|
Det er ikke helt ved siden af Mikkel med det udendørs kørselsforbud. Derfor har jeg forberedt mig på fremtiden og købt en Fiat 600 som rent faktisk kan være i en 60m2 lejlighed. Så når damen og mig skal på søndagstur så kører vi hen til opvaskemaskinen og tilbage igen |
Mikkel deMib Svendsen:Jeg vil da foreslå at en eventuel lov om udendørs rygeforbud suppleres af en tilsvarende lov med forbud mod udendørs kørsel. Fremover må man kun kører bil i private hjem. Så undgår vi også den stigende mængde af mennesker der hvert år bliver slået ihjæl og lemlemstet på offentlige veje.
Jeg synes så også at vi skal forbyde hunde på offentlige gader - dem har jeg, og mange andre, det meget problematisk med. Mindst lige så problematisk som nogle har det med rygere.
Og hvorfor stoppe her - der er jo meget mere vi kan forbyde ....
Jeg synes vi skal forbyde tykke mennesker at spise offentligt. Mine børn skal da ikke udsættes for at se sådan en smækfed kælling fylde sig med flødefyldte deserter, vel?
Mikkel, måske er du blevet en hysterisk person der ser sort på adfærdsreguleringer i form af forbud..
Hvorfor blande tingene sammen fordi der er rygeforbud..indendøre!! og heldigvis også snart udenfor dørene!!
Rygning er klart den største dræber og sygdomsvoldende og burde totalt ligestilles med narko..
Vær dog en glad person der snart kan indånde ren luft allevegne!
mvh
Bliv gratis medlem