Trump har faktisk udtalt, for et par år siden, hos David Letterman at hvis han gik HELT på røven igen ville han starte som rep i et NM firma! Fordi at man her har muligheden for at stryge helt til tops uden penge på lommen og inden for forholdsvis kort tid..
Hvilke selskaber kan man starte i uden penge på lommen? For ACN kan man vist ikke?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Trump har faktisk udtalt, for et par år siden, hos David Letterman at hvis han gik HELT på røven igen ville han starte som rep i et NM firma! Fordi at man her har muligheden for at stryge helt til tops uden penge på lommen og inden for forholdsvis kort tid..
Hvilke selskaber kan man starte i uden penge på lommen? For ACN kan man vist ikke?
Det skal jeg ikke gøre mig klog på - Spørg evt. D. Trump, Det var hans udtalese...
Men mon ikke han mener "uden penge på lommen" -altså i forhold til anden investering/virksomhed..
Vil dog sige at 3000 kr for at blive en del af et gennemprøvet koncept, er et meget lille beløb.. Selvfølgelig kun hvis det er en god investering.. og det mener hr Trump jo så åbenbart at det er..
Dato: 17-07-2007 16:05:59 Forfatter: Tyllesen Vil dog sige at 3000 kr for at blive en del af et gennemprøvet koncept, er et meget lille beløb.. Selvfølgelig kun hvis det er en god investering.. og det mener hr Trump jo så åbenbart at det er..
For dem der ikke har nogle kan blot 100 kr være mange penge. Jeg har selv prøvet at blive hvervet til ACN og måtte melde fra fordi jeg ikke havde til startbeløbet.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
hvor mange selvstændige kan starte sin forretning op for mindre end 3750,- og blive sin egen chef og selv bestemme hvornår man står op og hvornår man laver noget det er der ikke ret mange selvstændige der kan, ved acn kan du, du bestemmer selv din tid hvornår du gør hvad hvor mange chefer kender i der kan være ligeglade med hvad klok man står op det er ikke ret mange!!
Har man fantasien, så kan man godt starte en virksomhed op for meget mindre. Som sagt, så er det kun fantasien der sætter grænsen.
Jeg mener bare at man ikke burde betale ved kasse 1 for at få lov til at forhandle nogle produkter. Eller også kunne firmaet yde det lån som pengene er.
For dem der ikke har nogle kan blot 100 kr være mange penge. Jeg har selv prøvet at blive hvervet til ACN og måtte melde fra fordi jeg ikke havde til startbeløbet.
Uden iøvrigt at køre mere i det - og uden iøvrigt at billige ACN´s startbeløb for en kasse med en DVD i... MEN... hvis man virkelig VIL - og SER muligheden - og kender sine egne evner, så kan man ALTID finde midler til at dække en evt. start-investering i denne type selskaber.
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Kan du ikke give noget statistik på, hvor mange reps, der i tidens løb er startet op i ACN i DK, og hvor mange der fortsat er aktive, og så kunne det da også være interessant at vide, hvor mange der har oplevet økonomisk uafhængighed, fået mere fritid (forretningen opbygger vel ikke sig selv?), sikret ægtefælden og børnene samt pensionen etc.
Jeg kan da gi´ dig et gratis forretningskoncept, der opfylder nedenstående - du skal "bare" programmere lidt software hjemme på studiværelset og 30 år senere, er du verdens rigeste mand! Det er et gennemprøvet forretningskoncept, og det virker!
Kan du ikke give noget statistik på, hvor mange reps, der i tidens løb er startet op i ACN i DK, og hvor mange der fortsat er aktive, og så kunne det da også være interessant at vide, hvor mange der har oplevet økonomisk uafhængighed, fået mere fritid (forretningen opbygger vel ikke sig selv?), sikret ægtefælden og børnene samt pensionen etc.
Jeg kan da gi´ dig et gratis forretningskoncept, der opfylder nedenstående - du skal ''bare'' programmere lidt software hjemme på studiværelset og 30 år senere, er du verdens rigeste mand! Det er et gennemprøvet forretningskoncept, og det virker!
ACN giver dig!
1) ekstra indkomst
2) økonomisk uafhængig
3) mere fritid
4) sikre din ægtefælle og dine børn
5) personlig udvikling
6) møde nye mennesker
7) pension
8) blive din egen chef
Hvis statistik over hvor mange der har fået succes i ACN eller et hvilken som helst andet NM -koncept, er din begrundelse for om det er en god ide og om det kan lade sig gøre, så ville du nok slet ikke egne dig til nogen som helst form for selvstændig forretning..
Desværre tale de fleste statistikker imod succes. Hvad enten det er traditionel virksomhedsdrift eller NM... Men dette gør det absolut ikke umuligt..
Som sagt er jeg ikke selv rep for ACN eller noget andet NM selskab.. Flere af mine bekendte er dog reps for ACN, med blandet succes.. En er blandt de aller største ACN''er i europa og er absolut økonomisk uafhængig. En tjener en alm høj løn og et par stykker tjener gode lommepenge.. og et par stykker tjener ingen ting...
Dog er det tydeligt at fordelingen af penge hænger sammen med deres arbejdsindsats..
Og hvordan har disse personer så tjent deres penge - på telefoni; Jeg tvivler!
Så vidt jeg ved tjenes størstedelen af ens penge når man udbygger sit netværk med repræsentanter og ikke ved telefonregninger, det er muligt jeg tager fejl - og får du bygget en stor nok pyramide, så vil "ringe"pengene, naturligvis udgøre en større del af indtjeningen.
Men var der så mange penge i telefon-delen, så var der vel ingen grund til at betale et startgebyr, hvor størstedelen direkte el. inddirekte finansierer "bonusser" for personer længere oppe i systemet/pyramiden - hvad er argumentet for dette?
Ja nu ved jeg jo ikke om i stadigvæk ser på dette indlæg?
MEN som ACN rep er din tilbagevendende indkomst KUN fra telefon kunder uden telefon kunder tjener du ikke noget i tilbagevendende indtækt!
Multilevel -> Ja det er jo når man har lavet en stort organisation og har lært dem at lave forretning gør det bare det at man får lønforhøjelse..
De 3750.- ja dem vil jeg slet ikke komme ind på.. Jaa alligevel hvad tror i det koster at få en Revisor? En Webdesigner? En sekretær? Nogle til at tage tlf når kunder mangler vejledning? Når kunder vil lave om på deres abb? Alt hvad jeg bruger på at skrive kunder dvs papir henter jeg online de ligger færdig på nettet.. Det er også nogle af de ting som de 3750.- går til...
Penge.. Hvad tror i at 1 reklame på lad os sige 1 min på tv2 koster kl. 17:55? Ved ACN laver vi ikke reklamer på tv eller i ugeblade, aviser Kæmpe besparelse på REKLAME.. De penge får vi reps en del af men self acn skal jo også vider udvikle forskellige andre service som nu iptelefoni som ingen andre kan få i samme kvalitet og bredbånd som et af de mest stabile.. Håber der kommer svar på min tråd..