Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN er i Australien et ulovligt pyramidespil

Side 8 ud af 21 (209 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
::::: Come on!
Det er muligt at mange af de folk du hiver ind i ACN, er små-begavet, Hr. AcnMobile, men enhver ANDEN kan jo se at vi aldrig nogensinde kommer tættere på de gode gamle "pyramider" end med den konstellation, så "tæt på", uden helt at kunne erklæres for pyramide-agtigt... selvom det unægteligt SER pyramide-agtigt ud..   ;-)   *LOL*

Agnes  ::::::

Så, så Agnes... Fy da for noget snak!
Små-begavet og pyramider i samme sætning... Fy da!

Men forstår hvor du vil - men som du også pointere: ACN er ikke ulovligt og er ikke kategoriseret som "pyramideselskab" i den forstand som vi betegner "pyramideselskaber".

Til forsvar, må jeg kaste en bemærkning ind i debatten: Uanset om de omtalte "7.500" tages fra den pulje af registreringsafgifter som ACN får ind fra nye forhandlere, så må vi jo huske på, at det blot er deres måde at fremme kunde-tilgangen. Faktisk er det jo ganske motiverende - må jeg formode - også selvom det aldrig nogensinde kan være kundeomsætning der finansiere bonussen - med mindre, at ACN anser det som en forudbetaling af procenter fra kundeomsætningsværdien.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:38
Dato: 3/25/2006 2:58:50 AM Forfatter: AcnMobile.dk

Nu ved jeg ikke præcis, hvad der menes med 3x5 kunder i eksemplet, jeg har quotet fra Sassi/ACNMobile, men er det eks. 5 kunder for hver 3 hvervet repræsentanter?
Lasse

Det er lidt utroligt, at en højtestimeret networker gang på gang bruger forkerte ord/udtryk som ''hverve'', når han omtaler forhold indenfor Network Marketing.
HVERNING bruges indenfor pyramidespil og det tager jeg personligt som uafhængig ACN-repræsentant stærkt afstand fra.
Når man starter nye folk indenfor NM i almindelighed samt ACN i særdeleshed, så SPONSORERER man.
Det ligger ligesom i ordet sponsorering, at man bruger sin tid, energi, kræfter og benzinpenge på at hjælpe den nye person i gang på bedste mulige måde.

Beklager brug af ordet "hverve" - jeg mente naturligvis "sponsere"....
Men hverning er nu ikke et ord som "kun" bruges indenfor pyramidespil, det er et almindelig brugt og kendt ord i forbindelse med eks. hvervning af kunder: TDC hverver kunder... kunder kan hverve kunder til TDC (omtalt i anden tråd).

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:05
Dato: 3/25/2006 12:35:05 PM Forfatter: Lasse Burholt
::::: Come on!
Det er muligt at mange af de folk du hiver ind i ACN, er små-begavet, Hr. AcnMobile, men enhver ANDEN kan jo se at vi aldrig nogensinde kommer tættere på de gode gamle ''pyramider'' end med den konstellation, så ''tæt på'', uden helt at kunne erklæres for pyramide-agtigt... selvom det unægteligt SER pyramide-agtigt ud..  ;-)  *LOL*
Agnes ::::::
Så, så Agnes... Fy da for noget snak!
Små-begavet og pyramider i samme sætning... Fy da!
Men forstår hvor du vil - men som du også pointere: ACN er ikke ulovligt og er ikke kategoriseret som ''pyramideselskab'' i den forstand som vi betegner ''pyramideselskaber''.
Til forsvar, må jeg kaste en bemærkning ind i debatten: Uanset om de omtalte ''7.500'' tages fra den pulje af registreringsafgifter som ACN får ind fra nye forhandlere, så må vi jo huske på, at det blot er deres måde at fremme kunde-tilgangen. Faktisk er det jo ganske motiverende - må jeg formode - også selvom det aldrig nogensinde kan være kundeomsætning der finansiere bonussen - med mindre, at ACN anser det som en forudbetaling af procenter fra kundeomsætningsværdien.
Lasse

Jamen, ER man ikke en smule småbegavet hvis man hopper på den fidus?

Agnes

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:45
Agnes

Man er mere småbegavet hvis man giver begiver sig ind i en diskussion om det

Take the concept or leave it. It's legal.
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Jeg er "almindelig" kunde hos ACN og det er et produkt der fungerer upåklageligt.

Debatten om hvorvidt ACN er et pyramidespil er vist uddebateret. Der hvor mine problemer opstår er når jeg følger ACN debatten (her op på Computerworld) og læser de fantastiske udsagn om ACN konceptet, og dem har jeg læst en del af efterhånden.
 I den forbindelse kan jeg ikke lade være med at kommentere ACNmobile.dk''s udsagn:

1. "Man tjener IKKE penge på hvervning i ACN. "

Hvervning/sponsorering af repræsentanter i ACN er da for mig at se det det hele drejer sig om!?! Hverver du ingen repæsentanter får du ingen niveauer under dig og en flad pyramide kan ingen der vil tjene penge da bruge til noget som helst. Hele forretningskonceptet gælder da om at skaffe downlines der kan arbejde for dig og skabe en "vedvarende fast indtægt".

