Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udendørs rygeforbud

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Men jeg har faktisk haft 2 personer i min egen familie som er døde af Kræft, og kræften stammer fra et ”langt” liv med rygning. Jeg ønsker ikke for nogen at de skal igennem de ting jeg har måttet se dem gå i gennem. Ja de sad også en gang og sagde døden skal have en årsag. Men når man skal betale prisen er historien en anden.
[
Remydk:

Hvis du gerne selv vil overbevis dig selv om at du kan ryge noget med over 2000 skadelige stoffer i, og hvor over 60 af dem er bevist kræftfremkaldende, uden at det er til skabe for dig eller dine omgivelser. Kan jeg jo ikke lige frem hjælpe dig med at forstå noget.

Hey kan du så ikke lige dokumentere at kræft er en sygdom og ikke bare et navn for noget vi ikke lige ved hvad er. Det er jo blevet sådan at alt er kræftfremkaldende efter min mening.

Remydk:
Men jeg har faktisk haft 2 personer i min egen familie som er døde af Kræft, og kræften stammer fra et ”langt” liv med rygning. Jeg ønsker ikke for nogen at de skal igennem de ting jeg har måttet se dem gå i gennem. Ja de sad også en gang og sagde døden skal have en årsag. Men når man skal betale prisen er historien en anden.

Den påstand har du på ikke nogen mulighed for at bevis da de kunne have udviklet den "sygdom" af andre årsager kender også folk der er døde af det men ikke har røget 20 år. Så derfor undrer det mig at man som læge bare giver rygning skylden for tingene. Tror nok der er mange andre ting der kan have skylden.

Men alt i alt er der jo mange ting der er giftige og "kræftfremkaldene" så hvis nu vi lovgiver os ud af det så bliver det bare pisse skægt og være dansker. Så må vi nok også hellere lave en lov om hvordan forældre skal opdrage deres børn istedet for at det skal være samfundets job at op drage dem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9744
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Ja de sad også en gang og sagde døden skal have en årsag. Men når man skal betale prisen er historien en anden.

Dette udsagn er et glimrende eksempel på den dødsfornægtelse som eksisterer i det meste af vores kultur. Lad mig spørge den anden vej, hvor mange har du hørt om som IKKE endte med at dø? (jeg har kun hørt om en enkelt - og den historie er tvivlsom :)) Og hvor mange af dem der er døde tror du nød det?

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:49

hej jan

Jeg tror vi skal slå koldt vand i blodet. Der er snart så mange undersøgelser at jeg ihvertfald har svært ved at tage dem alvorligt, og det er helt sikkert i forbindelse med agurketiden. Jeg vil gerne lave en undersøgelse af om der er stemning for, om undersøgelser af denne art, ud over at de skal foretages af professionelle analyseinstitutter, endvidere skal revisorpåtegnes, og der skal betales stempelmærker (mange penge) . Rekvirenten skal endvidere være pligtig til at betale alle omkostninger  ved afholdelsen af  en eventuel folkeafstemning, samt de samfundsmæssige omkostninger i forbindelse med at loven bliver overholdt. Endvidere skal politikere undervises i statistik og indprentes at gallup ikke er lig folkestemning og stemmer.

Der er gået alt for meget selvtægt i disse analyser, og egentlig skal de jo bare sælge blade. ( eller også bruger journalisterne bladenes penge til at hæge om egne interesser.)  På rigtig ikke ryger nasse maner.

hilsen søren

ssaver

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lært min datter på 4 år at kalde rygere for taberrøve og nej hvor er jeg stolt af hende :-)

Dbh Martin

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:11

Martin Thorborg:
Jeg har lært min datter på 4 år at kalde rygere for taberrøve og nej hvor er jeg stolt af hende :-)

Du er en trold!

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:14

hej martin

hvorfor

vh søren

ssaver

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:24

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Hej Martin,

Jeg håber dit indlæg er ment som en provokation? Jeg kan ikke se noget som helst formål i at lære sit barn, uanset hvad, at kalde andre mennesker for den slags.

Jeg er selv ryger, og ville selvfølgelig kun smile hvis et barn på 4 kaldte mig et eller andet skældsord, men hvad hvis hun løb ind i en som ikke så på det på samme måde, og personen stak hende en lusing, ville du så stadig være stolt?

Hilsen Erik

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 17:24

Martin Thorborg:

Far: " se min pige, der står Dronningen. Kan du sige pænt goddag"

Datter: "goddag, taberrøv"

Far: "godt min pige, far er stolt af dig"

....

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Lad os forbyde sex i samme ombæring! Det sviner ( Wink ), det giver befolkningsoverflod og det spreder sygdomme. Forbudet skal blot opretholdes i små 70-80 år - så er alle problemer definitivt løst. Og skulle nogle enkelte dø af rygning undervejs, går det nok også. Som det er de fleste bekendt: Cancer stopper rygning...

Folk, der boller, er nogle taberrøve Geeked

Nemlig!

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:34

udvikler:
Du er en trold!

Men det virker åbenbart :)

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)