::::: Come on!
![]() Det er muligt at mange af de folk du hiver ind i ACN, er små-begavet, Hr. AcnMobile, men enhver ANDEN kan jo se at vi aldrig nogensinde kommer tættere på de gode gamle "pyramider" end med den konstellation, så "tæt på", uden helt at kunne erklæres for pyramide-agtigt... selvom det unægteligt SER pyramide-agtigt ud.. ;-) *LOL*
Agnes ::::::
Så, så Agnes... Fy da for noget snak!
Små-begavet og pyramider i samme sætning... Fy da!
Men forstår hvor du vil - men som du også pointere: ACN er ikke ulovligt og er ikke kategoriseret som "pyramideselskab" i den forstand som vi betegner "pyramideselskaber".
Til forsvar, må jeg kaste en bemærkning ind i debatten: Uanset om de omtalte "7.500" tages fra den pulje af registreringsafgifter som ACN får ind fra nye forhandlere, så må vi jo huske på, at det blot er deres måde at fremme kunde-tilgangen. Faktisk er det jo ganske motiverende - må jeg formode - også selvom det aldrig nogensinde kan være kundeomsætning der finansiere bonussen - med mindre, at ACN anser det som en forudbetaling af procenter fra kundeomsætningsværdien.
Lasse |
Dato: 3/25/2006 2:58:50 AM Forfatter: AcnMobile.dkNu ved jeg ikke præcis, hvad der menes med 3x5 kunder i eksemplet, jeg har quotet fra Sassi/ACNMobile, men er det eks. 5 kunder for hver 3 hvervet repræsentanter?LasseDet er lidt utroligt, at en højtestimeret networker gang på gang bruger forkerte ord/udtryk som ''hverve'', når han omtaler forhold indenfor Network Marketing.HVERNING bruges indenfor pyramidespil og det tager jeg personligt som uafhængig ACN-repræsentant stærkt afstand fra.Når man starter nye folk indenfor NM i almindelighed samt ACN i særdeleshed, så SPONSORERER man.Det ligger ligesom i ordet sponsorering, at man bruger sin tid, energi, kræfter og benzinpenge på at hjælpe den nye person i gang på bedste mulige måde.
Beklager brug af ordet "hverve" - jeg mente naturligvis "sponsere"....
Men hverning er nu ikke et ord som "kun" bruges indenfor pyramidespil, det er et almindelig brugt og kendt ord i forbindelse med eks. hvervning af kunder: TDC hverver kunder... kunder kan hverve kunder til TDC (omtalt i anden tråd).
Lasse