Hvervning/sponsorering af kunder lader da også til at være en almindelig måde at tjene penge på i ACN kredse:

Citat fra :http://www.1-a-do.dk/ (En ACN hjemmeside)
Du får også bonus for at finde andre repræsentanter, hvis de gør noget ved det, og du tjener også lidt på DERES kunder!

http://www2.acneuro.com/acn/dk/opportunity/income_opportunity/index.jsp
Indtægtsvækst  – Få provisioner og bonusser fra din personlige produktion samt fra din downlines arbejdsindsats.

2. "HVERNING bruges indenfor pyramidespil og det tager jeg personligt som uafhćngig ACN-reprćsentant stćrkt afstand fra.
Nĺr man starter nye folk indenfor NM i almindelighed samt ACN i sćrdeleshed, sĺ SPONSORERER man. "

Hvervning/sponsorering er et definitions spørgsmål, for mig at se forsøger du, ACNmobile.dk, at ophøje processen med at starte nye folk op i ACN til et niveau, hvor du gør det for deres skyld og ikke for egen vinding.  Jeg medgiver at sponsorering klinger mere positivt end hvervning, men i min verden er det nu stadig hvervning I udfører når I forsøger at skaffe nye reps.

Just my 2cents
Kris
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:38
Dato: 3/29/2006 12:45:15 AM Forfatter: Dimitri
Agnes
Take the concept or leave it. It''s legal.

Ja, Dimitri - det bør du jo vide - netop DU har været ganske aktiv hele denne tråd
(Katjiiing - den lå lige til højrebenet - regner med du forstår god humor)

Lasse

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:33
Dato: 3/29/2006 5:38:10 PM Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 3/29/2006 12:45:15 AM Forfatter: Dimitri
Agnes
Take the concept or leave it. It''s legal.

Ja, Dimitri - det bør du jo vide - netop DU har været ganske aktiv hele denne tråd
(Katjiiing - den lå lige til højrebenet - regner med du forstår god humor)
Lasse

Jeg skærer lige ud i pap hvad jeg mente da det åbenbart ikke er forståligt 

"Man er mere småbegavet hvis man begiver sig ind i en diskussion om det" - Skal forstås som, man er mere småbegavet hvis man gider diskutere om det er en fidus eller ej.
Det er småbegavet at spilde sin tid på at kalde andre småbegavede, da du vil skabe en negativ stemning om din person, samt rent faktisk kan bruge din tid på noget fornuftigt 

Derudover har jeg aldrig sagt at jeg IKKE er småbegavet. Nu bruger jeg jo min tid på at diskutere med dig

Næste gang du er i tvivl spørger du bare...

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 11:23
Hvad ved du lige som IT- og Telestyrelsen ikke ved?

Alt hvad du har skrevet er jo fuld af lort..

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 18:47
hej jeg har lige læst alle de 4 sider om ACN....

de synes på den side, andre synes på den anden side...

ligesom en af min meget god ven kommer med den tilbud, undrer jeg om det under en periode; er at hvis ACN er IKKE pyramide, så vil jeg spørger: hvorfor findes den ikke en firma for offentgjort. og selvom de siger gode for ACN, respektere jeg meget dybt for det de har gjort for ACN.... men jeg undrer bare om hvis den fungere sådan på den måde...og er mest for tiden så hemmelighedsfuld.

sig mig hvad er det så galt med den firma..

lad mig understreg igen: hvis ACN er ikke pyramide, så hvorfor opstår den så ikke en firma for offentgjort og er ikke ulovligt..

NB: undskyld min dårlig formuleret, fordi jeg er døv og skriver ikke godt.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:00
jeg er enig med Demitri  TAKE IT OR LEAVE IT

SPONSOR

REFERENCESALG

ALT DETTE ER DET SKØNNE ved nutidens forretning

ACN er en Pyramide foretning!! Det er ikke et spil

Et spil er som De gamle "JOKER, Heinkin" kædebreve det er et spil, fordi der aldrig kommer et "produkt" mellem "repræsentanterne" KUN PENGE!! Bonus af en eller anden form.

Det acn gør er at formidle et produkt "TELEKOMUNIKATION" via repræsentanter og hvorfor kan de tilbyde denne "bonus" betaling som tak for en god eller i nogens tilfælde STØRRE insats.

Grunden til de kan betale det er at de ikke som DE MANGE ANDRE tele firmaer, er at de ikke bruge store summer på markedsføring!!

De har luret hvad god forretning er OG HATTEN AF for acn!!

Side 8 ud af 21 (209 indlæg)