Hej Greg Jeg tror såmænd nok der spilles med åbne kort, man har blot valgt at slukke lyset. og stilles der kritiske spørgsmål kan man jo altid hævde at kritikerne er indskrænkede. |
Gleerup:Mht. stat beløbet, hvis Mc D. var en god forretning, hvorfor skal de så betale et gebyr på et par mill. til Mc D. i USA, for at drive forretning her i DK?
Jeg har 2 gange fået præsentationen fra ANC, og den seneste var af en af "de store" indfor konceptet. Det ser fra min synsvinkel mest ud som et pyramide spil, og jeg ville heller smide et par mill. i en Mc D. og tage det år på bøfskolen i USA end ofre 3000 + moms for et koncept hvor man først tjener penge den dag man har skovlet følgende ind i sin down line:
Level under repræsentanter Kunder Procent
mig (provision)
1 2 20 0,25
2 4 40 0,25
3 8 80 0,25
4 16 160 0,50
5 32 320 1,25
6 64 640 6,25
Total 126 1260 - Her kan det godt blive en god provision hvis de 1260 kunder snakker godt med nogle der ikke er ACN kunder, ellers er det ikke noget ved det.
De tal skal tages med lidt usikkerhed, da det er et par år siden jeg fik den sidste præsentation, men en frisk ACN kan jo rette mig hvis jeg husker galt.
Mvh.
Thomas