[
Hey kan du så ikke lige dokumentere at kræft er en sygdom og ikke bare et navn for noget vi ikke lige ved hvad er. Det er jo blevet sådan at alt er kræftfremkaldende efter min mening.
Den påstand har du på ikke nogen mulighed for at bevis da de kunne have udviklet den "sygdom" af andre årsager kender også folk der er døde af det men ikke har røget 20 år. Så derfor undrer det mig at man som læge bare giver rygning skylden for tingene. Tror nok der er mange andre ting der kan have skylden. Men alt i alt er der jo mange ting der er giftige og "kræftfremkaldene" så hvis nu vi lovgiver os ud af det så bliver det bare pisse skægt og være dansker. Så må vi nok også hellere lave en lov om hvordan forældre skal opdrage deres børn istedet for at det skal være samfundets job at op drage dem. |
> Ja de sad også en gang og sagde døden skal have en årsag. Men når man skal betale prisen er historien en anden.
Dette udsagn er et glimrende eksempel på den dødsfornægtelse som eksisterer i det meste af vores kultur. Lad mig spørge den anden vej, hvor mange har du hørt om som IKKE endte med at dø? (jeg har kun hørt om en enkelt - og den historie er tvivlsom :)) Og hvor mange af dem der er døde tror du nød det?
Bliv gratis medlem