Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN er i Australien et ulovligt pyramidespil

Side 10 ud af 21 (209 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-06-2007 10:11:29
Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 21-03-2007 13:12:43 Forfatter: whatever
Der tror nemt jeg kan påstå at der ikke er en amino MLM herinde som er blevet millionær på MLM, samt har en million omsætning på området.

Se, der tager du jo helt fejl - du vil være overrasket over hvor mange der faktisk er - måske ikke blandt alle aktive AMINO debattører - men blandt de som følger med herinde.

Der er ihvertfald en AMINO der falder under kategorien med million-omsætning
Og du kan læse hans historie her... det er nemlig mig   --- se www.lasseburholt.com/lasse.pdf

MVH

Lasse - han sagde millionær, ikke omsætning på en million. Det er ikke det samme :-). Ved selvfølgelig ikke om du udover at have en million i omsætning også er millionær ;-).
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 02:52

Lasse - han sagde millionær, ikke omsætning på
en million. Det er ikke det samme :-). Ved selvfølgelig ikke om du
udover at have en million i omsætning også er millionær ;-).

He... - kunne ikke ha sagt det bedre selv!

Precis - der er mange virksomheder som har million omsætning, men et lille overskud.. Og så er der virksomheder med et stort overskud men beholder det meste selv og lader et par dråber falde til bunden - til forhandlerne som alle drømmer om dagen når...

Jeg taler om at være 100% loaded i banken med mange millioner på kontoen, og jeg siger stadig det samme.

Jeg kan garantere for at der ikke er en herinde som er og eller har blevet millionær på den konto. (MLV)

De eneste der bliver det (millionærer) er ejerne af de Corporates som tilbyder MLV koncepterne/produkterne til MLV forhandler nettene...

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 03:18

Nå ja...

120 mill omsætning deles over 12 måneder = 10 mills som igen skal deles med
1100 distributører= 9.090 kr. per hoved før skat. Kun de norske indregnet
ifølge pdf''en, så mangler de svenske, finske, danske folk i udregningen) Og
så har vi ikke engang trukket moder og datterselskabets fortjeneste, driftsudgifter og lokale
afgifter og skatte fra!

Det lyder lovende!

Hvor kan jeg melde mig til at tjene big piles of green stuff henne?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:37
Dato: 21-06-2007 23:21:21 Forfatter: Magnus Lund
Dato: 21-06-2007 10:11:29 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 21-03-2007 13:12:43 Forfatter: whatever
Der tror nemt jeg kan påstå at der ikke er en amino MLM herinde som er blevet millionær på MLM, samt har en million omsætning på området.

Se, der tager du jo helt fejl - du vil være overrasket over hvor mange der faktisk er - måske ikke blandt alle aktive AMINO debattører - men blandt de som følger med herinde.

Der er ihvertfald en AMINO der falder under kategorien med million-omsætning
Og du kan læse hans historie her... det er nemlig mig   --- se www.lasseburholt.com/lasse.pdf

MVH

Lasse - han sagde millionær, ikke omsætning på en million. Det er ikke det samme :-). Ved selvfølgelig ikke om du udover at have en million i omsætning også er millionær ;-).

Han skrev ikke "1 million i omsætning", men "en million omsætning" - der en væsentlig forskel! Der er og kan faktisk være adskillige millioner til forskel.
Nu har du så sikkert heller ikke læst den PDF jeg linker til...

Så læs du lige igen Magnus Tagmus ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 15:33
Dato: 22-06-2007 08:36:42
Forfatter: Lasse Burholt

Han skrev ikke ''1 million i omsætning'', men ''en million omsætning'' - der en væsentlig forskel! Der er og kan faktisk være adskillige millioner til forskel.
Nu har du så sikkert heller ikke læst den PDF jeg linker til...

Så læs du lige igen Magnus Tagmus ;-)

MVH

Lasse, du læser stadig ikke hvad jeg skriver.

Jeg har såmænd læst dokumentet - jeres gruppe har OMSAT! for 120 millioner. Det er stadig ikke det samme som at blive millionær. Millionær er når man har over en million på bundlinjen. De 120 millioner er inkl. din upline, dvs. du har en omsætning, som du får provision af på et eller andet tal under 120 millioner. Måske har du 1 - måske har du 30 millioner i omsætning i din egen organisation - det kan vi ikke læse ud af din pdf. Det betyder bare ikke nødvendigvis du har tjent en million.
Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 15:53
Hmm double posting - that's new one!

Indhold slettet...
Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 15:54
Jeg ved ikke hvor du har fået ordet "omsætning" fra -  læs igen - Jeg skriver at der med garati ikke er en eneste herinide som ER millionær på  MLV.

Som jeg skrev før - egro= du er top loaded med penge på din konto=millionær....  $$$$$$$$$$

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 16:02
Hey Magnus - lol så du min udregning?

9090 kr per hoved før alle udgifter, skatter og provision til moderselskabet  er trukket fra  - det er  sgu mange penge at tjene på lortet!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:20
Dato: 22-06-2007 15:32:57 Forfatter: Magnus Lund Det betyder bare ikke nødvendigvis du har tjent en million.

Ærgerligt skattevæsenet ikke ser på det på samme måde som dig...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 01:43
Som jeg startede med at skrive, kunne jeg ikke læse ud af din pdf om du tjente millioner, men tillykke med det da. Af ren nysgerrighed - findes der for TNI statistikker for tilbagebetalingsprocenten - altså hvor mange procent der lander i forhandlernes lommer?
Side 10 ud af 21 (209 indlæg)