ligesom hverken konceptet eller produkterne præsenteres. - Uanset hvad mine intentioner af i forbindelse med dette møde, er der jo ingen lovgivning der kan forhindre mig i at gøre det. Jeg forstyrrer jo ikke privatlivets fred mere end jeg ellers gør det.
Jeg vil også pointere, at jeg blot formidler en mulighed. Jeg er ikke interesseret i at sælge ham eller hende noget, men jeg håber selvfølgelig at de selv kan se ideen og vælger at deltage. Accepterer de forretningsmuligheden er det fordi de i dialogen har fået vækket interessen og hvis ikke, så har de i hvert fald fået muligheden.