Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udendørs rygeforbud

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik 

Nu er Martins datter jo i sikkerhed til hun har lært det amerikanske udtryk.

vh

søren

ssaver

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9744
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:13

Martin Thorborg:

Jeg har lært min datter på 4 år at kalde rygere for taberrøve og nej hvor er jeg stolt af hende :-)

Dbh Martin

Jeg har lært min datter på 5 år at downloade software uden at betale for det og kalde dem der lever af at sælge det for taberrøve. Og uhh hvor er jeg stolt af hende :)

Til næste år skal hun på kursus i afbrænding af Posche biler. Det bliver sjovt

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 18:14

Martin Thorborg:

Jeg har lært min datter på 4 år at kalde rygere for taberrøve og nej hvor er jeg stolt af hende :-)

Sådan skal det være! Så skal du blot lære amerikanerne hvad taberrøve betyder, god arbejdslyst Smile

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:32

Hej Søren,

Ja, lidt heldig skal han jo have lov til at være Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Der kom lige lidt social hygge imellem jer og mit indlæg, så derfor svarer jeg lidt sent.
Der er sgu ikke så meget trold over mit indlæg, jeg kan bare ikke undgå at se en taber, når en person tænder en smøg.
Jeg er klar over at det er unuanceret og småracistisk ,hvad jeg normalt ikke er, men en person med en smøg i munden signalerer bare top taber for mig..
Så lad det være min last i livet, at jeg bare ikke kan se en ryger, uden at jeg tænker at personen mangler karakter, viljestyrke og fornuft..
Jeg forventer ikke ros for mit indlæg og det får jeg heller ikke, men sådan ser jeg på tingene...

Dbh Martin

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 08:00

Martin Thorborg:
Der er sgu ikke så meget trold over mit indlæg, jeg kan bare ikke undgå at se en taber, når en person tænder en smøg.

Martin! Wikipedia siger du er en trold.

Diskussionen handler ikke om dine fordømmende synspunkter om en befolkningsgruppe. Diskussionen handler om hvorvidt folk med dine holdninger skal forbyde "taberne" i det offentlige rum under påskud konstruerede argumenter som "skadevirkningerne ved udendørs passiv rygning".I det mindste var dit indlæg jo ærligt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:00

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Jeg er ryger, jeg nyder at ryge, jeg glæder mig som sindsyg til enhver smøg jeg får og har ikke nogensinde overvejet at stoppe. Til gengæld drikker jeg ikke (kun 1 gang om året til tønder festival og så 24 timer i træk indtil hatten passer :) ) Jeg kan simpelthen ikke forstå folk der får en fyraftensbajer eller drikker EEEN øl når de skal køre .. måske skal jeg lære min 3½ årige datter at kalde dem taberrøve? Big Smile

Eller måske er taberrøve folk der ikke træder i charakter og slår sin egen grasplæne med lader en avanceret riskoger gøre det for dem Stick out tongue

Ok.. det var et mere provokerende ment indlæg (dohh!), da jeg ikke har et problem med folk der lige får en lille en, jeg mener bare at alle folk har deres måde at nyde tilværelsen.. fred være med det. Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 13:25

Med hensyn til udendørs rygeforbud så kunne man jo også overveje at forbyde alle de andre "dødssynder" forbundet med at befinde sig udendørs på caféer og restaranter f.eks. terrassevarmere, stearinlys, forbi passerende biler, grill osv. osv. De ting er også skadelige i sidste ende.

Jeg er selv ikke ryger og er lykkelig for at man kan gå i byen (indendørs) uden at stinke af askebæger men hvad folk foretager sig udendørs i form af rygning det kan jeg virkelig ikke se giver nogen problemer. Den indendørs rygelov var uden tvivl tiltrængt for at skåne medarbejdere og gæster men man burde nok lægge fokus andre steder i dansk politik og passe på at Danmark ikke bliver et forbudsland hvor alt er ulovligt.

Hvornår må vi ikke drikke en øl mere ?

Sukker skader tænderne, skal det forbydes?

Når jeg steger lever bliver naboen generet af lugten, skal det forbydes ?

Bare et par ting til overvejelse Big Smile   

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:18

Uddendørs passiv rygning. Er der nogen der kan dokumentere at det skulle være skadeligt? Og i så fald om det er mere skadeligt end f.eks. en benzindrevet græsslåmaskine på naboen plæne?

Der er vel ikke nogen her inden som tvivler på at bytrafikken får slået en ganske betydelig del flere mennesker ihjel end udendørs passiv rygning?

Og jeg tror da på det nærmeste at vi kan udvide og sige at bytrafikken slå flere ihjel end passiv rygning sådan helt generelt, uden at nogen statistikkere falder ud af deres sko af chock.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9744
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:42

Jeg vil da foreslå at en eventuel lov om udendørs rygeforbud suppleres af en tilsvarende lov med forbud mod udendørs kørsel. Fremover må man kun kører bil i private hjem. Så undgår vi også den stigende mængde af mennesker der hvert år bliver slået ihjæl og lemlemstet på offentlige veje.

Jeg synes så også at vi skal forbyde hunde på offentlige gader - dem har jeg, og mange andre, det meget problematisk med. Mindst lige så problematisk som nogle har det med rygere.

Og hvorfor stoppe her - der er jo meget mere vi kan forbyde ....

Jeg synes vi skal forbyde tykke mennesker at spise offentligt. Mine børn skal da ikke udsættes for at se sådan en smækfed kælling fylde sig med flødefyldte deserter, vel?

Måske skulle vi bare forbyde alle folk at bevæge sig udenfor, det er vel næsten det letteste ...

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)